XXL Nutrition

Rokh ON!

  • Topic starter Rokh
  • Startdatum
  • Reacties 364
  • Weergaven 37K
  • Volgers 53

Bezoekers in dit topic

Thanks mannen maar dit is nog niet 50% van hoe ik er binnen 4 weken wil/ga uitzien. (Kwestie van mezelf wat onder druk te zetten haha)

Zaterdag vastendag en heel de dag op ECA door de efteling "gekuierd", en aangezien mijn zweet echt stonk deze keer (wat het anders zelden doet heb ik uit verschillende goeie bronnen) ben ik zeker dat er een hele kwab vet weg is :-) :-)

Had op voorhand mezelf ingepeperd om mij aan niks of niemand te storen die dag (geen evidentie op zaterdag in een pretpark) en dat is ondanks ECA, honger en Tren rage aardig gelukt.

Enige bijwerking was dat ik na deze dag vol familiepret 's avonds ineens heel veel zin had in coke en hoeren. :-)

Gelukkig was er de CL finale...
 
Laatst bewerkt:
Thanks mannen maar dit is nog niet 50% van hoe ik er binnen 4 weken wil/ga uitzien. (Kwestie van mezelf wat onder druk te zetten haha)



hahaha okee wat leuk blijf zeker volgen ;-)

peace!
 
niet te snappen dat dat een buikomtrek van bijna 90cm is... ik heb 93cm en zie er belange zo strak niet uit :D
 
niet te snappen dat dat een buikomtrek van bijna 90cm is... ik heb 93cm en zie er belange zo strak niet uit :D
Ik ben een beetje "raar" gebouwd: mijn ribbenkast staat open naar buiten toe wat er icm met mijn relatief kort bovenlichaam tav van beenlengte ervoor zorgt dat buikspieren snel zichtbaar zijn en het meeste vet op mijn heupen onderrug en rond mijn navel komt te liggen.

Als ik mijn buik naar buiten duw ben ik net 7 maand zwanger, ken je het? :-)

Ik vind dat ik er al iets strakker uitzie vgl met 2 weken geleden, al is er max 1 cm buik af en hooguit 1.5 kg.

Ga nu verder met full adf maar met cpwo er bovenop. ECA en clen ga ik wat afwisselen.

En nee, ik kan geen coke of hoeren regelen ;-)
 
Ja dat ken ik :D

Geen coke? Geen hoeren? Wat ben jij voor een pseudo-gangster :mad:
 
Haha heken dat eca/tren verhaal maar al te goed. Als er mij iets nijdig en chagrijnig maakt is het wel dat met nadruk op eca! Eens ik daar van neerkom kan ik echt zeer asociaal gedraag ten toonstellen.. kudos voor je zo chill te houden haha. Neem geregeld 1 a 2 eca pre workout. Neem het niet meet buiten voor training is de crash minder hard...
 
Hi,vette fysiek man. Op hoeveel %bf wil je wel uitkomen? en hoeveel zit je nu?
btw, waar kun je meer info vinden over dat "togglen" ben nu zelf bezig met keto maar wil nog wat andere opties bekijken.
 
Hi,vette fysiek man. Op hoeveel %bf wil je wel uitkomen? en hoeveel zit je nu?
btw, waar kun je meer info vinden over dat "togglen" ben nu zelf bezig met keto maar wil nog wat andere opties bekijken.
Bedankt! :-) de bedoeling is wel dat mijn fysiek MINDER "vet" wordt ;-)
(Ouder worden = slechte moppen vertellen)

Alles over Toggling, cpwo, (m)adf, body recomp, peps en veel meer: zie datbtrue.co.uk
In het Engels met een tamelijk hoge instapdrempel maar eens je daarover bent ga je er nooit meer weg! :-)

Op basis van de bodyscan die ik vorig jaar heb laten maken gok ik dat ik nu net boven de 10% zit.

Offcieel wil ik tot 8% gaan maar stiekem tot 6 ;-)

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Haha heken dat eca/tren verhaal maar al te goed. Als er mij iets nijdig en chagrijnig maakt is het wel dat met nadruk op eca! Eens ik daar van neerkom kan ik echt zeer asociaal gedraag ten toonstellen.. kudos voor je zo chill te houden haha. Neem geregeld 1 a 2 eca pre workout. Neem het niet meet buiten voor training is de crash minder hard...
Haha ik snap helemaal wat je bedoelt! Het vreemde is wel dat als ik eca (of om het even welke prewo supp) neem de crash net groter is dan wanneer op een rustdag of tijdens cardio.

