- Waardering
- 3.208
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mediageile Vermassen zeker?
Waarschijnlijk gaat hij nog even zijn boeken vermelden, kwestie van de verkoop in Nederland ook nog wat te promoten.
Dat hij ongelooflijk mediageil. Is niet te doen. Hij wil aanwezig zijn bij elke high profile case.
Vermassen is gewoon zoals elke advocaat een aasgier die leeft van de miserie van een ander. Bovendien doet hij er alles aan om zich overal in de media te laten zien, omdat hij denkt een soort orakel te zijn dat alles op voorhand weet en vooral alles beter weet. Hij wacht vaak niet op feiten maar vormt prematuur zijn eigen ideeën over daders, wat ongepast is voor iemand in zijn functie: iemand is pas schuldig aan iets als dat bewezen is, dus je houdt je mond als advocaat over dat soort zaken. Het gaat hem gewoon om het strelen van zijn ego en geld verdienen op de kap van zijn slachtoffers, vandaar ook het promoten van zijn boeken in interviews. Zo komt hij ook aan nieuwe slachtoffers om te verdedigen en grof aan te verdienen. Spreek me niet van advocaten, allemaal hypocrieten en leugenaars, ook (vooral) Vermassen is daar zéker geen uitzondering op.
Spindoctors bij justitie
Is het niet een beetje vroeg voor felicitaties? In de zaak-Janssen moeten volgens de laatste berichten nog een paar onopgehelderde moorden uit de vroege jaren negentig worden nagekeken. Tussen de dossiers die nu mogelijk aan Janssen worden gelinkt, zit er één waarvoor in 1993 een tiener door het assisenhof schuldig werd bevonden op basis van een 'bekentenis' die hij aflegde na een verhoor dat 36 uur duurde. In een andere zaak werd de verdachte in 1993 aangehouden en in 1997 geïnterneerd. De man zit al 17 jaar vast voor een moord waarover nu doodleuk wordt gezegd dat het misschien eerder Ronald Janssen was. Doordat de politie de moorden 'ophelderde', is nooit verder gezocht naar een andere dader
Dat hij ongelooflijk mediageil. Is niet te doen. Hij wil aanwezig zijn bij elke high profile case.
vermassen is gewoon de beste advocaat in belgie
er zijn al veel mensen heel dankbaar dat ze hem kregen
Haha, ok. Ik ben er ook zeker van dat jij de ideale persoon bent om dat te beoordelen!
Vermassen is gewoon zoals elke advocaat een aasgier die leeft van de miserie van een ander. Bovendien doet hij er alles aan om zich overal in de media te laten zien, omdat hij denkt een soort orakel te zijn dat alles op voorhand weet en vooral alles beter weet. Hij wacht vaak niet op feiten maar vormt prematuur zijn eigen ideeën over daders, wat ongepast is voor iemand in zijn functie: iemand is pas schuldig aan iets als dat bewezen is, dus je houdt je mond als advocaat over dat soort zaken. Het gaat hem gewoon om het strelen van zijn ego en geld verdienen op de kap van zijn slachtoffers, vandaar ook het promoten van zijn boeken in interviews. Zo komt hij ook aan nieuwe slachtoffers om te verdedigen en grof aan te verdienen. Spreek me niet van advocaten, allemaal hypocrieten en leugenaars, ook (vooral) Vermassen is daar zéker geen uitzondering op.
Ik denk dat Vermassen wel enige waarde zal hebben in zaken als dit, maar het is wel overduidelijk dat de enige reden waarom hij zijn mond opentrekt is om er van te kunnen profitten, en aan heel de wereld te tonen hoe goed hij alles wel niet weet, en dat irriteert. Net als al die k*tpsychiaters die aan de hand van dat ene barbecuefilmpje zijn hele leven en innerlijke gedachten weten te analyseren.
De berichtgeving rond deze zaak is all-round gewoon gedaan op een manier die lijkt alsof de waarde van het kijkcijferaantal boven de waarde van correcte berichtgeving ligt.
god wat haat ik die vent.
on topic: wat me wel verbaast is dat hij een moord en verkrachtingen bekent waar hij nog niet van verdacht werd. gewetenswroeging? beseft hij dat nu zijn leven toch verpest volop in de rol van medogenloze killer te kruipen?
Persoonlijk denk er puik werk werd geleverd met hem onder druk te zetten.
Mediageile Vermassen zeker?
Waarschijnlijk gaat hij nog even zijn boeken vermelden, kwestie van de verkoop in Nederland ook nog wat te promoten.

en dat die kerel al 17 jaar geïnterneerd zit als hij onschuldig is lijkt me sterk, dan zou hij toch in beroep gaan tot en met?
Je moet alleen niet denken dat je neutrale informatie gaat krijgen. Die man wordt betaalt om mensen te bespelen, en dat doet hij niet alleen in de rechtbank...Hier ben ik het toch niet mee eens, ik apprecieer zijn mening iig.