XXL Nutrition

Roemer wil zelf regeerakkoord schrijven

Haha, wat denken jullie eigenlijk dan dat de echte plannen van Wilders zijn?

• Topic Starter Topic Starter
Wilders is een narcist, you do the math.

Haha, wat denken jullie eigenlijk dan dat de echte plannen van Wilders zijn?

Luister, Kay van der Linder zei het heel mooi als het ging om prioriteiten:
1.Financiele middelen.
2. één duidelijk punt hebben waar mensen je aan herkennen en dat blijven herhalen.
3. En hier ergens komen standpunten, die je verwacht in het bedrijven van politiek.

Kortom, zijn echte plannen zijn inderdaad die over immigratie en integratie, plannen die alles nog meer zouden up****en. De rest is zo aanpasbaar als de pest, ligt eraan wat het volk graag wil horen. Zijn doel=macht.

Luister, Kay van der Linder zei het heel mooi als het ging om prioriteiten:
1.Financiele middelen.
2. één duidelijk punt hebben waar mensen je aan herkennen en dat blijven herhalen.
3. En hier ergens komen standpunten, die je verwacht in het bedrijven van politiek.

Kortom, zijn echte plannen zijn inderdaad die over immigratie en integratie, plannen die alles nog meer zouden up****en. De rest is zo aanpasbaar als de pest, ligt eraan wat het volk graag wil horen. Zijn doel=macht.

En die macht mag die hebben over immigratie en integratie als die gaat doen wat ie heeft gezegd. Voor de andere punten hebben we de VVD/CDA dan waar die gewoon netjes meestemt.

De reactie van VVD-woordvoerder uit naam van het te vormen minderheidskabinet 'De druiven zijn wel erg zuur in de linkse kerk'.

Waarom wordt er gecommuniceerd op dit mongoloïde niveau? Dat de druiven zuur zijn is wel duidelijk maar die term linkse kerk past alleen bij knuppels als een Fortuyn of Wilders. VVD wil zich ook verlagen tot dat soort terminologie.

Ja, de aap komt uit de mouw.
Ik was het al jaren op het spoor, die VVDers spelen een vuil spelletje.

De reactie van VVD-woordvoerder uit naam van het te vormen minderheidskabinet 'De druiven zijn wel erg zuur in de linkse kerk'.

Waarom wordt er gecommuniceerd op dit mongoloïde niveau? Dat de druiven zuur zijn is wel duidelijk maar die term linkse kerk past alleen bij knuppels als een Fortuyn of Wilders. VVD wil zich ook verlagen tot dat soort terminologie.

Ik hou daar wel van, meer politici zouden is uitspraken a la Wilders moeten doen. Kunnen we lekker smullen. Pechtold heeft het ook is geprobeerd, maar dit slappe mannetje bakte er natuurlijk niks van in vergelijking met de oppermachtige koning van de oneliner GW
Ja, de aap komt uit de mouw.
Ik was het al jaren op het spoor, die VVDers spelen een vuil spelletje.

Oh jij was het al jaren op het spoort:rolleyes:

Ik hou daar wel van, meer politici zouden is uitspraken a la Wilders moeten doen. Kunnen we lekker smullen. Pechtold heeft het ook is geprobeerd, maar dit slappe mannetje bakte er natuurlijk niks van in vergelijking met de oppermachtige koning van de oneliner GW

Meen je dit nou echt of ben je nu gewoon uit op reacties? Want anders zou het wel heel stereotype zijn.

Meen je dit nou echt of ben je nu gewoon uit op reacties? Want anders zou het wel heel stereotype zijn.

Heel stereotype? Het is toch leuk als ze een beetje elkaar lichtelijk irriteren? Ik hou wel van een paar stevige opmerkingen die dan weer zorgen voor mooie koppen voor kranten

Ja, al jaren en jaren. Geloof je het niet ofzo?

Heel stereotype? Het is toch leuk als ze een beetje elkaar lichtelijk irriteren? Ik hou wel van een paar stevige opmerkingen die dan weer zorgen voor mooie koppen voor kranten

Het land moet geregeerd worden, het is geen cabaret. Ook al lijken sommige tweede kamersessies soms wel op een slechte cabaretvoorstelling.

Laatst bewerkt:
Den Haag is een achterhaalt instituut dat de burger nimmer meer als een bindende leidraad zou moeten opzuigen.

Dus dat klappen, joelen, op de bankjes slaan van de PvdA is wel toegestaan als iemand een mislukte opmerking maakt jegens de heer Wilders, en een paar leuke opmerkingen daarentegen waar het volk op zit te wachten niet?

Het volk? Dat joelen en klappen is nog iets dat hoort bij een parlement. Achterlijk gescheld en cabaret hoort bij bananenrepublieken, valt me nog mee dat er nog niet gevochten is in de TK.

Clowns horen thuis in het circus, niet in de tweede kamer.

Het volk? Dat joelen en klappen is nog iets dat hoort bij een parlement. Achterlijk gescheld en cabaret hoort bij bananenrepublieken, valt me nog mee dat er nog niet gevochten is in de TK.

Clowns horen thuis in het circus, niet in de tweede kamer.

Ik heb hem nog nooit betrapt op een scheldwoord, jij wel? Koester jij een diepe haat jegens Wilders door zijn standpunten of ben je jaloers of zoiets op zijn capaciteiten om het volk te bespelen?

Het land moet geregeerd worden, het is geen cabaret. Ook al lijken sommige tweede kamersessies soms wel op een slechte cabaretvoorstelling.
Dit dus, en dan kan je weer eens over de PvdA beginnen, maar het is hier niet geensT dat iedereen begint te klappen als je over de PvdA begint.
Het komt voor van links naar rechts, het bekende 'jip en janneke taaltje' en dat allemaal omdat de burger er anders geen interesse voor heeft of het niet snapt.
Maar HardcoreNL vind het wel geinig allemaal. Het erge is ook dat mensen het gaan napraten en vervolgens meningen hebben die zo belachelijk ondoordacht zijn dat, ja wat eigenlijk, je wordt er zo moe van ook.

Mwah, die twitter naar Cohen was wel van het niveautje 0, even als de beruchte motie betreffende de kopvoddentax. Het is gewoon een malloot.

Ik heb hem nog nooit betrapt op een scheldwoord, jij wel? Koester jij een diepe haat jegens Wilders door zijn standpunten of ben je jaloers of zoiets op zijn capaciteiten om het volk te bespelen?
Ik ben vooral teleurgesteld dat het werkt, zelfs bij mensen die meer herseninhoud hebben dan de gemiddelde mens.

Terug
Naar boven