Liep in de efteling trouwens met een xanax in mijn zak voor als het niet meer zou gaan. Liever voorkomen dan genezen zeg ik dan. En "genezen" betekent in dit geval terecht staan voor de moord op een klein dik bleitend ros kind door zijn suikerspin in zijn strot te rammen! :-)
 
thx voor de tip, zo een moord doen om zo "vet" te staan :-p
wel benieuwd hoeveel massa je gaat verliezen om naar 8à6% te gaan, iedereen is daar bang voor maar denk dat dit fel overdreven is.
 
Bedankt! :-) de bedoeling is wel dat mijn fysiek MINDER "vet" wordt ;-)
(Ouder worden = slechte moppen vertellen)

Alles over Toggling, cpwo, (m)adf, body recomp, peps en veel meer: zie datbtrue.co.uk
In het Engels met een tamelijk hoge instapdrempel maar eens je daarover bent ga je er nooit meer weg! :-)

Op basis van de bodyscan die ik vorig jaar heb laten maken gok ik dat ik nu net boven de 10% zit.

Offcieel wil ik tot 8% gaan maar stiekem tot 6 ;-)

---------- Toegevoegd om 18:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------


Haha ik snap helemaal wat je bedoelt! Het vreemde is wel dat als ik eca (of om het even welke prewo supp) neem de crash net groter is dan wanneer op een rustdag of tijdens cardio.

Liep in de efteling trouwens met een xanax in mijn zak voor als het niet meer zou gaan. Liever voorkomen dan genezen zeg ik dan. En "genezen" betekent in dit geval terecht staan voor de moord op een klein dik bleitend ros kind door zijn suikerspin in zijn strot te rammen! :-)
Haha zalig :D ja je kan wel elk moment ontoploffen dan jong oud man/vrouw maakt dan gn fok uit haha ^^

Zeer nette pics al trouwens man! Blijf volgen ;)!
 
thx voor de tip, zo een moord doen om zo "vet" te staan :-p
wel benieuwd hoeveel massa je gaat verliezen om naar 8à6% te gaan, iedereen is daar bang voor maar denk dat dit fel overdreven is.

We zijn allemaal geindoctrineerd door massa en de weegschaal wat resulteert in dikzakken die denken dat ze er goed uitzien.
Wees eens eerlijk: hoeveel écht goeie fysieken (niet enkel bb) zie je in de gemiddelde fitness? Bedroevend weinig.

Reden? Gebrek aan kennis. De meesten halen hun "kennis" van de makkers in de fitness of op fora als deze. Alle respect voor dutchbb, ik ben hier ook begonnen, maar de onzin en het gepapegaai is soms echt schrijnend.

Mannen die beginnen trainen boeken in het begin snel resultaat door lang te trainen en veel te vreten. Het probleem ligt nu net in het feit dat - bb althans - draait om voortdurende progressie en evolutie.

Maw je moet kritisch zijn voor jezelf en voortdurend op zoek zijn naar nieuwe methodes of aanpassingen om je fysiek te verbeteren, en dat vergt enige moeite natuurlijk.

Het bekende Engels spreekwoord: "If you do what you've always done, you're going to get what you've always gotten..."

Toegegeven, spreuk stond op de muur in Metroflex Gym in Arlington en daar heeft ene R.C toch behoorlijk goeie resultaten mee gehaald tussen 1998 en 2005. :-)

Spierverlies is één van de meest overschatte begrippen hier.
 
Schade van Pools trouwfeest van 3 dagen valt al bij al mee :-)

uploadfromtaptalk1434380491018.jpg
 
Waarom 420gr eiwit? Gewoon uit interesse overigens ;)
 
Waarom 420gr eiwit? Gewoon uit interesse overigens ;)
Is aan de hoge kant, en niet iedere dag zo, is om aan kcals te geraken.
En omdat het vlot binnen gaat.
 
Na heel jaar on met blasten en cruisen op test, deca, primo, var, mast, methyltren en tren (mét HCG, Clomid/Nolva en occasioneel inject carnitine) is mijn zaad nog steeds van topkwaliteit (zie bijlage)
:-) :-) :-)
Volgens gynecoloog zelfs ietsje beter dan het gemiddelde bij 34-jarigen. Dat had ik toch niet echt verwacht...

Gewicht zat vaochtend op 88.8 buik op 87cm. Coach wil er wat vaart achter zetten dus kcals gaan onder de 4000 op trainingsdagen.

uploadfromtaptalk1434706243603.jpg
 
goede transformatie man!
 
Back
Naar boven