Fitness Seller

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
1) Ik denk dat het een beetje to much word. Geef het wat tijd of voeg op je UB dagen wat extra armen werk toe. Denk alleen dat de tijdfactor meer speelt. Wat vind jij achterlopen trouwens als we het over omtrek hebben?

2) 2a3 maanden cutten is lang genoeg. Naar mijn mening had je geen heel hoog bf. Persoonlijk ben ik geen fan van keto, maar het is een beetje afhankelijk hoe je lichaam reageerd op weinig carbs. Tim (MitRenz) kon bijvoorbeeld prima trainen op high fat/high protein. Ik zelf moet er niet aan denken, heb het in reguliere cuts wel gedaan, maar vind het echt vreselijk om meerdere dagen achter elkaar op <20g carbs per dag te lopen. Ik zou een recomp cut adviseren.

linkerarm: 35 cm ???
rechterarm 37 cm

borstomtrek tepelhoogte(?): 109 cm

middel net iets boven navel: 85 cm

ipv 1 bicep en 1 tricep oefening 2 van elk doen?

ik denk dat ik 3 maand aanhoud dan, wil niet in tijdnood komen :p thanks voor je inzicht.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

Ben het hier eens met Marvin ;)
Zelf heb ik 2 'manieren' om te cutten.

1. Low carbs door de weeks, zaterdag of zondag carb load (refeed).
2. Low carbs op rustdagen en medium-high carbs op trainingsdagen.

Persoonlijk kies ik voor optie 2 (ga ook cutten over ~2 weken), omdat ik denk dat het zo wat makkelijker vol te houden is. Je hebt minder low carbs dagen op deze manier, maar het totaal aantal aan carbs zal wel iets hoger liggen per week. Alsnog zou dit geen ramp moeten zijn, vooral niet aan het begin van je cut.
Eventueel kun je optie 2 doen en vervolgens naar optie 1, op de helft van je cut oid?

http://www.victormooren.com/het-volgen-van-een-recomp-benadering/

De recomp cut
Opzet 1: dagelijks cyclen

Staan natuurlijk meerdere artikelen over, maar dit is degene die ik zelf ga volgen.
Wel met een paar kleine aanpassingen op de percentages m.b.t koolhydraten en vetten (carbs <100 en high fat op rustdagen, op trainingsdagen andersom).

Armen lijkt me iets teveel van het goede om de zaterdag erbij te pakken.
Je pakt nu 1 bicep en 1 tricep per UB dag?

denk dat ik je advies ga opvolgen en ga beginnen met optie 2 en halverwege eventueel overstap op optie 1, thanks voor je inzicht/advies :)

pak nu idd 1 bicep en 1 tricep per ub dag, misschien verhogen naar 2 per ub dag?

Denk dat de armen iets is waar je een trial & error op moet toepassen, even puzzelen dus.
Zelf pak ik ook 1 bicep en 1 tricep per UB dag en armen groeien als kolen bij mij, dus zal per persoon erg veel verschillen. Vooral op de compounds gaan ze erg hard bij mij.

Misschien 2 tricep en de andere dag 2 bicep, of iets dergelijks?
2 dagen 2 maal tricep en 2 maal bicep lijkt me ook wel aardig wat, maar je kunt het proberen, mits het niet ten kosten van je compounds gaat? Langere trainingen dus als je niets kunt schrappen ervoor ;)

Denk dat de armen iets is waar je een trial & error op moet toepassen, even puzzelen dus.
Zelf pak ik ook 1 bicep en 1 tricep per UB dag en armen groeien als kolen bij mij, dus zal per persoon erg veel verschillen. Vooral op de compounds gaan ze erg hard bij mij.

Misschien 2 tricep en de andere dag 2 bicep, of iets dergelijks?
2 dagen 2 maal tricep en 2 maal bicep lijkt me ook wel aardig wat, maar je kunt het proberen, mits het niet ten kosten van je compounds gaat? Langere trainingen dus als je niets kunt schrappen ervoor ;)

maandag doe ik barbell curls, 4x10, daarna voel ik ze echt wel. dips idem ditto. donderdag doe ik hammer curls 4x10, hier zou ik eventueel nog wel een bicep oefening bij kunnen gooien naar mijn mening

stukje gefietst.

linkerarm: 35 cm ???
rechterarm 37 cm

borstomtrek tepelhoogte(?): 109 cm

middel net iets boven navel: 85 cm

ipv 1 bicep en 1 tricep oefening 2 van elk doen?

ik denk dat ik 3 maand aanhoud dan, wil niet in tijdnood komen :p thanks voor je inzicht.

---------- Toegevoegd om 14:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:10 ----------

denk dat ik je advies ga opvolgen en ga beginnen met optie 2 en halverwege eventueel overstap op optie 1, thanks voor je inzicht/advies :)

pak nu idd 1 bicep en 1 tricep per ub dag, misschien verhogen naar 2 per ub dag?
Wat betreft het omtrek verschil in je armen...minder fappen:trollface:

Wat betreft je vraag over oefeningen..ga ik ervanuit dat je 2UB trainingen per week hebt. Zou in eerste instantie gaan voor de ene training 2 bicep, 1 tricep en de andere training vice versa.

Ik zou lekker voor optie twee gaan. Als je wat verder in je cut zit is er ook dan ruimte voor refeeds!:thumbs: Ik heb mijn vorige cut weleens een hele dag pannenkoeken, snoep en ontbijtkoek zitten vreten a 5000kcals:o.

