- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
10 maanden geleden kreeg ik een peesontsteking in m'n rechtervoet waardoor ik 2 weken op bed lag en letterlijk niet kon lopen. Toen ik weer kon squatten voelde 3 x 100 al verschrikkelijk zwaar en het heeft me maanden gekost om weer op niveau te komen (m'n 1RM lag daarvoor op 185 ofzo). Voor de DRC cup heb ik een rugblessure gekregen waardoor m'n deadlift nauwelijks meer ging en ik ongeveer 2,5 maand aan deadlifprogressie kwijt was waar ik nog steeds van aan het terugkomen ben.
Zo heeft letterlijk IEDEREEN die een beetje normaal lift een verhaal. Tymboo, WWE, Pleurklaat, iedereen heeft deze verhalen, in verschillende gradaties van hoe erg het is. Zet je eroverheen, er zijn mensen die er veel erger aan toe zijn. Neem de tijd en blijf gewoon normaal liften. Reset je squats, ga naar een fysio als het niet over gaat. Maar ga in ieder geval je niet zo gedragen, daar heb je alleen jezelf mee.
Tot dusverre motivational speaker het wespje, groeten.
bedankt charrel

mg dmaa (heb zo'n weegschaaltje dat afrond op 0,01 gram. hij registreert alleen niet goed als je met kleine hoeveelheden toevoegt. dus je kan niet kleine beetjes toevoegen tot je op het gewenste gewicht zit maar moet in een keer een lading erop doen en hopen dat het is wat je wilt en hopen dat het genoeg is dat ie registreert en tegelijk hopen dat het niet zoveel is dat je hart explodeert.)