AndroidHealthClinic

roken en trainen

• Topic Starter Topic Starter
exact. en jammer genoeg zit heel de wereld zo in elkaar. van brandstof tot papier en kleren. Het kan allemaal uit wiet worden verworven. gratis en voor niets.
wiet papier hha ik weet niet of ik dan wel ga schrijven op dat papier zijn veel leukere dingen mee te doen :p

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

een natuurlijk chemisch proces
misschien bedoelt hij dat het chemisch bewerkt kan zijn

een natuurlijk chemisch proces

Wanneer iets uit de natuur komt hoeft het echt niet te betekenen dat het beter/minder slecht is dan synthetisch gemaakt spul. Kijk naar doornappel is ook puur natuur, maar de grootste rotzooi dat er bestaat.
OT: Ik ondervind nauwelijk last, alleen wanneer ik m'n conditie op wil bouwen is het wel een hinder.

Laatst bewerkt:
nee kan niet, je spieren vragen om zuurstof rijk bloed (aerobisch trainen). en als je rookt kan er minder(snel) zuurstof/bloed naar je spieren, en ook daarin zitten de stoffen die je direct nodig hebt. Ook als je puur voor uithoudingsvermogen traint kan het niet want dan heb je alleen maar meer zuurstof/bloed nodig

Nou, roken doe ik niet,
maar af en toe doen m'n vrienden en ik wel eens een jointje,
kan helemaal geen kwaad, als ik dit dan vergelijk met anderen van fitness;
grote jongens, die alcohol drinken, roken, blowen, etc.
De wereld is soms oneerlijk :(

ik ben blij dat er meer mense op de hoogte zijn van de kracht van pure wiet :)

@pilatesmeisje

hoe kom jij aan die hennepolie?

heb zelf thuis ook hennepolie staan. Echt wel goeie olie, lijnzaadolie heeft wel iets betere waarden als je naar het totaalplaatje kijkt. Ik had die gewoon in de delhaize gekocht. Zocht lijnzaadolie, maar vond die niet, dus nam het beste alternatief; ondertussen wel al gevonden waar ik lijnzaadolie kan kopen ^^

roken is natuurlijk altijd af te raden maar ik denk dat het niet veel invloed heeft ofzo...

Ik rook als een ketter, maakt niet veel volgens mij. Ik denk dat je net zo hard gaint als een niet roker.

Sinds een half jaar gestopt met roken maar t blijft moeilijk af en toe hoor!:(:eek:

niet roken ne blowen is ofc beter ;)...

Terug
Naar boven