- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit geeft mij weer motivatie om voortaan meer te gaan foamrollen
Ze wilde je adductors wel eens rollen voor je?werd tijdens het foamrollen na de training aangesproken door een leuke meid

thanks, zit nog veel ruimte voor verbetering ook. heel lang geen low bar gedaan maar voelde wel gelijk weer sterker. 150 was ook nog wel gelukt maar ben nog aan het cutten en wou niet te gek gaan
Dan doe je dus inderdaad gewoon technisch iets fout, want dat hoort niet. Breder pakken is een goede optie, ja. Zo maak je ook makkelijker een stuk rug vrij om de bar op te leggen. Kijk bijvoorbeeld eens naar filmpjes van mijn squat en kijk waar de handen zitten. Probeer dat eens.
Handen breed, onder de bar gaan hangen en rug samenknijpen en met rug op spanning tegen de bar aan gaan staan met de bar op de plek waar hij hoort. Spanning houden en klaar ben je.
lekkere buigs. Maar heb 140 niet al voor reps en setjes gesquat?
eens.had ik eerst ook, toen toch nog een keer geprobeerd en het wel ineens gevonden.
maar als je toch geen PL ambities hebt en voor strongman wil trainen heeft lowbar imo ook niet heel veel toegevoegde waarde, zeker omdat je de kans op schouder en elleboog blessures dan ook verkleind.