Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is natuurlijk een heel andere zaak. Denk dat hij vooral wil zeggen dat je ook echt occasioneel kan roken zonder er echt verslaafd aan te zijn. Kan ik ook. Maand roken, maand niet. Gewoon eens eentje roken als je er echt zin in hebt, ervan genieten maar dan de dag erna of de 3 dagen erna geen sigartet aanreken, komt dan zelfs niet bij mij op.
Zelfde geld idd voor wiet en andere drugs. Als je het centrale drugstopic volgt dan zie je ook dat de meesten er daar gewoon verstandig mee omgaan.
En dat heeft vooral met karakter te maken. Als je eenmaal echt verslaafd bent aan roken heb je natuurlijk al een stuk meer karakter nodig om ermee te stoppen dan wanneer je dat niet echt bent.
Rook al 4 a 5 jaar, elke dag een pakje.. bij mij is het ook begonnen met alleen weekend, alleen op stap maar daar bleef het helaas niet bij. Wil eigenlijk niet stoppen, mijn vader is gestopt en 15 kilo aangekomen... en ik wil best 15 kilo aankomen maar niet aan vet haha.
Als je niet compenseert met eten, hoef je zelfs helemaal niet aan te komen.Rook al 4 a 5 jaar, elke dag een pakje.. bij mij is het ook begonnen met alleen weekend, alleen op stap maar daar bleef het helaas niet bij. Wil eigenlijk niet stoppen, mijn vader is gestopt en 15 kilo aangekomen... en ik wil best 15 kilo aankomen maar niet aan vet haha.
Momenteel rook ik er 4-5 daags, en probeer ik elke dag opnieuw te stoppen. Iedere sig die ik 'laat' moet ik echt een gevecht met men karakter voor doen, zéér vervelend dus.. Nu ben ik van plan om vnvnd een lijstje te maken met alle nadelen van roken die voor mij invloed hebben en ergens uithangen waar ik vaak passeer dat ik terug weet waarom ik stop en zo de motivering eruit kan halen om te blijven stoppen op karakter. Ik hoop op deze manier vanavond te kunnen stoppen met roken 

Goed topic als motivering om te stoppen!!
Ben zelf al eens 2-3 maand gestopt met roken met hulp van champix.
Zéér goed medicijn, maar ik ben terug begonnen roken tijdens het uitgaan met het gedacht dat het bij het uitgaan zou blijven -> niet dus.. Behoorlijk achterlijk als ik er op terugkijk want nu zit ik wel wéér volledig aanMomenteel rook ik er 4-5 daags, en probeer ik elke dag opnieuw te stoppen. Iedere sig die ik 'laat' moet ik echt een gevecht met men karakter voor doen, zéér vervelend dus.. Nu ben ik van plan om vnvnd een lijstje te maken met alle nadelen van roken die voor mij invloed hebben en ergens uithangen waar ik vaak passeer dat ik terug weet waarom ik stop en zo de motivering eruit kan halen om te blijven stoppen op karakter. Ik hoop op deze manier vanavond te kunnen stoppen met roken
Nadelen van roken voor mij:
-Rochels
-Na sigaret, loom gevoel (doe werkelijk geen zak meer als ik rook)
-Slechtere huid
-Losing my gains..
-Chick denkt dat ik nog altijd gestopt ben
-Geldbesparing
-Slechtere huid
-Droge keel bij opstaan
nog nooit in men leven gerookt zelfs nog nooit geprobeerd.. zou niet weten waarom ik er aan zou beginnen, je kan niet missen wat je nooit hebt gehad en ik weet dat het men gezondheid naar de klote doet. Snap mensen die beginnen met roken dan ook helemaal niet :/