AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

Hoi ik hoorde dat hier de slowchat was

Je zou verwachten dat je sneller zou zijn nu je lightweight bent tieh-men

Wat heb je eigenlijk met je ellebogen. Momenteel heb ik ook last van mijn ellebogen. Pijn scheuten bij sommige oefeningen, zoals bent over rows (bovenhands) squatten en soms bij wat tricepwerk. Ook bij het vasthouden van plates voel ik het geregeld, meestal wanneer ik nog koud ben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.213
Wat heb je eigenlijk met je ellebogen. Momenteel heb ik ook last van mijn ellebogen. Pijn scheuten bij sommige oefeningen, zoals bent over rows (bovenhands) squatten en soms bij wat tricepwerk. Ook bij het vasthouden van plates voel ik het geregeld, meestal wanneer ik nog koud ben.

wss overbelaste pezen door veel overhead werk en veel progressie hierop in relatief korte tijd. ook zat mijn bovenrug en tricep vol spierknopen waarvoor ik bij fysio ben geweest en dit is nu weer een stuk beter. voelt nog niet helemaal 100% maar ik kan weer pijnvrij trainen.

klinkt als je pezen als ik het zo lees. als deze wat opgewarmd zijn gaat het vaak beter. Even in de gaten houden hoe het de volgende morgen voelt. Dat is vaak een betere indicatie.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.214
schema wat aangepast door kotsj jelle. train nu 6x per week ipv 5.

gisteren

#bench press
107.5 x 3 x 3

#machine fly
68 x 12 x 4

#seated db press
25 x 12
30 x 8 x 2
27.5 x 8

#db side raise
7.5 x 12 x 3

#db front raise