- Waardering
- 2.306
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gaat om het feit dat iemand met een kuurverleden bij een geteste bond wil liften, dat Wovano kuurt maakt me niet zoveel uit aangezien hij geen aspiraties heeft om bij een naturel bond te gaan powerliften.
Het gaat om het feit dat iemand met een kuurverleden bij een geteste bond wil liften, dat Wovano kuurt maakt me niet zoveel uit aangezien hij geen aspiraties heeft om bij een naturel bond te gaan powerliften.
Dat gebeurd veel en is niet verboden.
Je mag zelfs na 2 jaar gewoon weer mee doen als je op een wedstrijd positief test.
Al kan ik me voorstellen dat dat voor lifetime natty's als valsspelen gezien kan worden ondanks dat de krachtgainz van AAS tijdelijk zijn
ik denk dat jij in groep 4 hebt gemist hoe analogieën werkenDit lijkt wel dagelijkse kost van kinderen uit groep 4: "Meester, hij heeft van mij gewonnen en dat is niet eerlijk." *huiliehuilie*
Dit lijkt wel dagelijkse kost van kinderen uit groep 4: "Meester, hij heeft van mij gewonnen en dat is niet eerlijk." *huiliehuilie*
Dat gebeurd veel en is niet verboden.
Je mag zelfs na 2 jaar gewoon weer mee doen als je op een wedstrijd positief test.
Al kan ik me voorstellen dat dat voor lifetime natty's als valsspelen gezien kan worden ondanks dat de krachtgainz van AAS tijdelijk zijn
waar koop ik een kaartjeHaha. Hou toch op, man. Dan kan ik nu dus ook gewoon even 2 jaar gaan kuren, de snelheid van mijn progressie verdubbelen en wellicht wel meer, dan een maandje of 3 later weer in de NPB gaan liften, want hee, die krachtgains zijn toch weg. Daar heb je Powerlifting Holland voor, kan je gewoon eerlijk vergelijken met zijn allen. Als iemand kuurt of gekuurd heeft, heeft die persoon gewoon niks te zoeken in een bond die dopingvrij is. Het feit dat ze kuren is niet boeiend, als ze zich maar niet gaan mengen in een bond waar men het niet mag doen. Dan ben je dus gewoon bezig met moedwillig de hele bond verneuken.
Je reactie en het feit dat mensen me benaderen met (wat men claimt) jouw kuurschema die ze via pm hebben ontvangen, en dat je kuurverleden terug te vinden is op bb.com, doet me toch twijfelen aan je eerdere uitspraak dat ik je verwar. Maar goed, je komt schijnbaar bij mij in -93 liften, dan vraag ik het nog wel een keer op een wedstrijd ofzo. Ogen liegen meestal niet.

Dit lijkt wel dagelijkse kost van kinderen uit groep 4: "Meester, hij heeft van mij gewonnen en dat is niet eerlijk." *huiliehuilie*
Michel, ouwe zeikerd. Met het feit dat jij en je vriendjes blijkbaar alleen maar kunnen zeiken.
Michel, ouwe zeikerd. Met het feit dat jij en je vriendjes blijkbaar alleen maar kunnen zeiken.
hehe kon jij maar zeiken he met je buiten proportie gegroeide prostaatMichel, ouwe zeikerd. Met het feit dat jij en je vriendjes blijkbaar alleen maar kunnen zeiken.
Links?Haha. Hou toch op, man. Dan kan ik nu dus ook gewoon even 2 jaar gaan kuren, de snelheid van mijn progressie verdubbelen en wellicht wel meer, dan een maandje of 3 later weer in de NPB gaan liften, want hee, die krachtgains zijn toch weg. Daar heb je Powerlifting Holland voor, kan je gewoon eerlijk vergelijken met zijn allen. Als iemand kuurt of gekuurd heeft, heeft die persoon gewoon niks te zoeken in een bond die dopingvrij is. Het feit dat ze kuren is niet boeiend, als ze zich maar niet gaan mengen in een bond waar men het niet mag doen. Dan ben je dus gewoon bezig met moedwillig de hele bond verneuken.
Je reactie en het feit dat mensen me benaderen met (wat men claimt) jouw kuurschema die ze via pm hebben ontvangen, en dat je kuurverleden terug te vinden is op bb.com, doet me toch twijfelen aan je eerdere uitspraak dat ik je verwar. Maar goed, je komt schijnbaar bij mij in -93 liften, dan vraag ik het nog wel een keer op een wedstrijd ofzo. Ogen liegen meestal niet.