Fitness Seller

Roemer wil zelf regeerakkoord schrijven

Een warm wat?

Lijkt mij geen stukje van Verhagen.

Eerst kijken, dan roepen. Misschien dat er iets is weggevallen maar het is gewoon een speech die Verhagen gaf bij de viering van 62 jaar Israel als onafhankelijke staat. Zet de url er niet voor niks bij natuurlijk.

Gisteren het 1 en ander op de radio gehoord waardoor ik nu de indruk heb dat initiatief van Verhagen zonder overleg met de CDAleden was.

Nam eerst toch wel aan dat enig overleg vanzelfsprekend is.

Waren nu een flink aantal leden, meen 20, die hun lidmaatschap wilde opzeggen.

Dit kan nog wel eens voor problemen zorgen...

Natuurlijk zorgt dit voor problemen. De helft van hun achterban is overgestapt op de VVD, de andere helft zijn de die-hard christen-democraten. Die zijn niet gebleven om zich alsnog met figuren als Wilders samen te werken.

Natuurlijk zorgt dit voor problemen. De helft van hun achterban is overgestapt op de VVD, de andere helft zijn de die-hard christen-democraten. Die zijn niet gebleven om zich alsnog met figuren als Wilders samen te werken.

En daarom was juist die achterban met 78% voor een coalitie over rechts??? Klaaswitz je 'lult'

En daarom was juist die achterban met 78% voor een coalitie over rechts??? Klaaswitz je 'lult'

Bron graag, als je met statistieken schermt is het van belang dat je dat kan onderbouwen met een referentie aangezien zo'n 61% van alle statistieken zijn verzonnen. Mocht je nu niet met een fatsoenlijke bron komen (en geen halfslachtige onzin of dubieuze/verouderde/irrelevante bronnen) dan ga je netjes weer op de negeerlijst, ditmaal voorgoed. Ohja, je begrijpt natuurlijk wel dat ik daarmee aangetoond wil hebben dat de CDA achterban voor 78% voorstander is van samenwerking met de PVV, want daar draait het natuurlijk om he. Overbodige informatie wellicht, gezien jouw sublieme vermogens om allerlei ingewikkelde verbanden te leggen en duiden.

Dus denk goed na over wat je volgende stap is.

Laatst bewerkt:
Whaha, onze Klaas is toch een harde baas he?!

Er is nog wel een verschil tussen voorstander van een rechts kabinet en voorstander voor samenwerking met Wilders. We weten allemaal dat het op hetzelfde neerkomt, maar er is wel degelijk een verschil. Zie het als mensen die mogen kiezen tussen het eten van een lekker biefstuk of het slachten van een koe. We weten dat het 1e niet zonder het laatste kan, maar uiteindelijk willen we gewoon biefstuk eten en zolang we niet hoeven toe te kijken hoe de koe geslacht wordt maakt het ons ook niet zo veel uit waar dat vlees vandaan komt.

Bron graag, als je met statistieken schermt is het van belang dat je dat kan onderbouwen met een referentie aangezien zo'n 61% van alle statistieken zijn verzonnen. Mocht je nu niet met een fatsoenlijke bron komen (en geen halfslachtige onzin of dubieuze/verouderde/irrelevante bronnen) dan ga je netjes weer op de negeerlijst, ditmaal voorgoed. Ohja, je begrijpt natuurlijk wel dat ik daarmee aangetoond wil hebben dat de CDA achterban voor 78% voorstander is van samenwerking met de PVV, want daar draait het natuurlijk om he. Overbodige informatie wellicht, gezien jouw sublieme vermogens om allerlei ingewikkelde verbanden te leggen en duiden.

Bron, ook al is het dubieus maar toch geeft het wel aan dat de het niet alleen de bovenste laag van de CDA is die het wil:
Ook de achterban heeft minder problemen met de PVV. Uit een peiling van Maurice de Hond bleek zondag dat 78 procent van de CDA-aanhang een rechts kabinet steunt. Uit dergelijke percentages zal de CDA-top moed putten voor het congres dat over deelname aan Rutte I moet stemmen.

