Fitness Seller

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.382
vanaf volgende week ga ik push pull legs doen op aanraden van mijn zeer gewaardeerde vriend/coach/kleurplaat. (omdat ik graag wil focussen op strongman). ik wissel alleen de legs en pull dagen om.

Maandag

Overhead press 7x3
Bench press 5x5
Seated db press 3x6-8
Incline db press 3x6-8
tricep rope pushdown 3x6-8

dinsdag

squat 7x3
paused squat 5x3
front squat beltless 3x6-8
leg curl 3x6-8
calf raises

woensdag

deadlift 3x3
pendlay row 5x5
chin up 3x6-8
db row 3x6-8
shrugs 3x6-8
barbell curl 3x6-8

donderdag

push press 5x5
bench press 7x3
seated db press 3x10-12
incline db press 3x10-12
tricep rope pushdown 3x10-12

vrijdag

squat 5x5
paused squat 3x6
front squat beltless 3x10-12
leg curl 3x10-12
calf raises

zaterdag

deadlift 3x5
pendlay row 4x8
chin up 3x10-12
db row 3x10-12
shrugs 3x10-12
db curl 3x10-12

op push dagen ook even kijken hoe het gaat met 4 presses, anders eventueel incline db press vervangen voor cable fly's ofzo. tips en suggesties zijn welkom.

Nice mane, doe zelf ook soort van pull/push/legs met zware dl op eerste pull dag.
Benieuwd naar de gainz.

Wat? Dus daarom coacht Pleurklaat me niet, omdat hij dat al bij jou doet. Weg met jou!

Laatst bewerkt:
Waarom 6 dagen?

• #2.389
Wat? Dus daarom coacht Pleurklaat me niet, omdat hij dat al bij jou doet. Weg met jou!

hij zei alleen dat ik een mong**l ben en beter wat anders kan doen want als strongman heb ik er niks aan veel energie te steken om goed te kunnen squatten terwijl dat zowat nooit een onderdeel is.

bedankt coach

De intensiteit van jouw grappen ligt wel erg hoog maar beter maak je meer grapjes met een mindere intensiteit, daar ga ik meer kapot van waardoor de intensiteit uiteindelijk hoger is

Maar als je van grappen met 9 woorden als kapot gaat waarom zijn grappen met meer woorden dan beter?

• #2.393
voor schema's wil ik jullie graag doorverwijzen naar martynn in marvin zijn logje

• #2.395
Ben je ook nog voor plan onderdelen te gaan trainen?

Progressieve overload

afgelopen dinsdag (zie vorige pagina) bij een kennis van een gymbro wat onderdelen gaan trainen en ben van plan dit in de toekomst vaker te gaan doen ja.

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

beetje deload achtige training. squat voelde wel hard. deadlift eerste 2 setjes voelden zwaar voor 160 maar derde ging ineens t*fus hard. oke.

#squat
100 x 5 x 5

#bench press
90 x 5
90 x 5
90 x 6
90 x 8 nog wel 2 reps over

#deadlift
160 x 3 x 3

#reverse grip lat pulldown
59 x 10 x 3

#seated db press
22 x 10 x 3

Is t niet handig om wekelijks die events te doen? Nu is het net zoiets als dat je gaat powerliften maar alleen curls oefent.

• #2.397
Is t niet handig om wekelijks die events te doen? Nu is het net zoiets als dat je gaat powerliften maar alleen curls oefent.

ja maar ik ben nu nog een weak f**got

sowieso is strongman gewoon sterk zijn, dus dat eerst maar eens worden.

Flink volume zeg, dat nieuwe schema. Succes iig!

Lol, mooi log en goeie trainings.

Terug
Naar boven