MuscleMeat

Roken

• Topic Starter Topic Starter
Stoppen met roken zal opzich niet meer kilo's opleveren.
Je gaat alleen vervanging zoeken, dus bv. veel eten waardoor je dus meer kilo's erbji krijgt. Je eetlust neemt toe, dus zelfde verhaal.

Maar je bent 1.87 en je weegt 75 kg. een aantal extra kilo'tjes kunnen dan geen kwaad toch?

Gewoon stoppen!

Paar extra kilo's kunnen zeker geen kwaad
:o

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

Nee, denk het niet. Het heeft eigenlijk 0 invloed op massa aanzetten.

Uiteraard is het beter om te stoppen met roken, het is redelijk duur (koop hier supps van) en je conditie word beter.
Zoals al genoemd is, vergroot je eetlust, dus zul je meer eten, en iedereen op DBB weet dat eten ongeveer het anaboolste is wat er is!

Het is zeker duur vind ik heb uitgerekent dat het me 200 euro per maand kost

Het is zeker duur vind ik heb uitgerekent dat het me 200 euro per maand kost

Laten we aannemen dat een pakje Marlboro 5 euro is, voor het gemak.
200/5 = 40. Dat zou betekenen dat je 1 1/3 pakje op een dag rookt. Dat zijn 25 a 30 sigaretten. Laten we aannemen dat je 16 uur wakker bent. Dan rook je 1 a 2 peuken per uur. Dat is serieus inderdaad!

Gewoon stoppen gast, of alleen op feesten en bij gelegenheden roken. Doe ik ook, veel relaxter.

Geledenheden zijn:
Grote hardcore feesten
Verjaardagen/gezellige uitgaansgelegenheden
Vakantie
Na de coïtus

Hou je hier ook aan, en voel hoe relaxt het is om niet direct bij een mini inspanning buiten adem te zijn!;)

Voor mensen die zich niet bewust met voeding bezig houden betekent stoppen met roken meestal meer kilo's.
Als je er bewust mee omgaat vang je dat gemakkelijk op met meer lichaamsbeweging/minder eten.

---------- Toegevoegd om 21:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Laten we aannemen dat een pakje Marlboro 5 euro is, voor het gemak.
200/5 = 40. Dat zou betekenen dat je 1 1/3 pakje op een dag rookt. Dat zijn 25 a 30 sigaretten. Laten we aannemen dat je 16 uur wakker bent. Dan rook je 1 a 2 peuken per uur. Dat is serieus inderdaad!

Gewoon stoppen gast, of alleen op feesten en bij gelegenheden roken. Doe ik ook, veel relaxter.

Geledenheden zijn:
Grote hardcore feesten
Verjaardagen/gezellige uitgaansgelegenheden
Vakantie
Na de coïtus

Hou je hier ook aan, en voel hoe relaxt het is om niet direct bij een mini inspanning buiten adem te zijn!;)

Op die manier ben je alsnog een vieze roker :rolleyes:

Op die manier ben je alsnog een vieze roker :rolleyes:

'Een vieze roker'.:roflol:

Als je toch alleen rookt bij gelegeheden, wat is er dan mis mee? Af en toe genieten is toch niks mis mee? Jezelf aan de ketting leggen heb niks aan in het leven. Zo af en toe moet je gewoon kunnen doen wat je wilt, als het maar met mate blijft. En als roken, drugs of drank daarbij hoort, is daar op zijn tijd niks mis mee.

Het verschilt gewoon per persoon wat je onder genieten verstaat.

Maar om nou iemand als 'vieze roker' af te schepen, omdat die incidentieel rookt......

Terug
Naar boven