XXL Nutrition

Rocks road to world domination

>deadlift 200 x 2
>kan 1 pull up met BW

Hrmmmm.

Sterke verhoudingen, ook je bench / OHP.

Goede blonde chick in de background is je aan het miren trouwens bij die pulls.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
>deadlift 200 x 2
>kan 1 pull up met BW

Hrmmmm.

Sterke verhoudingen, ook je bench / OHP.

Goede blonde chick in de background is je aan het miren trouwens bij die pulls.

pullup was even voor de lol, doe ik normaal nooit. kan ik denk ik 3 keer ofzo. stelt alsnog niet veel voor natuurlijk.

is ook niet vreemd met jouw gewicht :)

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

dikke deadlift hoor!

• #2.324
  • #2.325
Presses voelden Kut aan pols. Volgens mij licht gekneusd toen ik vannacht uit frustratie tegen de muur aan sloeg.

Goeie deads man, mieren

• #2.329
nou, lekker in de feels achtbaan.

alle vrouwen zijn kuthoeren :mad:

training gisteren
#squat
80 x 8
90 x 8
97 x 8

#bench press
102 x 3
102 x 3
102 x 3

#deadlift beltless
160 x 3 x 3 easy

#chin up
BW x 6
BW x 6
BW x 6 vpr

#seated db press
32 x 6 pr
32 x 5

gestopt omdat het pijnlijk voelde aan mijn pols die ik tegen de muur sloeg.

training van vandaag:

#squat
107 x 4
115 x 4
122 x 4

#incline db press
37 x 6
37 x 6
37 x 8

#db row
50 x 8
50 x 8
50 x 8 vrij strikt allemaal nog

#barbell curl
40 x 8
40 x 8
40 x 8

• #2.331
gore zaadtraining weer. motivatie is ver te zoeken. knie brokkelt steeds verder af en heb op boeiende lifts echt 0 progressie gemaakt het afgelopen half jaar. ook 0 eetlust voor het eerst in mijn leven en zit nog steeds in de feeltrain naar ectocity.

#push press
60 x 5
70 x 3
75 x 2
80 x 2
85 x 1
90 x 0

#squat
117 x 2
125 x 2

#bent over row
90 x 6 x 3

blijkbaar push press ik evenveel als ik overhead press. squat ging ook gay.

sorry, ga zondag ook niet naar phm. niks te zoeken.

hmz het gaat niet zo best met je...
digi-knuff vanuit verweggistan dan maar

ut kummpt good!

Doe normaal man, ga gewoon.Ik weet niet wat er is gebeurd, maar in je schulp kruipen gaat je sowieso nul vooruit brengen.

Je hoeft ook niet verplicht goor te gaan ofzo bij ons

• #2.335
ik kan niet eens goor gaan

of normaal liften

• #2.337
Ok, mag ik vragen waarom niet? Ik heb geen idee wat er met je aan de hand is.

heb al een half jaar last van jumpers knee(s) dus squat gaat echt bout en in mijn benchpress zit ook echt weinig tot geen progressie. het enige dat een beetje noemenswaardig is is mijn deadlift.

heb eens naar mijn schema gekeken en ga het volume wat omhoog gooien. hopelijk helpt dat wat.

Geef het tijd man, iedereen komt dit soort momenten tegen. Toon karakter en laat dit je niet tegenhouden en blijf de moed erin houden.

• #2.339
Geef het tijd man, iedereen komt dit soort momenten tegen. Toon karakter en laat dit je niet tegenhouden en blijf de moed erin houden.

ja zal best maar dat is best lastig als je na een avond stappen ofzo al een dag last hebt met traplopen laat staan trainen

ja zal best maar dat is best lastig als je na een avond stappen ofzo al een dag last hebt met traplopen laat staan trainen

10 maanden geleden kreeg ik een peesontsteking in m'n rechtervoet waardoor ik 2 weken op bed lag en letterlijk niet kon lopen. Toen ik weer kon squatten voelde 3 x 100 al verschrikkelijk zwaar en het heeft me maanden gekost om weer op niveau te komen (m'n 1RM lag daarvoor op 185 ofzo). Voor de DRC cup heb ik een rugblessure gekregen waardoor m'n deadlift nauwelijks meer ging en ik ongeveer 2,5 maand aan deadlifprogressie kwijt was waar ik nog steeds van aan het terugkomen ben.

Zo heeft letterlijk IEDEREEN die een beetje normaal lift een verhaal. Tymboo, WWE, Pleurklaat, iedereen heeft deze verhalen, in verschillende gradaties van hoe erg het is. Zet je eroverheen, er zijn mensen die er veel erger aan toe zijn. Neem de tijd en blijf gewoon normaal liften. Reset je squats, ga naar een fysio als het niet over gaat. Maar ga in ieder geval je niet zo gedragen, daar heb je alleen jezelf mee.

Tot dusverre motivational speaker het wespje, groeten.

Terug
Naar boven