Het was wel een optelsom van iets maar kom op niet zo negatief over CDA-VVD-PVV

PS: Ik zou niet graag op jou negeerlijst komen, maar als jij dat nodig vind houd niemand je tegen

Laatst bewerkt:

Bron graag. :D

• Topic Starter Topic Starter
Als je met bronnen zoals Maurice de Hond gaat schermen kan ik me niets anders voorstellen dat je nu op ignore staat.

:fuu:, maar waarom is die vent niet betrouwbaar dan? Stond ook gewoon in de kranten en alles dus dan ben ik, met heel veel anderen in Nederland, er gewoon ingetrapt. Beetje dom dan ook om dat overal neer te zetten terwijl ze weten dat het niet klopt.

:fuu:, maar waarom is die vent niet betrouwbaar dan? Stond ook gewoon in de kranten en alles dus dan ben ik, met heel veel anderen in Nederland, er gewoon ingetrapt. Beetje dom dan ook om dat overal neer te zetten terwijl ze weten dat het niet klopt.

Ik zeg: "DOEN!"

68% van de statistieken uitgegeven door Maurice de Hond zijn onzin.

Waarom zou Maurice de Hond niet betrouwbaar zijn? Welke andere instanties denk je dan dat er onderzoek doen naar dit soort cijfers? Het is toch sowieso allemaal nattevingerwerk man. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat een groot deel van de CDA achterban liever een rechts kabinet ziet dan een links. Liever niet met Wilders, maar het kan niet anders dus dan maar even de oogjes sluiten voor die ellende.

Natuurlijk is het mediaapparaat al in beweging gebracht om de CDA achterban te overtuigen dat het echt niet kan om te gaan regeren met die enge Wilders en er nog alternatieven zijn, en wie weet zal het ze lukken. Ik denk het niet, ik zie de kans groot dat dit kabinet er wel gaat komen.

haha o ja. Al die linkse media, of niet Rob?

Waarom zou Maurice de Hond niet betrouwbaar zijn? Welke andere instanties denk je dan dat er onderzoek doen naar dit soort cijfers? Het is toch sowieso allemaal nattevingerwerk man. Ik denk dat je er wel vanuit mag gaan dat een groot deel van de CDA achterban liever een rechts kabinet ziet dan een links. Liever niet met Wilders, maar het kan niet anders dus dan maar even de oogjes sluiten voor die ellende.

Natuurlijk is het mediaapparaat al in beweging gebracht om de CDA achterban te overtuigen dat het echt niet kan om te gaan regeren met die enge Wilders en er nog alternatieven zijn, en wie weet zal het ze lukken. Ik denk het niet, ik zie de kans groot dat dit kabinet er wel gaat komen.

Heeft Maurice de Hond alle 1.281.886 stemmers op het CDA gevraagd naar hun mening?
Vast niet, het zullen er misschien een stuk of 100 zijn geweest. Dus heel repressenatief is het dus niet.

Heeft Maurice de Hond alle 1.281.886 stemmers op het CDA gevraagd naar hun mening?
Vast niet, het zullen er misschien een stuk of 100 zijn geweest. Dus heel repressenatief is het dus niet.

Het zou wel toeval zijn dat ie dan steeds degene heeft die ervoor is als het een random steekproef betreft. Hoe groot is de kans dat ie uit de 300 geteste 78% van die heeft? Kansberekening Peoples

Jonge die gast hanteert gewoon statestieken zoals elke onderzoeker dat doet. Natuurlijk zit daar een bepaalde afwijking in, zoals dat altijd is. Een beetje weldenkend mens weet dat. Maar je kan er wel vanuit gaan dat het in grote lijnen klopt.

Terug
Naar boven