XXL Nutrition

Robert M. verzet zich tegen levenslang.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap dat niet. Iemand die kinderen van nog geen jaar penetreert. En niet eentje maar stuk of veertig. Na tien jaar al fluitend vrijkomt.

Ik hoorde gisteren op radio 1 de presentratrice koelbloedig zeggen dat "de leeftijd van de slachtoffertjes varieerde van enkele jaren tot enkele weken oud". Van mijn part is geen straf te erg, wat ontzettend ziek ben je dan.

Ik snap dat niet. Iemand die kinderen van nog geen jaar penetreert. En niet eentje maar stuk of veertig. Na tien jaar al fluitend vrijkomt.

Wel is van een long stay afdeling gehoort in een tbs kliniek ?
Zijn al een celletje voor hem aan het prepareren ;)

Ik denk dat zo iemand gemarteld moet worden elke dag bijna dood slaan oplappen en volgende dag weer en elke dag met een knuppel in zijn kont een half uur lang.Nagels uitrukken en topjes van z'n vingers eraf knippen zijn huid gedeeltlijk villen en mocht ie doodgaan ophange aan een viaduct zodat iedereen hem kan zien, en zijn nabestaande hem niet vergeten

Ze zullen er echt wel alles aan doen om hem levenslang vast te houden. Ter vergelijk, Anders Breivik heeft na meer dan 70 moorden nog steeds een miniem uitzicht om ooit vrij te komen. In Nederland had zo iemand gewoon levenslang gekregen. Mikelsons zal zijn straf echt niet ontlopen.

Zou hij ooit vrij mogen komen zou ik mij zelf op willen offeren om 'm kapot te maken.. srs

Ze zullen er echt wel alles aan doen om hem levenslang vast te houden. Ter vergelijk, Anders Breivik heeft na meer dan 70 moorden nog steeds een miniem uitzicht om ooit vrij te komen. In Nederland had zo iemand gewoon levenslang gekregen. Mikelsons zal zijn straf echt niet ontlopen.

Er staat geen levenslang voor dit soort strafbare feiten, alleen met TBS kan je rekken, dus hoe zie je dit voor je?

tbs dus en op de longstay na een jaartje of 16 in de bajes

http://nos.nl/artikel/351345-wrakingsverzoek-adam-afgewezen.html

Wrakingsverzoek afgewezen.
Hoewel ik Robert Mikelsons ook het liefst zie branden in de hel, is het toch vreemd dat rechters zich niet aan de wet hoeven te houden.

De wet zegt nou eenmaal dat ouders geen spreekrechts hebben hierin, hoe krom ook, maar als rechters de wet naast hun neer mogen leggen, hoe betrouwbaar is ons rechtsysteem dan nog kan je je afvragen. :)

http://nos.nl/artikel/351345-wrakingsverzoek-adam-afgewezen.html

Wrakingsverzoek afgewezen.
Hoewel ik Robert Mikelsons ook het liefst zie branden in de hel, is het toch vreemd dat rechters zich niet aan de wet hoeven te houden.

De wet zegt nou eenmaal dat ouders geen spreekrechts hebben hierin, hoe krom ook, maar als rechters de wet naast hun neer mogen leggen, hoe betrouwbaar is ons rechtsysteem dan nog kan je je afvragen. :)

Daar heb je een punt, maar ben er wel blij mee dat de rechters eindelijk laten zien dat ze menselijk zijn.

De man is totaal verknipt en daar heb je dus ook niks aan in de samenleving. Mag van mij levenslang krijgen.

Dat spreekrecht is onlangs onder de loep genomen. Wat mij betreft mogen ze dit inderdaad probleemloos zo doen.
Laat die ouders maar hun ruimte krijgen om alles kwijt te kunnen.

Verschrikkelijk.

Dat spreekrecht is onlangs onder de loep genomen. Wat mij betreft mogen ze dit inderdaad probleemloos zo doen.
Laat die ouders maar hun ruimte krijgen om alles kwijt te kunnen.

Verschrikkelijk.

Er is zoveel onder de loep genomen, de rechters horen zich gewoon aan de wet te houden zoals die nu geld.

Ik heb absoluut geen sympathie of medelijden met Robert Mikelsons en vind het in dit individuele geval ook niet erg, MAAR het is wel een vreemde gang van zaken. Het wetsvoorstel dat dit regelt moet nog aangenomen worden en werkt duidelijk in het nadeel van de verdachte, Vind het raar als dit geen staartje krijgt.

Ik heb absoluut geen sympathie of medelijden met Robert Mikelsons en vind het in dit individuele geval ook niet erg, MAAR het is wel een vreemde gang van zaken. Het wetsvoorstel dat dit regelt moet nog aangenomen worden en werkt duidelijk in het nadeel van de verdachte, Vind het raar als dit geen staartje krijgt.

Denk dat dit alleen maar nadelig is, had nieuwe rechters aangesteld en een nieuwe start.
Nu geef je de verdediging een stok om mee te slaan en zou de rechter wel eens milder in zijn straf kunnen zijn om het "Zie je wel" van de verdedging te voorkomen.
Nu kan de verdediging naar het Europees Hof voor de Rechten van de Mens.
Zal hoe dan ook zo lang mogenlijk worden uitgevochten en een goede verdediging zal er op blijven hameren.

Wie geen spijt betuigt kan het schudden in de rechtbank, zeker met zo'n zaak als deze.

Terug
Naar boven