AndroidHealthClinic

Rocks road to world domination

zo dan! aardige strict press meneertje!

goede strict press.

chin ups met 59kg???

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.523
uhm rock....er zit een eng iemand achter je toetsenbord die hele vreemde karmaberichtjes stuurt :eek:

• #1.525
uhm rock....er zit een eng iemand achter je toetsenbord die hele vreemde karmaberichtjes stuurt :eek:

wat?

dat is gewoon mijn standaard openingszin

kijk maar eens naar mijn portfolio :$

#nocreep

1pjle0.png

ouwe beunhaas je gaat me straks voorbij op de strikte drukkert

je bent me al voorbij op de strikte drukkert

ik ga meer strikt drukken.

• #1.528
ouwe beunhaas je gaat me straks voorbij op de strikte drukkert

je bent me al voorbij op de strikte drukkert

ik ga meer strikt drukken.

en ik ga resetten

:(

:D
tuurlijk mag jij dat
wens je wel succes ;)

:D

kort haar zeker? :(

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

denk erover om over een tijdje smolov te gaan doen op de squat. maar er wordt aanbevolen hier niet naast te deadliften

kan iemand hier iets zinnigs over zeggen? ik wil graag deadliften.

nja ik heb er niet bij gedeadlift omdat dat vrijwel overal online wordt afgeraden

achteraf denk ik dat het best wel hand gekund, zolang je het niet te zwaar en gek maakt

• #1.530
nja ik heb er niet bij gedeadlift omdat dat vrijwel overal online wordt afgeraden

achteraf denk ik dat het best wel hand gekund, zolang je het niet te zwaar en gek maakt

hmm oke

is smolov voor squat en smolov jr voor bench tegelijk te veel?

hmm oke

is smolov voor squat en smolov jr voor bench tegelijk te veel?

zijn meerderen die het gedaan hebben dus kan zeker wel.

deadliften bij smolov wordt inderdaad afgeraden omdat je onderrug al genoeg belast wordt met squats. ook zal je deadlift van smolov vaak wel stijgen.

aron had smolov 20kg onder zijn max begonnen, dat maakt ook een groot verschil en dan zou deadliften erbij misschien wel mogelijk zijn, maar zelf zou ik het niet doen.

• #1.532
zijn meerderen die het gedaan hebben dus kan zeker wel.

deadliften bij smolov wordt inderdaad afgeraden omdat je onderrug al genoeg belast wordt met squats. ook zal je deadlift van smolov vaak wel stijgen.

aron had smolov 20kg onder zijn max begonnen, dat maakt ook een groot verschil en dan zou deadliften erbij misschien wel mogelijk zijn, maar zelf zou ik het niet doen.

allright, thanks

• #1.533
ga denk ik aankomende week even deloaden en daarna 2 of 3 cycles smolov jr doen voor squat en benchpress

• #1.534
ey n*gers mijn peesding net onder mijn knieschijf doet omin pijn als ik hem strek. ga nu deze week deloaden maar betwijfel of dat genoeg is?

also, mijn broek past niet meer dus ik ga cutten

ey n*gers mijn peesding net onder mijn knieschijf doet omin pijn als ik hem strek. ga nu deze week deloaden maar betwijfel of dat genoeg is?

also, mijn broek past niet meer dus ik ga cutten

patella? dan gewoon rust houden moet voldoende zijn denk.. ik heb het ook smeer er oom vaam tijger balsen voor de training op

• #1.536
cutten? vind je je vp dan ook te hoog of wat?

en beterschap met de pijntjes

Terug
Naar boven