AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.302
Mijn welgemeende excuses dat ik zo'n naar mannetje ben. Ik bedoel natuurlijk, wat fijn dat je flinke squatvolumes hebt geklaard.
bedankt, kan je niks aan doen. niet iedereen is gezegend met een stel sterke, goddelijke abdominalen.

bedankt, kan je niks aan doen. niet iedereen is gezegend met een stel sterke, goddelijke abdominalen.

Die opmerking ging over het feit dat ik mijn rug had geblesseerd met abwheel en daar een half jaar last van heb gehad. Maargoed, als je het zo wil zien, mag dat natuurlijk ook. dikz*k.

• #3.305
Die opmerking ging over het feit dat ik mijn rug had geblesseerd met abwheel en daar een half jaar last van heb gehad. Maargoed, als je het zo wil zien, mag dat natuurlijk ook. dikz*k.
Ik vind dat je nogal losjes omgaat met de term dikz*k. Ik heb veel problemen gehad met mijn gewicht en er zelfs chronische knieklachten aan over gehouden. Naar mannetje.

hallo ik kreeg een whatsappje

• #3.308
hee @StickySteeez hoe staat de leef leuk dat je nog leeft gr

ik regel wel een worstel platform voor de drc-cup

deze log be like
large.gif

Jij hebt het hier (op dbb) en op bodynet toch gewoon over je kuurtjes gehad? Of is dat niet zo? In Karel zijn log reageerde je niet, dus misschien hier wel. Het kan zijn dat ik mensen door elkaar haal, dan moet je dat maar zeggen. Zo niet, dan hoop ik dat je eerlijk genoeg bent om bij Powerlifting Holland te gaan liften en niet bij de NPB.

• #3.316
Jij hebt het hier (op dbb) en op bodynet toch gewoon over je kuurtjes gehad? Of is dat niet zo? In Karel zijn log reageerde je niet, dus misschien hier wel. Het kan zijn dat ik mensen door elkaar haal, dan moet je dat maar zeggen. Zo niet, dan hoop ik dat je eerlijk genoeg bent om bij Powerlifting Holland te gaan liften en niet bij de NPB.
Nee, je haalt geen mensen door elkaar

Nee dan haal je mensen door elkaar.

huh volgens mij haal ik ook mensen door elkaar dan

oh maar dat is toevallig want huh volgens mij haal ik ook mensen door elkaar dan

Terug
Naar boven