Fitness Seller

Robert De Niro Versus Al Pacino

Peiling Peiling Enquête vraag

• Totaal stemmers
    110
vind het trouwens erg jammer dat deniro zo'n nobrain, commerciele rollen koos zoals in

meet the parents/fockers, analyze this/that, hide & seek, ...

inderdaad! niet dat dat slechte films zijn (enfin top zijn ze ook niet) maar het haalt zijn gemiddelde niveau wat naar omlaag...

wat een gewetensvraag, ik heb pacino ingevuld, maar ik heb spijt, geen mening dan maar, eervol gelijkspel.

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat Robert zijn carriere zo overschaduwd word door zijn gangsterfilms waarin hij niet eens zijn beste performances heeft afgeleverd, op The Godfather II na dan.

Laatst bewerkt:
Beide absolute top, maar ga toch voor Al.

Ik heb De niro gestemd , maar dan vooral voor zijn vroegere werk zoals The Deerhunter, echt een van mijn lievelingsfilms, en niet te vergeten , A Bronx tale.

De enige film waar ze samen in spelen is natuurlijk Heat. Op basis van 1 film kun je geen graadmeter inbouwen, maar doe je dat in deze film toch, dan zie je in Heat dat Pacino net dat kleine beetje(de energie/improvisatie) meer brengt dan De Niro. imo dan.

De enige film waar ze samen in spelen is natuurlijk Heat. Op basis van 1 film kun je geen graadmeter inbouwen, maar doe je dat in deze film toch, dan zie je in Heat dat Pacino net dat kleine beetje(de energie/improvisatie) meer brengt dan De Niro. imo dan.

What about Godfather part II ?

Hier zijn ze niet direct elkaars tegenspelers, maar toch beiden op jonge leeftijd op zo'n beetje het top van hun kunnen.

Sluit ik mij volledig bij aan.

Ik ook. De Niro is breder inzetbaar dus de betere van de twee.

Het meest indrukwekkend aan De Niro vind ik dat hij erg aanwezig kan zijn, van het scherm spat bij wijze van, maar ook heel erg ingehouden, bijna onopvallend kan zijn.

De Niro is goed,maar Pacino briljant! Hij zet elke rol enorm overtuigend neer, en speelt altijd een cruciaal sleutelfiguur. Ik vind hem echt een van de beste acteurs op dit moment

Moeilijke keuze, maar Pacine is echt top

Tony ****ing Montana

• Topic Starter Topic Starter
In The Godfather Part II komen ze ook heel even samen in beeld :)

Terug
Naar boven