eeehh je weet dat Pechtold rechts is?
Waarom schaart iedereen d66 onder links? Het is een progressieve rechtse partij.
Kan je ook uitleggen wat jij onder links, rechts, liberaal en conservatief verstaat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom schaart iedereen d66 onder links? Het is een progressieve rechtse partij.
Die chick zit vol in de overgang, daar ga jij verstandige keuzes van verwachten? Gaat hem niet worden...
@ Patrick: 1 persoon onderwijzen lijkt me makkelijker dan 16 miljoen, of 3 miljard for that matter.

Het wordt er niet echt beter op. Heb je de rol van male chauvinist pig aangenomen of was je dat eigenlijk altijd al?
edit:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/f3/Pol-landschap-2010.gif
Deze mag nog even terug naar de tekentafel.Chauvinist is zo'n negatief woord Eric, ik ben iig niet zo'n aanhanger van de moderne unicoïtus hype laat ik het zo stellen.
PVV centrum rechts?Deze mag nog even terug naar de tekentafel.
Enige recht van de vrouw is het aanrecht en dat soort zaken?
Enige recht van de vrouw is het aanrecht en dat soort zaken?
Verschillen aangeven wil niet direct zeggen dat de een beter is dan het ander.LOL, maar hiervoor is het woord utopie uitgevonden.
PVV is gewoon extreemlinks met een extreemrechtse xenofobe inborst. Althans op papier, ze strijden voor het volk op economisch gebied en dat is gewoon zo links als maar kan natuurlijjk. Maar als ze eenmaal half aan het pluche mogen ruiken worden de linkse standpunten gewoon weggedonderd ten faveure van de xenofobische punten uit het programma. Blijft een extreemrechtse partij over die het meeste aansluit bij partijen die keihard willen saneren op economisch vlak.
Ja, maar Klaaswitz zijn idee vond ik ook aardig utopisch klinken, dus kon er wel wat tegenover stellen.
@ Patrick: Ik had het er ook over dat een dictator een technocratische machine voor hem aan het werk zou hebben. En opzich is 1 dicator natuurlijk genoeg, daar heb je niet een hele school voor nodig.
---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------
Vergeet niet dat Wilders gewoon uit de VVD komt. Die linkse sociaal economische plannen staan volgens mij een stuk minder vast dan de rechtse integratie en immigratie plannen.
Vergeet niet dat Wilders gewoon uit de VVD komt. Die linkse sociaal economische plannen staan volgens mij een stuk minder vast dan de rechtse integratie en immigratie plannen.
Ik heb het nieuwste model. Wijkt van dag tot dag af tijdens de formatie.PVV centrum rechts?Deze mag nog even terug naar de tekentafel.
Daarom is het bovenal ook een echte populist. Dacht je dat het hem werkelijk wat kan verrotten of bijvoorbeeld de bijstandsuitkeringen verlaagd worden?
Precies, hij zegt wat ze willen horen, want dan stemmen ze op hem. Het erge is dat het zo glashelder is, dat tokkies dat verwarren met dat hij afstand neemt van 'de haagse kliek' enz.