AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
jup..

nu ik een tijdje mijn elleboog met ijs gekoeld heb telkens na het trainen gaat het wel weer. maar het is nu dus ineens mijn rechterbicepaanhechting

Ook koelen en als het aan blijft houden de oefeningen waarmee je het belast vermijden, als het dan nog aan blijft houden weer een deload denk ik...

shitpijntjes....beterschap
zo word je niet tan2sterk natuurlijk :(

Succes met de pijntjes beta :(

• #1.407
bedankt voor jullie support trouwe fans

training van vandaag

squat

5x5x60

deadlift

5x70
4x110
3x140
5x160
5x160
5x160

magnesium is goat

horizontal leg press paused

2x10x120

Sterke Deadlift

Wat is precies de meerwaarde van de 5x5x60kg squat? Je kan veel meer, dus is dit puur om techniek te feelen?

• #1.409
Sterke Deadlift

Wat is precies de meerwaarde van de 5x5x60kg squat? Je kan veel meer, dus is dit puur om techniek te feelen?

ja zoiets. dinsdag is de heavy deadlift / light/medium squat dag en vrijdag de heavy squat en easy/medium deadlift dag

ja zoiets. dinsdag is de heavy deadlift / light/medium squat dag en vrijdag de heavy squat en easy/medium deadlift dag

op een lichte squat dag hoef je toch niet zo licht te squatten? 5x5 op 70% lijkt mij in elk geval licht genoeg.
met squats zou je eventueel nog wel hoger kunnen gaan. zolang de techniek goed is en het soepel gaat.

• #1.411
op een lichte squat dag hoef je toch niet zo licht te squatten? 5x5 op 70% lijkt mij in elk geval licht genoeg.
met squats zou je eventueel nog wel hoger kunnen gaan. zolang de techniek goed is en het soepel gaat.

ja misschien wel. op vrijdag doe ik wel lowbar en op dinsdag er een beetje tussenin tho

Lekkure deads :D

Goede deads inderdaad!

5x5 60kg sq

dat dit kan in de pl sectie

laat je niet opfokken door die meantje ! ik ben trots op je

• #1.416

thanks broski's! ging nog wel redelijk makkelijk, mijn grootste struikelblok met deadliften is grip maar dat ging met magnesium al wel een stuk beter

laat je niet opfokken door die meantje ! ik ben trots op je

hij heeft wel gelijk eigenlijk.. 5x5x60, dat is bijna even weinig als zijn benchpress :(

:trollface:

zie er niet echt het nu van in. Dan squat je dus maar eigenlij 1 keer per week zwaar.

zou op je andere dag ook een stuk zwaarder gaan

• #1.418
maar wel voor deadlifts dan? heb het idee dat mijn deadlifts daar dan onder gaan lijden

mischien een klein beetje. Al is voor veel mensen hogere squat ook hogere DL.

met je DL zit het wel goed, zou als ik jou was ook meer aan je sq gaan werken

• #1.420
Terug
Naar boven