MuscleMeat

Rocks road to world domination

tijd voor een flinke reset en focus op goede reps

wats met dees avatar?

ohhh wacht ik zie t al, een steenfan natuurlijk :$

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
wats met dees avatar?

ohhh wacht ik zie t al, een steenfan natuurlijk :$

huehue

Ben benieuwd Rock! Succes met de korte deload!:D

thanks! 't is gewoon een week, alleen dan niet van maandag tot zondag maar donderdag tot woensdag :p

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

huidige stats en doelen die ik in gedachte heb voor 2015

huidige stats:

193 cm
103 kg
vp rond de 20% denk ik

benchpress: 1x105 kg
squat 3x130
deadlift 1x200

doelen

benchpress: 1x130 kg
squat 1x200
deadlift 1x250

proberen onder de 105 kg te blijven en eventueel wat te zakken in vp

realistisch?

Pittig doel op sq en dl :p

easy

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:30 ----------

waarom wil je in godsnaam onder de 105 blijven op 1m94 though

• #1.188
Zou geen keuzes mbt streefgewicht maken puur op basis van wie er in welke klasse zitten. Bijna elke klasse heeft wel een of een paar sterke lifters erin.

93/105 joost en pjotr
105 vito/alex/anton
120 jordi tymen huub
120+ jordi sven

vergeet ongetwijfeld mensen die ook nog gruwelijk sterk zijn nu maar ik noem er maar even een paar.

Niet dat je dik moet worden, maar voor mijn gevoel is 105 kg wel licht voor iemand van jouw lengte.

hij wil je duidelijk moddervet zien, niet doen man. ga voor die sixpackabs

Zou eigenlijk gewoon proberen rond de 15-20% te blijven en rustig aan te gainen qua gewicht. Zou persoonlijk liever lager zit in VP eigenlijk.

doelen voor lifts kan ik je niet bij helpen, aangezien ik begin dit jaar geschat had dat ik nu wel 5x100kg zou bankdrukkeren :roflol:

105 is veel te licht

Ik weeg bijna 105 en vind het nog weinig op 15cm kleiner

Zou nog wel wat kleinere doelen opstellen zodat je daar naartoe kan werken

bv squat 140/150/160/170/180/190/200

Dat werkt beter dan alleen 200 als doel

• #1.192
Zou geen keuzes mbt streefgewicht maken puur op basis van wie er in welke klasse zitten. Bijna elke klasse heeft wel een of een paar sterke lifters erin.

93/105 joost en pjotr
105 vito/alex/anton
120 jordi tymen huub
120+ jordi sven

vergeet ongetwijfeld mensen die ook nog gruwelijk sterk zijn nu maar ik noem er maar even een paar.

Niet dat je dik moet worden, maar voor mijn gevoel is 105 kg wel licht voor iemand van jouw lengte.

true, maar wil ook niet gigantisch gaan bulken om er uiteindelijk misschien alsnog achter te komen dat ik niet ga kunnen meedraaien met powerlift wedstrijden.

hij wil je duidelijk moddervet zien, niet doen man. ga voor die sixpackabs

Zou eigenlijk gewoon proberen rond de 15-20% te blijven en rustig aan te gainen qua gewicht. Zou persoonlijk liever lager zit in VP eigenlijk.

doelen voor lifts kan ik je niet bij helpen, aangezien ik begin dit jaar geschat had dat ik nu wel 5x100kg zou bankdrukkeren :roflol:

bijna steen :roflol:

105 is veel te licht

Ik weeg bijna 105 en vind het nog weinig op 15cm kleiner

Zou nog wel wat kleinere doelen opstellen zodat je daar naartoe kan werken

bv squat 140/150/160/170/180/190/200

Dat werkt beter dan alleen 200 als doel

ja elk stapje is er een natuurlijk, maar de 200 is gewoon een doel voor het hele jaar

ik denk dat ik even een kleine cut ga doen aangezien ik iets te hard ben gegained afgelopen tijd en ik nu toch een flinke stap terug ga op alle lifts.

einde van bulk op zo'n 103-104 kg:

side pic 10 december.jpg

Korte termijn doelen icm lange termijn doelen is wel het beste. Heb je nog plannen om in de zomer (stuk) droog/droger te staan of niet? Anders nu even cutten en daarna tot volgend jaar doorbulken ofzo

• #1.194
Korte termijn doelen icm lange termijn doelen is wel het beste. Heb je nog plannen om in de zomer (stuk) droog/droger te staan of niet? Anders nu even cutten en daarna tot volgend jaar doorbulken ofzo

was wel van plan om voor de zomer even een mooiboycutje te gaan doen ja

Ik zou alleen persoonlijk het deloaden niet combineren met cutten.

Pas cutten wanneer je weer goed op kracht bent om spierverlies te minimaliseren. Zo heel lang hoeft die cut ook niet te zijn volgens mij want heel vet oog je niet op bovenstaande foto.

Pas cutten wanneer je weer goed op kracht bent om spierverlies te minimaliseren. Zo heel lang hoeft die cut ook niet te zijn volgens mij want heel vet oog je niet op bovenstaande foto.

eens, ik heb ooit een keer gecut toen ik een blessure had en poef

alle kracht en spieren weg

srs

• #1.197

komt vooral door belichting denk ik. zit toch zeker wel tegen de 20% aan denk ik

eens, ik heb ooit een keer gecut toen ik een blessure had en poef

alle kracht en spieren weg

srs

zal het cutten even een weekje uitstellen dan. pepernoten zijn toch nog niet op :o

Een goede dike pens maakt bankdrukken wel makkelijk Rock!:thumbs: Lekker korte ROM enzo..:rolleyes

heu, heu, heu..:trollface:

pittige doelen man, vindt dat je nu al behoorlijk sterk bent

en je wilt herstellen en 70kg op je squat gainen, zou daar iets in aanpassen om teleurstelling te voorkomen

cutten tijdens feestdagen, seems legit.

Terug
Naar boven