AndroidHealthClinic

roken en trainen

jasper007

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
65kg
Vetpercentage
5%
hey allemaal,
ik had een vraagje, ik rook en ik blow af en toe (nee ben er niet trots op)
maar heeft dit nou hele grote invloeden wat betreft spiergroei, en zijn er
hier mensen die het ook doen en ook goede resultaten behalen?
wel weet ik dat ik geen zin heb om te trainen als ik het geblowed maar
ik doe het dan ook niet op dagen dat ik ga trainen, maarja, ik ga zo even
naar de sport school, ik hoor wel van jullie als ik terug ben,
laterz:cool:

maakt niet uit jonge. als jij je voeding niet verwaarloost
kan jij lekker een pito roken na het trainen. voor het trainen word je er niet veel sterker op imo.

Dacht dat het negatieve invloed had op hypertrofie?

duizendentweedetopicovertrainingenroken...

zoekfunctie.

OT: Kan prima.. Als je met de rest (voeding/rust) niks tekort komt en gewoon een goede training kan neerzetten is er weinig aan de hand.
Natuurlijk blijft roken niet echt goed voor je.

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Dacht dat het negatieve invloed had op hypertrofie?
Hmm dan zou ik eerst eens een artikel moeten lezen..
Volgens mij kan het voor een beginner niet heel veel uitmaken.. Vooral als diegene er niet een pakje per dag doorheen jaagt.

Ik bedoelde blowen btw

Hmm oke..
nja ik ga me daar echt niet in verdiepen.. Er zijn zowel tegen- als voorstanders met overtuigende argumenten dus ik neem aan dat het gewoon niet zo veel kwaad kan..
Heb ook foto's gezien van aardige grote jongens die zelfs elke dag een j0nko klappuh.

Roken is o.a. slecht voor:

- Hart en bloedvaten
- Luchtwegen
- Botten, spieren en gewrichten

Die heb je allemaal hard nodig, dus het kan niet anders dan nadelige gevolgen hebben op de lange termijn.

THC bezet bepaalde celreceptoren wat de signaaltransductie verstoord tijdens de training. Misschien dat je er nadeel van kunt ondervinden. Roken veroorzaakt een verminderd zuurstoftransportcapaciteit wat je training nadelig kan beinvloeden.

Roken en blowen past in mijn ogen niet in een goede bodybuildingsleefsT.

• Topic Starter Topic Starter
THC bezet bepaalde celreceptoren wat de signaaltransductie verstoord tijdens de training. Misschien dat je er nadeel van kunt ondervinden. Roken veroorzaakt een verminderd zuurstoftransportcapaciteit wat je training nadelig kan beinvloeden.

Roken en blowen past in mijn ogen niet in een goede bodybuildingsleefsT.
ben het met je eens, maar ik zie mezelf niet echt als een bodybuilder, ik train gewoon lekker, ik doe het voor mijn plezier en ik wil natuurlijk een mooi lichaam maar ik hoef geen arnold schwarznegger te worden, en ik vind dat blowen ook een beetje bij m'n leeftijd hoort ik ben jong toch :p

ben het met je eens, maar ik zie mezelf niet echt als een bodybuilder, ik train gewoon lekker, ik doe het voor mijn plezier en ik wil natuurlijk een mooi lichaam maar ik hoef geen arnold schwarznegger te worden, en ik vind dat blowen ook een beetje bij m'n leeftijd hoort ik ben jong toch :p

Dat is waar. Aan blowen heb ik me ook schuldig gemaakt :p

Is niet waar, een onnatuurlijke slaapcycle heeft nooit de kwaliteit van een goede nachtrust. En de stoffen uit je blowen hebben de day after nog steeds een versuffende werking. Ik heb ook jaren gedacht dat ik beter sliep met een joint of met een paar bier op, andere stof zelfde verhaal over onnatuurlijke slaap.

• Topic Starter Topic Starter
Is niet waar, een onnatuurlijke slaapcycle heeft nooit de kwaliteit van een goede nachtrust. En de stoffen uit je blowen hebben de day after nog steeds een versuffende werking. Ik heb ook jaren gedacht dat ik beter sliep met een joint of met een paar bier op, andere stof zelfde verhaal over onnatuurlijke slaap.

Haha het was eigenlijk als grapje maar ik wist dit niet bedankt voor de info :)

Roken = nutteloos, wat betreft blowen... is het niet de beste manier om high te worden. Tabak ook geest vernauwend terwijl wiet geestverruimend is. Ook voor je conditie zou roken/blowen je niet veel goeds doen. Let gewoon goed op je trainingen&voeding, maar als je op een gegeven moment merkt dat het je tegenstaat (roken/blowen) dan zou je daar mee kunnen stoppen en eventueel overwege wiet te verdampen/oraal innemen. Dat is sowieso veel gezonder dan icm tabak en de verbranding daarvan (kankerverwekkende stoffen...teer...nicotine..etc).

---------- Toegevoegd om 07:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:56 ----------

Ligt aan de combinatie met tabak en daarnaast hoe je er zelf op reageerd. Uitwerking is altijd suffer als je het combineert met tabak. De uitwerking van wiet alleen verschilt al per soortje en niet te vergeten wat voor een rotzooi er tegenwoordig word verkocht in de shop. Té hoog THC gehalte en té laag CBD gehalte + het feit dat er vaak rommel op zit.

Doe mij maar biologisch :thumbs: in de vaporizer :)

ik rook al 37 jaar en blow al 30 jaar.. maakt geen ruk uit met trainen/spiergroei

ja, was stoer vroeger.....

Terug
Naar boven