XXL Nutrition

Roken

kraakbass

Novice
Waardering
0
Even een vraag of een mening over roken??

Doe nu krachttraining voor 4 maanden woog 69 kilo weeg nu 75kilo lengte1.87. Het gaat dus lekker heb goed voeding schema + weightgainer enz.Kan zoveel vreten als ik wil zonder vet te krijgen dus dat doe ik nu dan ook.Nou heb ik alleen nog 1 probleem ik rook en wil daar mee kappen.
Gaat me dat echt zo veel extra kilo's opleveren????

groeten tom

Als je wilt kappen moet je gewoon kappen ongeacht de kilo's. Voor zover ik weet kan alleen de toekomst je leren of je erdoor aankomt of niet.

Maar vergeet niet kilo's kunnen er ALTIJD vanaf en staat dus in geen verhouding tot blijven roken.

Roken heeft weinig tot geen directe invloed op je spiermassa. Als je stevig traint kan je het conditioneel natuurlijk wel lastig krijgen.

Als je stopt met roken, kun je langer genieten van je spiermassa ;)

Het gaat je een hoop jaren opleveren, als niet dood gereden word :p

gewoon stoppen! discipline tonen;-)

Je eetlust vergroot enorm als je stopt. Dus eet je meer, en kom je spiermassa aan! Gezien jouw stats, geen overbodige luxe. Stoppen dus

roken is gay, dat weet toch iedereen

gerookt vlees gaat langer mee.

Stoppen met roken zal opzich niet meer kilo's opleveren.
Je gaat alleen vervanging zoeken, dus bv. veel eten waardoor je dus meer kilo's erbji krijgt. Je eetlust neemt toe, dus zelfde verhaal.

Maar je bent 1.87 en je weegt 75 kg. een aantal extra kilo'tjes kunnen dan geen kwaad toch?

Gewoon stoppen!

serieus :rolleyes:

Kheb zelf vroeger ook nog gerookt :mad:

Kwerd wel gewaar als ik stopte met roken dat ik intensiever kan trainen ,vooral grotere spiergroepen zoal benen en rug.

Ik denk dat ik zo onrechtstreeks meer massa heb genomen:)

Bovendien roken past totaal niet bij een bodybuilding lifestyle;)

• Like
Waarderingen: gmt
Even een vraag of een mening over roken??

Doe nu krachttraining voor 4 maanden woog 69 kilo weeg nu 75kilo lengte1.87. Het gaat dus lekker heb goed voeding schema + weightgainer enz.Kan zoveel vreten als ik wil zonder vet te krijgen dus dat doe ik nu dan ook.Nou heb ik alleen nog 1 probleem ik rook en wil daar mee kappen.
Gaat me dat echt zo veel extra kilo's opleveren????

groeten tom
ja denk het wel

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, denk het niet. Het heeft eigenlijk 0 invloed op massa aanzetten.

Uiteraard is het beter om te stoppen met roken, het is redelijk duur (koop hier supps van) en je conditie word beter.
Zoals al genoemd is, vergroot je eetlust, dus zul je meer eten, en iedereen op DBB weet dat eten ongeveer het anaboolste is wat er is!

Ben in 1997 gestopt met roken en 8 kilo aangekomen in korte tijd, helaas bijna geen spiermassa.

Roken gaat het weer helemaal worden deze winter. Ik heb me een wintervoorraad sigaren ingeslagen.

Terug
Naar boven