XXL Nutrition

Robert M. liet voor 50 euro baby misbruiken

Wij zijn normaal functionerende mensen. Pedofielen of necrofielen hebben last van een afwijking, een storing. Die zullen dolblij zijn met levensecht lijkende baby's of lijken. Zij beseffen dat ze een afwijking hebben en de meesten schamen zich daarvoor of zouden dolgraag 'genezen' willen worden. Een niet van echt te onderscheiden robot baby'tje zou voor een pedofiel een oplossing kunnen zijn. Kijk bijvoorbeeld naar die creeps die een hele verzameling realdolls thuis hebben staan. Die zijn daar ook volledig tevreden mee en voelen ook niet meer de drang om vrouwen in huis te nemen waarmee ze volledig ongestoord hun ding kunnen doen. Ik weet zulke dingen.

Laatst bewerkt:
Je bent jezelf en mensen met een realdoll obsessie aan t vergelijken met een pedofiel. Ten eerste wie zegt dat niet te onderscheiden baby robots genoeg is voor een pedofiel? Heb je soms pedofielen bestudeerd en het getest? En ten tweede, dat is gewoon ziek.

Er hebben een afwijking in de hersenen, zoeken en oplossen zoals alle afwijkingen. En in de tussentijd onderdrukken.

Een baby robotje dat krijst en ruikt zoals de real thing? Ja, volgens mij is dat genoeg voor een pedofiel. Of een kleuter. Ik heb het over de verre toekomst, dat we werkelijk menselijke lichamen kunnen bouwen die niet van echt zijn te onderscheiden.

Een baby robotje dat krijst en ruikt zoals de real thing? Ja, volgens mij is dat genoeg voor een pedofiel. Of een kleuter. Ik heb het over de verre toekomst, dat we werkelijk menselijke lichamen kunnen bouwen die niet van echt zijn te onderscheiden.

Vind jij dus een beter oplossing dan de afwijking genezen? Ik spreek over de nabije toekomst met het genezen van de afwijking. Gentherapie en stamcellen komen erdoor.

Je zegt rare dingen. Je bent toevallig toch geen pedofiel? 13 posts. Raar, meteen naar dit topic.

Laatst bewerkt:
Nee, maar ik geloof niet dat we eerder in staat zijn om de afwijking te genezen dan dat we in staat zullen zijn om niet van echt te onderscheiden kleuterrobotjes te bouwen. Het brein is het minst bekende orgaan van het menselijke lichaam, in feite weten we nog geen reet van het brein.

Nee, maar ik geloof niet dat we eerder in staat zijn om de afwijking te genezen dan dat we in staat zullen zijn om niet van echt te onderscheiden kleuterrobotjes te bouwen. Het brein is het minst bekende orgaan van het menselijke lichaam, in feite weten we nog geen reet van het brein.

Jij weet niet veel van het brein mss, maar er is nu al redelijk wat bekend. Er is nog veel te ontdekken, maar het gaat zeer snel nu. Meer onderzoekers en onderzoeken doen dat nogal is. En dit blijft groeien. Meer mensen op deze aarde heeft toch zen voordelen.

Laatst bewerkt:
Welnee, in verhouding tot met hoever we zijn in het nabouwen van menselijke lichamen zijn we nergens met het brein. Nou ja, misschien jij wel Cools maar de wetenschap niet in ieder geval.

Lees de onderzoeken over het brein van pedofielen dan ik gepost heb en deze. Je moet niet naar de verhouding zien met wat van de rest van het lichaam bekend is, want het brein is nu eenmaal complexer. Je moet zien naar wat bekend is ipv fantaseren over robot baby's voor pedofielen.

Mind & Brain News
http://www.sciencedaily.com/news/mind_brain/

Laatst bewerkt:
Goede site. Die ga ik even goed bestuderen zodat ik daarna alles weten over het brein en de wetenschap.

Laatst bewerkt:
Zoals je ziet is het een fout in de hersenen. Dus volledig eerlijk is het niet. Momenteel kan men chemisch castreren door elke maand verplicht een injectie te gaan laten zetten. En hopelijk vinden ze in de nabije toekomst een permanente oplossing. Preventieve screening op jonge leeftijd kan helpen dan en op tijd behandelen.
Ken jij nog andere oorzaken dan een fout in de hersenen dan? Dat neemt niet weg dat je bij zware feiten ook zware beslissingen zou moeten kunnen nemen. Ik heb het hier niet over pedofielen, maar over pedocoïtusuelen he.

Ach ja, what doesn't kill you, makes you stronger!

Ken jij nog andere oorzaken dan een fout in de hersenen dan? Dat neemt niet weg dat je bij zware feiten ook zware beslissingen zou moeten kunnen nemen. Ik heb het hier niet over pedofielen, maar over pedocoïtusuelen he.

Pedocoïtusuelen is een andere zaak idd. Ongeacht een fout in de hersenen moeten zij zwaar gestraft worden. Maar in de cel steken is niet genoeg. Combinatie van bepaalde middelen en gedragstherapie is de enigste manier om te voorkomen dat zij dit na vrijlating terug zullen doen. En screenen op jonge leeftijd, wanneer mogelijk, om ontwikkeling te voorkomen.

Zolang de fout niet hersteld is (indien aanwezig) zal geen enkele therapie of opsluiting die drang veranderen. Hun hersenen functioneren nu eenmaal anders dan. Nu ik vermoed dat er ook een verschil tussen pedocoïtusuelen en pedofielen gaat zijn in de hersenen. De stap om te nemen wat je wil met geweld bij een kind is nog een stap verder. Zij voelen ook geen medeleven dan net zoals bepaalde psychopaten, waar ook fouten in de hersenen gevonden zijn.

Psychopaths' brains 'different'
http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/6198704.stm

Maar stel je voor dat jij die fouten had. Dat je hersenen anders werken, dat het concept van moraliteit niet kan doordringen omdat die hersenbanen gewoon niet functioneren. In hoeverre kan je er dan aan doen? Natuurlijk speelt omgeving en maatschappij ook mee aan de vorming. En het is idd geen reden om niet te straffen.

Maar stel je voor dat ze in de (hopelijk nabije) toekomst dit kunnen oplossen. Screenen op jonge leeftijd en behandelen voor zij zich tot pedofielen of pedocoïtusuelen kunnen ontwikkelen. Dan zouden er een stuk minder priesters zijn :p Kon het niet laten :D

Laatst bewerkt:
Wat een ziek figuur

te erg voor woorden

Als het mijn kind was geweest, dan wist ik het wel ... daar heb ik wel een paar jaartjes brommen voor over.

Niks geen rechtszaak of enig begrip voor aangeboren genetische hersenafwijking dan. :D

Ja, daar heeft je kind ook niet veel aan als je in gevangenis zit?:)

• Like
Waarderingen: Sigi
Zoals je ziet is het een fout in de hersenen. Dus volledig eerlijk is het niet. Momenteel kan men chemisch castreren door elke maand verplicht een injectie te gaan laten zetten. En hopelijk vinden ze in de nabije toekomst een permanente oplossing. Preventieve screening op jonge leeftijd kan helpen dan en op tijd behandelen.

Er is al een permanente oplossing voor dit probleem, ze zijn er in verschillende grote's en de meest voorkomende zijn 6 en 9 mm ;)

Terug
Naar boven