- Waardering
- 14
zoals?Vroeger Pacino maar de laatste jaren vind ik Da Niro toch betere en sterkere rollen wegzetten...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals?Vroeger Pacino maar de laatste jaren vind ik Da Niro toch betere en sterkere rollen wegzetten...
toon me es een screenshotje waar ze alle 2 ( hun gezicht van voren)te zien zijn![]()
toon me es een screenshotje waar ze alle 2 ( hun gezicht van voren)te zien zijn![]()

Vroeger Pacino maar de laatste jaren vind ik Da Niro toch betere en sterkere rollen wegzetten...
Ik ben zeker Nicholson-fan. Na Clint eastwood en Marlon Brando is hij de Engelstalige acteur die het meeste indruk maakt imo. Wat ik maf vind aan hem is dat het lijkt alsof hij gewoon onvoorbereid op het doek komt en er simpelweg een Nicholson-film van maakt. Niemand is beter als nihilistische arrogante kl***zak dan hij en hij doet dat met sT en in zowat elke film waarin hij speelt. De kleine zuinige nuances die hij soms met zijn mimiek beklemtoont geven je het idee dat er toch steeds een zeer uitgebreid pallet aan emoties aanwezig is bij die kerel. In one flew over the coocoock's nest was hij imo onovertroffen.Niemand fan van Jack Nicholson? Toch ook niet 1 van de minste?
Al Pacino hoort i.m.o bij de ECHTE toppers(Marlon brando etc.) De Niro is goed, maar ZO goed..mwaw..
Al Pacino heeft dan wel veel vergelijkbare rollen gespeeld,maar deze deed hij ongelooflijk goed, en vergeet niet Scent of A Woman,waar hij ongelooflijk overtuigend een blinde man neerzet. Daarnaast heeft hij vind ik VEEL meer charisma dan De Niro, hij vult een hele kamer met zn uitstraling, De Niro heeft dat veel minder vind ik. Vooral de oudere Al pacino vind ik juist geweldig
Al Pacino: knap, charisma, vrouwenmagneet, welbespraakt
De niro: lelijk, a-charismatisch, vrouwen rennen eerder voor hem weg, saai en stil.
Keuze lijkt me duidelijk!
Wat Pacino en De Niro betreft vind ik dat er weinig twijfel kan zijn. De Niro is veelzijdiger en speelt sterkere rollen. Pacino doet imo te veel aan overacting en is commercieel mss interessanter. Hij speelt in mss meer goeie films als De Niro maar kan imo onmogelijk tippen aan prestaties als Raging Bull, Taxi Driver of Dear Hunter. Ik vind dat het doorgedreven machismo van Pacino zijn acteerprestaties geregeld in de weg staat.