- Waardering
- 12.370
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 135kg
1) Ik denk dat het een beetje to much word. Geef het wat tijd of voeg op je UB dagen wat extra armen werk toe. Denk alleen dat de tijdfactor meer speelt. Wat vind jij achterlopen trouwens als we het over omtrek hebben?
2) 2a3 maanden cutten is lang genoeg. Naar mijn mening had je geen heel hoog bf. Persoonlijk ben ik geen fan van keto, maar het is een beetje afhankelijk hoe je lichaam reageerd op weinig carbs. Tim (MitRenz) kon bijvoorbeeld prima trainen op high fat/high protein. Ik zelf moet er niet aan denken, heb het in reguliere cuts wel gedaan, maar vind het echt vreselijk om meerdere dagen achter elkaar op <20g carbs per dag te lopen. Ik zou een recomp cut adviseren.
linkerarm: 35 cm

rechterarm 37 cm
borstomtrek tepelhoogte(?): 109 cm
middel net iets boven navel: 85 cm
ipv 1 bicep en 1 tricep oefening 2 van elk doen?
ik denk dat ik 3 maand aanhoud dan, wil niet in tijdnood komen
thanks voor je inzicht.---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------
Ben het hier eens met Marvin
Zelf heb ik 2 'manieren' om te cutten.
1. Low carbs door de weeks, zaterdag of zondag carb load (refeed).
2. Low carbs op rustdagen en medium-high carbs op trainingsdagen.
Persoonlijk kies ik voor optie 2 (ga ook cutten over ~2 weken), omdat ik denk dat het zo wat makkelijker vol te houden is. Je hebt minder low carbs dagen op deze manier, maar het totaal aantal aan carbs zal wel iets hoger liggen per week. Alsnog zou dit geen ramp moeten zijn, vooral niet aan het begin van je cut.
Eventueel kun je optie 2 doen en vervolgens naar optie 1, op de helft van je cut oid?
http://www.victormooren.com/het-volgen-van-een-recomp-benadering/
De recomp cut
Opzet 1: dagelijks cyclen
Staan natuurlijk meerdere artikelen over, maar dit is degene die ik zelf ga volgen.
Wel met een paar kleine aanpassingen op de percentages m.b.t koolhydraten en vetten (carbs <100 en high fat op rustdagen, op trainingsdagen andersom).
Armen lijkt me iets teveel van het goede om de zaterdag erbij te pakken.
Je pakt nu 1 bicep en 1 tricep per UB dag?
denk dat ik je advies ga opvolgen en ga beginnen met optie 2 en halverwege eventueel overstap op optie 1, thanks voor je inzicht/advies

pak nu idd 1 bicep en 1 tricep per ub dag, misschien verhogen naar 2 per ub dag?

.