MuscleMeat

Rocks road to world domination

En die meid vroeg of je de foamroller wou ontdoen van al dat zweet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.764
#squat
100 x 5 high bar
100 x 3 low bar
120 x 3 low bar
120 x 3 high bar
127.5 x 5 x 3 high bar
130 x 1 low bar
140 x 1 low bar
145 x1 pr low bar

#romanian deadlift
145 x 8 x 3 pr nice

leg curl

hopelijk kan ik low bar blijven doen zonder last van elleboog te krijgen want vindt het persoonlijk een stuk chiller dan high bar en voelt ook beter voor knie heb ik het idee.

• #2.766
Goede PR, kijken hoever je komt low bar!

• #2.770
bedankt vrienden. elleboog voelt nu al goor dus weet niet of ik lowbar echt voort ga zetten. ga volgende week nog ff wat experimenteren met wat wijdere grip en wat betere shelf proberen te creeren maar lowbar squatten om vervolgens niet te kunnen presses en dergelijke schiet natuurlijk ook niet op.

Dan doe je dus inderdaad gewoon technisch iets fout, want dat hoort niet. Breder pakken is een goede optie, ja. Zo maak je ook makkelijker een stuk rug vrij om de bar op te leggen. Kijk bijvoorbeeld eens naar filmpjes van mijn squat en kijk waar de handen zitten. Probeer dat eens.

Handen breed, onder de bar gaan hangen en rug samenknijpen en met rug op spanning tegen de bar aan gaan staan met de bar op de plek waar hij hoort. Spanning houden en klaar ben je.

• #2.772
Dan doe je dus inderdaad gewoon technisch iets fout, want dat hoort niet. Breder pakken is een goede optie, ja. Zo maak je ook makkelijker een stuk rug vrij om de bar op te leggen. Kijk bijvoorbeeld eens naar filmpjes van mijn squat en kijk waar de handen zitten. Probeer dat eens.

Handen breed, onder de bar gaan hangen en rug samenknijpen en met rug op spanning tegen de bar aan gaan staan met de bar op de plek waar hij hoort. Spanning houden en klaar ben je.

kan geloof ik ook niet echt de juiste plek op mijn rug vinden voor lowbar, waardoor de bar niet echt stabiel ligt en ik veel moet compenseren met mijn armen wat veel stress geeft natuurlijk

lekkere buigs. Maar heb 140 niet al voor reps en setjes gesquat?

• #2.774
lekkere buigs. Maar heb 140 niet al voor reps en setjes gesquat?

ja heb een tijdje terug een vrij gore 2x3x140 highbar squat gedaan ja, nooit hoger gegaan dan dat dus is 145 gewoon een pr. was gewoon een prima single met over dus als ik lowbar voort kan zetten gaat dat zeker nog gains opleveren.

• #2.775
#bent over row belt
90 x 10 x 3 strict
100 x 8 pr lichte cheat

#seated db press
30 x 10
30 x 9 te korte rust
30 x 10
30 x 10

cable curl 4x12
reverse grip lat pulldown 3x10
cable fly 3x10
facepulls 3x10

ook voor de rows nog even met lowbar squat bar positie gekloot maar kan geen comfortabele plek vinden zonder mijn armen erg te belasten en daar zit ik atm niet op te wachten

had ik eerst ook, toen toch nog een keer geprobeerd en het wel ineens gevonden.

maar als je toch geen PL ambities hebt en voor strongman wil trainen heeft lowbar imo ook niet heel veel toegevoegde waarde, zeker omdat je de kans op schouder en elleboog blessures dan ook verkleind.

• #2.777
had ik eerst ook, toen toch nog een keer geprobeerd en het wel ineens gevonden.

maar als je toch geen PL ambities hebt en voor strongman wil trainen heeft lowbar imo ook niet heel veel toegevoegde waarde, zeker omdat je de kans op schouder en elleboog blessures dan ook verkleind.
eens.

#bench press
100 x 3 x 3 hard
87.5 x 8 x 3 lekker

#incline db press
40 x 10 x 3 vpr

#db side raise
8 x 12 x 3

#db curl
22.5 x 8 x 3

goed je elleboog geneukt broer

Terug