- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd Rock! Succes met de korte deload!ga do/vr/ma/di deloaden en daarna flinke reset op ik denk alle lifts idd

wats met dees avatar?
ohhh wacht ik zie t al, een steenfan natuurlijk :$

easy
---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------
waarom wil je in godsnaam onder de 105 blijven op 1m94 though

Zou geen keuzes mbt streefgewicht maken puur op basis van wie er in welke klasse zitten. Bijna elke klasse heeft wel een of een paar sterke lifters erin.
93/105 joost en pjotr
105 vito/alex/anton
120 jordi tymen huub
120+ jordi sven
vergeet ongetwijfeld mensen die ook nog gruwelijk sterk zijn nu maar ik noem er maar even een paar.
Niet dat je dik moet worden, maar voor mijn gevoel is 105 kg wel licht voor iemand van jouw lengte.
hij wil je duidelijk moddervet zien, niet doen man. ga voor die sixpackabs
Zou eigenlijk gewoon proberen rond de 15-20% te blijven en rustig aan te gainen qua gewicht. Zou persoonlijk liever lager zit in VP eigenlijk.
doelen voor lifts kan ik je niet bij helpen, aangezien ik begin dit jaar geschat had dat ik nu wel 5x100kg zou bankdrukkeren![]()

105 is veel te licht
Ik weeg bijna 105 en vind het nog weinig op 15cm kleiner
Zou nog wel wat kleinere doelen opstellen zodat je daar naartoe kan werken
bv squat 140/150/160/170/180/190/200
Dat werkt beter dan alleen 200 als doel
Korte termijn doelen icm lange termijn doelen is wel het beste. Heb je nog plannen om in de zomer (stuk) droog/droger te staan of niet? Anders nu even cutten en daarna tot volgend jaar doorbulken ofzo
Ik zou alleen persoonlijk het deloaden niet combineren met cutten.
Pas cutten wanneer je weer goed op kracht bent om spierverlies te minimaliseren. Zo heel lang hoeft die cut ook niet te zijn volgens mij want heel vet oog je niet op bovenstaande foto.
Ik zou alleen persoonlijk het deloaden niet combineren met cutten.
Pas cutten wanneer je weer goed op kracht bent om spierverlies te minimaliseren. Zo heel lang hoeft die cut ook niet te zijn volgens mij want heel vet oog je niet op bovenstaande foto.
eens, ik heb ooit een keer gecut toen ik een blessure had en poef
alle kracht en spieren weg
srs