XXL Nutrition

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.162
Yesss hij heeft zelfs zijn naam tegen me durven zeggen

shit just got real

Zou beledigende grap gemaakt hebben/10

vond je baard wel cool

was wel awkward toen je langs me kwam zitten en zonder iets te zeggen je hand op mijn bovenbeen legde en wat begon te strelen

non verbale communicatie is niet je sterkste punt

:roflol:

was wel awkward toen je langs me kwam zitten en zonder iets te zeggen je hand op mijn bovenbeen legde en wat begon te strelen

Misschien was hij op zoek naar jouw sterkste punt

Beledigende grap gemaakt/10

ik dacht al dat er wat gaande was daar in dat hoekje :o

• #1.169
training van vandaag. gaintrain heeft wat motorproblemen geloof ik.

benchpress

10x20
5x50
5x70
3x80
5x95
5x95
4x95
5x85
5x85

bij eerste werkset lag ik ook te ver naar achteren waardoor ik steeds tegen haak aan drukte. 85 voelde ook nog best zwaar

chin ups

5xbw
5xbw
4xbw

ohp

4x6x40

bent over row

10x40
8x70
8x70
12x70

tricep rope pushdowns

5x12

concentration curls

4x8x16

bicep curl

15x14 ofzo

ik begin een beetje aan mijn plateaus te komen. zit te twijfelen om gewoon 5/10 kilo te resetten of deload te doen want begin ook paar kleine pijntjes te krijgen, maar eigenlijk was de planning om de week voor ik naar powerhouse middelburg ga (28 december) deze deload pas te doen zodat ik bij phm wat pr's kan zetten. thoughts? (persoonlijk doe ik de deload dus liever over 2 weken)

- meer pepernoten
- even spelen met minder reps/meer gewicht of visa versa
- geen blessures krijgen met je pijntjes :mad:

Had je niet laatst als 1RM op bench 105kg gedrukkert? Dan zou je met (bijna) 3x5x95kg wel hoger zitten denk ik

bij PHM is iemand aanspreken ook al een PR dus ik zou me niet te druk maken over de lifts

• #1.173
:(

evil daffy!

kijk goed uit met je pijntjes steentje.

ik zou iets meer focus leggen op de warming up en het rekken voor en tussen de sets, zorgt bij mij voor meer flexibiliteit en minder pijn! (dislocations, rotator cuffs voor schouders en benen rekken door bv knie omhoog te trekken tot aan je buik en hak naar kont, staan vast genoeg vids van op youtube)

er lagen vast blaadjes op het spoor :eek:

Pijn is niet fijn, zoals joey ook zegt, flink opwarmen en rekken en hopen dat het goed komt.

Je kan gewoon 10kg setback doen?

ik zou iets meer focus leggen op de warming up en het rekken voor en tussen de sets, zorgt bij mij voor meer flexibiliteit en minder pijn! (dislocations, rotator cuffs voor schouders en benen rekken door bv knie omhoog te trekken tot aan je buik en hak naar kont, staan vast genoeg vids van op youtube)

agile 8 , limber 11

• #1.180
evil daffy!

kijk goed uit met je pijntjes steentje.

nee :(

er lagen vast blaadjes op het spoor :eek:

Pijn is niet fijn, zoals joey ook zegt, flink opwarmen en rekken en hopen dat het goed komt.

warming up zit wel goed.. ik zwaai hier en daar met wat ledematen en doe warmupsetjes.

Je kan gewoon 10kg setback doen?

ja dat kan

huhwat

training ging kut. heb mijn pols verneukt en doet zeer.

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

training toch ff loggen voor de goede orde

deadlift

5x70
5x70
4x110
2x130
1x140
1x150
riem om
1x160
straps aan
1x170