Fitness Seller

rokers onder de bb

Spend m'n money liever aan leuke dingen en geen zin om m'n gezondheid te vernken ;)

Vanaf mijn 16e toch wel elk weekend tijdens het stappen gerookt, gisteravond mijn laatste sigaret gerookt dus dit beloofd wat. :D

Ben vanaf april gestopt, na zoveel jaren roken. Ik besteed dat geld liever aan eten en supps, plus ik voel me fitter. :D

Rook al sinds men 15 een half pakje shag per dag . Mijn opa gaf mijn eerste sigaret aan me en zei altijd jongen voor je het weet ben je de pijp uit , dus geniet van de korte tijd we hier allemaal op deze klote planeet rondlopen .

rip opa

Schuldig , rook ook al veel te lang
Maar voor mij geen simpele taak om op te geven

zojuist nog 4 pakkies ingeslagen...

Roken doe ik niet, vermindert het testeron, en dat moeten we niet hebben. Rook af en toe wel wiet gemixt met tabak 1 keer in de week. Ga binnenkort over op puur. Of misschien helemaal stoppen en alleen op feestjes dan.

Ik rook ook, sigaretten en jointjes:D..,
I know beter van niet maar zolang het mijn gains niet in de weg staat, why not:rolleyes:..,
Plannen om te stoppen zijn er wel moeten alleen nog in uitvoering gebracht worden:trollface:..,

dag 2 met stoppen.
ik hou het altijd een dag of 4/5 vol en dan begin ik weer. ik heb nu echt geen zin meer om te roken. nouja de zin is er wel, maar ik vind andere dingen belangrijker.

mensen die zeggen geen last te hebben van dagelijks roken liegen. roken bederft de eetlust, verkleint je longinhoud en je stinkt als een ongewassen asbak. ook kan je er kanker van krijgen en het is vooral slecht voor je hart.

hoop dat ik de kankerstaven kan laten liggen :D.

dag 2 met stoppen.
ik hou het altijd een dag of 4/5 vol en dan begin ik weer. ik heb nu echt geen zin meer om te roken. nouja de zin is er wel, maar ik vind andere dingen belangrijker.

mensen die zeggen geen last te hebben van dagelijks roken liegen. roken bederft de eetlust, verkleint je longinhoud en je stinkt als een ongewassen asbak. ook kan je er kanker van krijgen en het is vooral slecht voor je hart.

hoop dat ik de kankerstaven kan laten liggen :D.

heb afgelopen weekend na 2 jaar niet gerookt te hebben in een beschonken bui er 1 gerookt. Wist de dag erna meteen weer waarom ik gestopt was.

Stank, m'n eten smaakte veel minder lekker, m'n nek voelde rot (veel rotter dan na alleen drinken).
Het begin is moeilijk maar het is wel echt fijner, makkelijker en goedkoper zonder ;).

Ik ben maar 1x gestopt sindsdien rook ik niet meer.

Ben ruim een jaar gestopt met roken. Daarvoor was het telkens een paar maand wel en dan weer een paar maand niet. Ik tuinde er telkens weer in op de een of ander manier.

Heb het boek 'stoppen met roken' gelezen en vind het echt een aanrader. Helpt je compleet van de geestelijke verslaving af. Mis het echt geen seconde, kan alleen maar voordelen zien van niet roken.

Heb gerookt vanaf mijn 16e.. Toen ik 17 was stopte ik. Jaar later weer begonnen.. En op mijn 19e overgestapt op sigaren.. :o

Goedkoper, en ik rook er minder door.. Rook nu zo 3 van die kleintjes per dag. Maarja, moet uiteindelijk weer stoppen. conditie is nergens te vinden. :(

Ik zorg ervoor dat ik in ieder geval NOOIT peuken koop, maar heel soms met uitgaan 2 keer in de maand ofzo rook ik een paar sigs.
4 keer per jaar doe ik een jonko ongeveer, maar word de laatste tijd wel wat meer :(

Maarja, als ik een succesvol weekend heb gehad heb ik ook weer meer motivatie met trainen dus die paar keer roken doet me niks.

van me 16e tot mijn 30ste veel geblowd....
helaas heel veel!!!
nu alleen nog af en toe als er een vriend van me uit spanje komt...
dus maar een paar x per jaar.....

Nu 2 maanden gestopt, bevalt goed, conditie gains echter nog niet te merken.
Rook in 't weekend af en toe een paar peuken.

:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven