MuscleMeat

Top 5/10 beste acteurs

Ik ook, Denzel Washington nr1!

LEONARDO DI CAPRIO:eek:HAHAHAHAHA:Dgrappie!the rock,vinn diesel,denzel washington,en die REUS van the green mile ken zijn naam niet:rolleyes:

Laatst bewerkt:
hehe idd, maar actie films kun je niet met drama vergelijken.

Idd, hij speelt wel goed, maar ik vind hem nooit echt speciaal of fantastisch, ligt mss aan zijn manier van spelen en zijn interpretatie van z'n karakter. Denk dat het ook meer een kwestie is hoe graag je iemand ziet spelen, en welk soort karakter je meer ligt in "goede" rollen, maar dat ligt mss niet aan de acteur maar aan hoe het filmkarakter is beschouwd te zijn.

DiCaprio heeft tien maal zoveel talent dan Bale! Bale word telkens opnieuw getypecast en valt meer en meer terug op (semi-)actiefilms, DiCaprio heeft simpelweg een veel grotere range. Binnenkort werken Nolan en DiCaprio voor het eerst samen, tot zover de samenwerking met Bale. :p

De enige die DiCaprio had kunnen bijhouden was Phoenix maar die is al jaren dood, een Cliftiaans talent is jammergenoeg verloren gegaan. :( Voeg daarbij nog Ledger en je hebt/had de drie toppers van deze generatie (Lees: geboren in de 70's).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
DiCaprio heeft tien maal zoveel talent dan Bale! Bale word telkens opnieuw getypecast en valt meer en meer terug op (semi-)actiefilms, DiCaprio heeft simpelweg een veel grotere range. Binnenkort werken Nolan en DiCaprio voor het eerst samen, tot zover de samenwerking met Bale. :p

De enige die DiCaprio had kunnen bijhouden was Phoenix maar die is al jaren dood, een Cliftiaans talent is jammergenoeg verloren gegaan. :( Voeg daarbij nog Ledger en je hebt/had de drie toppers van deze generatie (Lees: geboren in de 70's).

Of hij zoveel beter is weet ik zo niet, ik kijk in ieder geval uit naar Terminator Salvation, Public Enemies en Killing Pablo. DiCaprio heeft me in ieder geval wel overtuigd in The Aviator waar ik hem enorm sterk vond spelen.

Bale speelt ook meer stoerdere rollen, of wil altijd stoer overkomen, Dicaprio niet, ligt mss daaraan.

Laatst bewerkt:
Micheal Scofield aka Wentworth Miller

1. Samuel l. jackson
  2. Michael keaton
  3. Michael Douglas
  4. Kevin Bacon
  5. Charles Bronson

Terug
Naar boven