MuscleMeat

Roemer wil zelf regeerakkoord schrijven

Bezoekers in dit topic

eeehh je weet dat Pechtold rechts is?

Waarom schaart iedereen d66 onder links? Het is een progressieve rechtse partij.


Kan je ook uitleggen wat jij onder links, rechts, liberaal en conservatief verstaat?
 
Die chick zit vol in de overgang, daar ga jij verstandige keuzes van verwachten? Gaat hem niet worden...

Het wordt er niet echt beter op. Heb je de rol van male chauvinist pig aangenomen of was je dat eigenlijk altijd al?
 
Je wilt dus een opleiding voor aspirant-dictators? :P

LOL, maar hiervoor is het woord utopie uitgevonden.
En @ Klaas

Educatie van het volk is ook heel leuk, maar de paradox die daarin zit is dat je nou eenmaal niet iedereen kan onderwijzen en je altijd nog mensen nodig hebben die vooral goed zijn met hun handen i.p.v met hun hoofd.
Daarom ben ik zo pessimistisch.:(
 
Het wordt er niet echt beter op. Heb je de rol van male chauvinist pig aangenomen of was je dat eigenlijk altijd al?

Chauvinist is zo'n negatief woord Eric, ik ben iig niet zo'n aanhanger van de moderne unicoïtus hype laat ik het zo stellen.
 
Chauvinist is zo'n negatief woord Eric, ik ben iig niet zo'n aanhanger van de moderne unicoïtus hype laat ik het zo stellen.

Enige recht van de vrouw is het aanrecht en dat soort zaken?
 
PVV centrum rechts? :roflol: Deze mag nog even terug naar de tekentafel.


Ik vermoed dat die tekening een simpele optelsom is van allerlei standpunten. Gezien de nogal behoorlijk linkse sociaal-economische standpunten van de PVV tegenover andere typische (extreem)rechtse ideeën aangaand immigratie en cultuur kom je als simpele ziel al snel bij gematigd rechts uit. Het slaat natuurlijk nergens op, maar dan hebben die proleten ook iets om zich aan vast te houden. Sommigen kunnen het ook gewoon niet zelf, nadenken.
 
Enige recht van de vrouw is het aanrecht en dat soort zaken?

Als dat even zou kunnen Eric!
De emancipatie van vrouwen is te ver doorgeslagen.
Wel dezelfde rechten maar niet dezelfde plichten. Het is krom getrokken.
 
PVV is gewoon extreemlinks met een extreemrechtse xenofobe inborst. Althans op papier, ze strijden voor het volk op economisch gebied en dat is gewoon zo links als maar kan natuurlijjk. Maar als ze eenmaal half aan het pluche mogen ruiken worden de linkse standpunten gewoon weggedonderd ten faveure van de xenofobische punten uit het programma. Blijft een extreemrechtse partij over die het meeste aansluit bij partijen die keihard willen saneren op economisch vlak.
 
Enige recht van de vrouw is het aanrecht en dat soort zaken?

Haha, ik zie dat de feministen beweging ook jou in zijn grip heeft. Niet te veel queer eye for the straight guy kijken Eric, want je meisje vind het ook fijn om lekker het meisje te zijn hoor, je moet haar alleen wel de kans geven :p Verschillen aangeven wil niet direct zeggen dat de een beter is dan het ander.
 
LOL, maar hiervoor is het woord utopie uitgevonden.

Ja, maar Klaaswitz zijn idee vond ik ook aardig utopisch klinken, dus kon er wel wat tegenover stellen.

@ Patrick: Ik had het er ook over dat een dictator een technocratische machine voor hem aan het werk zou hebben. En opzich is 1 dicator natuurlijk genoeg, daar heb je niet een hele school voor nodig.

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

PVV is gewoon extreemlinks met een extreemrechtse xenofobe inborst. Althans op papier, ze strijden voor het volk op economisch gebied en dat is gewoon zo links als maar kan natuurlijjk. Maar als ze eenmaal half aan het pluche mogen ruiken worden de linkse standpunten gewoon weggedonderd ten faveure van de xenofobische punten uit het programma. Blijft een extreemrechtse partij over die het meeste aansluit bij partijen die keihard willen saneren op economisch vlak.

Vergeet niet dat Wilders gewoon uit de VVD komt. Die linkse sociaal economische plannen staan volgens mij een stuk minder vast dan de rechtse integratie en immigratie plannen.
 
Ja, maar Klaaswitz zijn idee vond ik ook aardig utopisch klinken, dus kon er wel wat tegenover stellen.

@ Patrick: Ik had het er ook over dat een dictator een technocratische machine voor hem aan het werk zou hebben. En opzich is 1 dicator natuurlijk genoeg, daar heb je niet een hele school voor nodig.

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------



Vergeet niet dat Wilders gewoon uit de VVD komt. Die linkse sociaal economische plannen staan volgens mij een stuk minder vast dan de rechtse integratie en immigratie plannen.

Eerlijk is eerlijk er komen wel een aantal mafketels van de VVD vandaan die een eigen partij/beweging oprichten.
Rechts is vaak niet rechts genoeg. Angst doet het altijd goed bij rechts.
 
Vergeet niet dat Wilders gewoon uit de VVD komt. Die linkse sociaal economische plannen staan volgens mij een stuk minder vast dan de rechtse integratie en immigratie plannen.

Daarom is het bovenal ook een echte populist. Dacht je dat het hem werkelijk wat kan verrotten of bijvoorbeeld de bijstandsuitkeringen verlaagd worden?
 
Vergeet niet dat Wilders gewoon uit de VVD komt. Die linkse sociaal economische plannen staan volgens mij een stuk minder vast dan de rechtse integratie en immigratie plannen.

Daarom is het ook mooi dat Henk en Ingrid gewoon zand in de ogen gestrooid is. Bloeden zullen ze! Van mij mogen ze zelfs 50 miljard bezuinigen, wil er zelfs 10% voor inleveren als sommige dombo's totaal aan de grond raken door die keiharde saneringen. Levert mooie jank-items op bij Hart van Nederland, Eenvandaag, Netwerk etc.

Kapot saneren dit land, het verdient het gewoon.
 
Daarom is het bovenal ook een echte populist. Dacht je dat het hem werkelijk wat kan verrotten of bijvoorbeeld de bijstandsuitkeringen verlaagd worden?

Precies, hij zegt wat ze willen horen, want dan stemmen ze op hem. Het erge is dat het zo glashelder is, dat tokkies dat verwarren met dat hij afstand neemt van 'de haagse kliek' enz.
 
Niet alleen tokkies, maar ook een aanzienlijk deel van de verzuurde kleinburgerij. Tragisch eigenlijk.
 
Precies, hij zegt wat ze willen horen, want dan stemmen ze op hem. Het erge is dat het zo glashelder is, dat tokkies dat verwarren met dat hij afstand neemt van 'de haagse kliek' enz.

De linkse elitaire elite! Dat de rechtse rijke elite nu vooral in de kaart wordt gespeeld met zo'n kabinet zal hem aan de reet roesten. Zijn rijke vooral Joodse vrienden moeten toch ook wat geld behouden zodat het in de pot van de PVV kan vloeien.
 
Back
Naar boven