XXL Nutrition

Rocks road to world domination

goed train kast!!!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.505
gister paar biertjes genakt na 3 maand niet gedronken te hebben. wou vanmorgen de koffiepot op de kookplaat zetten. prima training.

#bench press
107.5 x 5 pr
107.5 x 5
107.5 x 5 vpr

#seated db press
30 x 12 x 3 vpr
30 x 10

seated cable fly 4x10

side raise 4x12

Heb gehoord dat alcohol katabool is gr

Lekker een nachtje carbs laden en daarna een harde training neerzetten. Charrel en Viteau approved.

• #3.508
gym is klaar met vernieuwing en sinds vandaag weer open en echt hnng geworden.

#lat pulldown
86 x 8 x 5

#cable low row
86 x 12 x 4

rear delts 4x12
db curls 4x10
cable curls 3x12

groeit het geld in groningen aan de bomen ofzo?

• #3.510
net of het zo duur is allemaal als je het vergelijkt met een gym vol cardio apparaten van 3000 euro per stuk.

als ik zie wat er allemaal in de NSB gym staat kost dat ook een hoop geld wel ja. Wie betaald dat eigenlijk allemaal, de uni gewoon?

groeit het geld in groningen aan de bomen ofzo?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nee, kost allemaal niet zoveel. het is nu ook niet dat er allemaal nieuw apparatuur bij is gekomen, is gewoon nieuwe platforms.

Meaantje zei:
als ik zie wat er allemaal in de NSB gym staat kost dat ook een hoop geld wel ja. Wie betaald dat eigenlijk allemaal, de uni gewoon?

geld komt denk ik voor een deel van de ACLO en rest van NSB

en de NAM natuurlijk, die betaald alles hier in Groningen:p

NSB gym klinkt wel fout eigenlijk:P

• #3.513
#deadlift
205 x 3 pr
205 x 3
205 x 3 vpr

#squat beltless
122.5 x 6 x 3

Leg press 190 x 12 x 3
Leg curl 3x12

deadlift iets breder vastgepakt, wat minder last van rug. technisch nog niet super.

Hnnng! PR's & VPR's!:D

• #3.516
  • #3.518
Waarom ga je dan weer voor de PR's ipv eerst de techniek in orde te brengen ? Scheelt misschien ook voor je rugpijn ....
techniek was niet slecht, gewoon nog niet super. dat is te verwachten als je iets nieuws probeert. Daarnaast doe ik dit alleen omdat het tijdelijk minder pijnlijk is. als de klachten minder zijn ga ik weer ''normaal'' deadliften.

wat is "normaal" deadliften dan

met volledig vlakke rug deadliften heeft voor mij wel een hoop rug klachten voorkomen.

Terug
Naar boven