XXL Nutrition

Rocks road to world domination

Ik vind van niet en als ik iets vind dan is dat zo want ik weet alles gr
Die bench is niet paused, niet paused en niet in de buurt van paused. Sorry brah, maar je moet echt langer pauzeren.

Gaat alles verder nog lekker met je? Altijd boos wanneer mensen "verkeerd lezen" en ze je woorden volgens jou uit hun context halen en dan vervolgens precies hetzelfde doen. Volgende keer moet je ook niet meer klagen als het bij jou gebeurt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.084
bedankt jongens ik was ook wel blij met de bench inderdaad

Goeie bench

Jammer dat sommige mensen niet gewoon normaal kunnen reageren met serieuze adviezen

En met bovenstaande post bedoelde ik vooral het 'normaal' gedeelte, niet dat van die adviezen. Dat zei ik wel erbij maar bedoelde ik niet zo maar ik zei het toch omdat iedereen wel snapt dat ik t niet bedoelde en dat ik dat andere wel bedoelde omdat ik dat ook zei, vandaar dat ik ze beide zei maar alleen die ene bedoelde en die andere niet en als je dat niet snapt ben je echt dom en kun je niet begrijpend lezen!!!

Ik wilde gewoon de andere kant van t verhaal laten zien, jullie vinden t bs, ik zeg niet of ik t er mee eens ben of niet. Mijn mening is gewoon dat ik geen kant kies, als deze mensen er blij van worden dan werkt het blijkbaar voor hen zoals zij willen dat het werkt, waardoor het dus geen bullshit is. Ik zeg helemaal niet dat het goed is, ik zeg dat ik geen kant kies.

• #3.090
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie bench brah, eindelijk eens op de gaintrain

Gaat alles verder nog lekker met je? Altijd boos wanneer mensen "verkeerd lezen" en ze je woorden volgens jou uit hun context halen en dan vervolgens precies hetzelfde doen. Volgende keer moet je ook niet meer klagen als het bij jou gebeurt.

Ik erger mij gewoon kapot aan jou :)

Stefpuan kies een kant in deze vete !!!!

Vet maakt je dus wel sterk

Ik ga ook dik worden :)

• #3.099
#deadlift
210
210
195 x 3
195 x 3
195 x 3
150 x 3 x 6 hookgrip beltless

#db row
60 x 10 x 3 semi strict

#squat beltless
135 x 5 x 3 pr below parallel, imo zelfs atg

#leg press
100 x 15 x 3 beetje experimenteren met knie

deadlifts gingen hard

ik rate deze training 4 chocomel

2cn9gya.gif
2cn9gya.gif
2cn9gya.gif
2cn9gya.gif

Geen filmpje?
Dan heb je het niet gesquat !11!!!!!!!11

Nice man :thumbs:
Merk je veel verschil tussen beltless en met belt, mbt core gains?

Terug
Naar boven