Wat betreft het omtrek verschil in je armen...minder fappen:trollface:

Wat betreft je vraag over oefeningen..ga ik ervanuit dat je 2UB trainingen per week hebt. Zou in eerste instantie gaan voor de ene training 2 bicep, 1 tricep en de andere training vice versa.

Ik zou lekker voor optie twee gaan. Als je wat verder in je cut zit is er ook dan ruimte voor refeeds!:thumbs: Ik heb mijn vorige cut weleens een hele dag pannenkoeken, snoep en ontbijtkoek zitten vreten a 5000kcals:o.

ik ben linkshandig ???

top, ga ik dat eens aanhouden

what about:

eerste maand optie 2

2de maand optie 1

3de maand keno (ik ben toch wel benieuwd eigenlijk)

?

zou je uberhaupt wel cutten?

Nah, zeker geen eeuwige bulker. Als je goed gelezen had, zou duidelijk zijn dat ik op dit moment zelf al een week of 4 in de 'cut' zit. Ik doe verder ook niets geks. Ik eet namelijk normaal gesproken zo'n 4 meals van 700 kcals, en nog 1 van 500, wat samen op 3300 komt. Nu halveer ik soms een meal, of haal er een kwart af. Zorg wel dat ik hoog in eiwitzen zit, dus geen probleem.

Val prima af, zet (nu gelukkig weer wel) harde trainingen neer, en hoef amper te worstelen met macro's en weet ik veel wat.

Hoe wil je de beachboy uithangen met minimale massa? Dan ben je eerder de bitchboy. Hoeveel weeg je nu dan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

op de laatste foto's hier (juni 2013) woog ik ongeveer 76 kg. ik weeg nu 93

Nou als je niet veel vetter bent geworden zou ik lekker clean door bulken.

Goed bezig btw!

Nou als je niet veel vetter bent geworden zou ik lekker clean door bulken.

Goed bezig btw!

ik ben dus wel een stukje vetter geworden :o

maar misschien is 2 maand cutten ipv 3 maand een idee?

thanks! heb ook eens een kijkje in jouw log genomen, sterke progressie heb je geboekt als ik het zo lees!

Ja, maar hoe vet is de vraag? Moet je natuurlijk altijd voor jezelf bepalen hoe vet je van jezelf mag worden, maar ik wilde je er voor waarschuwing dat je niet in de eeuwig cut/bulk/cut cyclus terechtkomt, waarin velen wel terecht komen (waaronder ik, een tijdje terug). Tuurlijk blijft het wel altijd een kwestie van cutten/bulken als je echt BB gericht trained, maar wat mij betreft heeft het geen zin om te snel weer te cutten. Beter gewoon echt clean eten en iets boven onderhoud, zodat je nu nog lekker gained, in plaats van nu weer te gaan cutten (terwijl je al niet veel vet hebt) en dus je net vergaarde massa weer deels kwijt zal raken.

Ja, maar hoe vet is de vraag? Moet je natuurlijk altijd voor jezelf bepalen hoe vet je van jezelf mag worden, maar ik wilde je er voor waarschuwing dat je niet in de eeuwig cut/bulk/cut cyclus terechtkomt, waarin velen wel terecht komen (waaronder ik, een tijdje terug). Tuurlijk blijft het wel altijd een kwestie van cutten/bulken als je echt BB gericht trained, maar wat mij betreft heeft het geen zin om te snel weer te cutten. Beter gewoon echt clean eten en iets boven onderhoud, zodat je nu nog lekker gained, in plaats van nu weer te gaan cutten (terwijl je al niet veel vet hebt) en dus je net vergaarde massa weer deels kwijt zal raken.

true, maar als ik straks met een buikje over het strand van spanje huppel word ik ook niet vrolijker van denk ik.. ben sinds juli natuurlijk al 16 a 17 kg aangekomen..

Nah, zeker geen eeuwige bulker. Als je goed gelezen had, zou duidelijk zijn dat ik op dit moment zelf al een week of 4 in de 'cut' zit. Ik doe verder ook niets geks. Ik eet namelijk normaal gesproken zo'n 4 meals van 700 kcals, en nog 1 van 500, wat samen op 3300 komt. Nu halveer ik soms een meal, of haal er een kwart af. Zorg wel dat ik hoog in eiwitzen zit, dus geen probleem.

Val prima af, zet (nu gelukkig weer wel) harde trainingen neer, en hoef amper te worstelen met macro's en weet ik veel wat.
Was maar een beetje aan het trollen...zelf ben ik de eeuwige cutter

true, maar als ik straks met een buikje over het strand van spanje huppel word ik ook niet vrolijker van denk ik.. ben sinds juli natuurlijk al 16 a 17 kg aangekomen..

Moet je wel gek goor gaan bulken wil jij een buikje hebben. Maar da's natuurlijk lastig te beoordelen zonder een enigszins recente foto.

zal morgen eens wat goede foto's maken.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

training van vanavond:

benchpress 4x12 55 kg (booya)

pullups met 30 kg hulp (pullups zijn echt mijn zwakste punt...) 4x8

dual pull 4x10 55kg

close grip bench press 45 kg 4x8

dumbbell curl 4x8 14 kg

preacher curl 4x8 20 kg

Sterke training hoor! Wat betreft die pull-ups gewoon doorzetten en zo snel mogelijk van die assistance af stappen..desnoods meer setjes met minder reps maken.

Terug
Naar boven