- Waardering
- 2.952
Heb jij nog meer zin in een echte vrouw na een sessie masturberen? Denk er goed over na.
Gebruik jij maar eens een paar jaar een pop dan of alleen mastruberen. Eens zien hoe lang je het volhoud.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb jij nog meer zin in een echte vrouw na een sessie masturberen? Denk er goed over na.
Een baby robotje dat krijst en ruikt zoals de real thing? Ja, volgens mij is dat genoeg voor een pedofiel. Of een kleuter. Ik heb het over de verre toekomst, dat we werkelijk menselijke lichamen kunnen bouwen die niet van echt zijn te onderscheiden.
Nee, maar ik geloof niet dat we eerder in staat zijn om de afwijking te genezen dan dat we in staat zullen zijn om niet van echt te onderscheiden kleuterrobotjes te bouwen. Het brein is het minst bekende orgaan van het menselijke lichaam, in feite weten we nog geen reet van het brein.
Goede site. Die ga ik even goed bestuderen zodat ik daarna alles weten over het brein en de wetenschap.

Ken jij nog andere oorzaken dan een fout in de hersenen dan? Dat neemt niet weg dat je bij zware feiten ook zware beslissingen zou moeten kunnen nemen. Ik heb het hier niet over pedofielen, maar over pedocoïtusuelen he.Zoals je ziet is het een fout in de hersenen. Dus volledig eerlijk is het niet. Momenteel kan men chemisch castreren door elke maand verplicht een injectie te gaan laten zetten. En hopelijk vinden ze in de nabije toekomst een permanente oplossing. Preventieve screening op jonge leeftijd kan helpen dan en op tijd behandelen.
Ken jij nog andere oorzaken dan een fout in de hersenen dan? Dat neemt niet weg dat je bij zware feiten ook zware beslissingen zou moeten kunnen nemen. Ik heb het hier niet over pedofielen, maar over pedocoïtusuelen he.
Kon het niet laten 
Als het mijn kind was geweest, dan wist ik het wel ... daar heb ik wel een paar jaartjes brommen voor over.
Niks geen rechtszaak of enig begrip voor aangeboren genetische hersenafwijking dan.![]()

Zoals je ziet is het een fout in de hersenen. Dus volledig eerlijk is het niet. Momenteel kan men chemisch castreren door elke maand verplicht een injectie te gaan laten zetten. En hopelijk vinden ze in de nabije toekomst een permanente oplossing. Preventieve screening op jonge leeftijd kan helpen dan en op tijd behandelen.

Knipjes doen wonderen.Er is al een permanente oplossing voor dit probleem, ze zijn er in verschillende grote's en de meest voorkomende zijn 6 en 9 mm![]()