AndroidHealthClinic

Roken

Matthias DB

Novice
Waardering
0
Hey,

Een vriend vn by ( hij doet same mt mee krachtraining )blijft erbij dat roken je echt slanker maakt, maar ik geloof dit egt niet. Ik kan hem wel niet uitleggen HOE. Kunne jullie uitleggen hoe ???

Hey,

Een vriend vn by ( hij doet same mt mee krachtraining )blijft erbij dat roken je echt slanker maakt, maar ik geloof dit eCHt niet. Ik kan hem wel niet uitleggen HOE. Kunne jullie uitleggen hoe ???

Het maakt je niet slanker, het versnelt je metabolisme (ietsje). Weegt absoluut niet op tegen de nadelen van roken!

rokers nemen ipv gewoon voedsel een sigaret, ze krijgen dus gewoon minder calorien binnen, waardoor roken je dunner houdt.

Nicotine helpt om honger te bestrijden, en van minder eten wordt je slanker.

dat rokende mensen minder eten ligt totaal aan jezelf. ik ken niemand die van zijn avond eten een pakje malboro maakt. ik weet dat roken iets de honger wegneemt maar dat is tijdelijk en zeer matig.
wat je trainingsmaatje zegt klopt niet. als je rookt wordt je niet slanker, maar als je stopt met roken KAN je wel veel aankomen (in vet he) puur omdat je een vervanger zoekt voor een sigaret (eten dus). nee echt niet omdat je stofwisseling iets trager wordt want als je stopt met je groene thee suplement (als voorbeeld) wordt je ook echt nie dikker hoor.

dat rokende mensen minder eten ligt totaal aan jezelf. ik ken niemand die van zijn avond eten een pakje malboro maakt. ik weet dat roken iets de honger wegneemt maar dat is tijdelijk en zeer matig.
wat je trainingsmaatje zegt klopt niet. als je rookt wordt je niet slanker, maar als je stopt met roken KAN je wel veel aankomen (in vet he) puur omdat je een vervanger zoekt voor een sigaret (eten dus). nee echt niet omdat je stofwisseling iets trager wordt want als je stopt met je groene thee suplement (als voorbeeld) wordt je ook echt nie dikker hoor.
+1 Ben zelf 15 a 20 kg bijgekomen met te stoppen met roken/smoren.
Kan me nu concentreren op cardio en FB om te onderhouden.

ik ben zelf 8 maanden nu gestopt met roken maar heb in de eerste maanden gewoon sterng op mijn eten gelet en ben niks aangekomen;)

Ik adviseer roken tijdens de cut.

:jk:

Terug
Naar boven