Fitness Seller

Nieuws Ronald J. bekent vierde moord

Mediageile Vermassen zeker? :rolleyes:

Waarschijnlijk gaat hij nog even zijn boeken vermelden, kwestie van de verkoop in Nederland ook nog wat te promoten.

Wat is er mis mee vermassen dan?
Vermassen is gewoon zoals elke advocaat een aasgier die leeft van de miserie van een ander. Bovendien doet hij er alles aan om zich overal in de media te laten zien, omdat hij denkt een soort orakel te zijn dat alles op voorhand weet en vooral alles beter weet. Hij wacht vaak niet op feiten maar vormt prematuur zijn eigen ideeën over daders, wat ongepast is voor iemand in zijn functie: iemand is pas schuldig aan iets als dat bewezen is, dus je houdt je mond als advocaat over dat soort zaken. Het gaat hem gewoon om het strelen van zijn ego en geld verdienen op de kap van zijn slachtoffers, vandaar ook het promoten van zijn boeken in interviews. Zo komt hij ook aan nieuwe slachtoffers om te verdedigen en grof aan te verdienen. Spreek me niet van advocaten, allemaal hypocrieten en leugenaars, ook (vooral) Vermassen is daar zéker geen uitzondering op.

• Topic Starter Topic Starter
Spindoctors bij justitie
Is het niet een beetje vroeg voor felicitaties? In de zaak-Janssen moeten volgens de laatste berichten nog een paar onopgehelderde moorden uit de vroege jaren negentig worden nagekeken. Tussen de dossiers die nu mogelijk aan Janssen worden gelinkt, zit er één waarvoor in 1993 een tiener door het assisenhof schuldig werd bevonden op basis van een 'bekentenis' die hij aflegde na een verhoor dat 36 uur duurde. In een andere zaak werd de verdachte in 1993 aangehouden en in 1997 geïnterneerd. De man zit al 17 jaar vast voor een moord waarover nu doodleuk wordt gezegd dat het misschien eerder Ronald Janssen was. Doordat de politie de moorden 'ophelderde', is nooit verder gezocht naar een andere dader

http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/D...0/01/16/Wie-een-vraag-stelt-is-een-made.dhtml

Dat zou wat zijn als er iemand al 17 jaar vastzit voor een moord die hij nooit heeft gepleegd. De beerput gaat misschien wel open maar waarschijnlijk knallen ze ook gelijk wat zaken in de doofpot.

Het parket denkt dat zijn bekentenis vals is, dus het is nog afwachten.

Las overlaatst nog een comment op hln(daardoor is de waarde wel bijzonder laag, I know) van een vrouw die beweerde in jaren 90 te zijn aangerand in Leuven en de dader haar meesleurde maar dan wegvluchtte toen haar vriend waarmee ze had afgesproken er aan kwam. Ze zou meteen herkent hebben dat dit ronald j was toen zijn foto's verschenen.

en dat die kerel al 17 jaar geïnterneerd zit als hij onschuldig is lijkt me sterk, dan zou hij toch in beroep gaan tot en met?

Anderzijds zou het wel goed zijn voor belgische rep als we nog een complete sicko hebben die gruwelijke dingen heeft gedaan jarenlang.

Vermassen is gewoon zoals elke advocaat een aasgier die leeft van de miserie van een ander. Bovendien doet hij er alles aan om zich overal in de media te laten zien, omdat hij denkt een soort orakel te zijn dat alles op voorhand weet en vooral alles beter weet. Hij wacht vaak niet op feiten maar vormt prematuur zijn eigen ideeën over daders, wat ongepast is voor iemand in zijn functie: iemand is pas schuldig aan iets als dat bewezen is, dus je houdt je mond als advocaat over dat soort zaken. Het gaat hem gewoon om het strelen van zijn ego en geld verdienen op de kap van zijn slachtoffers, vandaar ook het promoten van zijn boeken in interviews. Zo komt hij ook aan nieuwe slachtoffers om te verdedigen en grof aan te verdienen. Spreek me niet van advocaten, allemaal hypocrieten en leugenaars, ook (vooral) Vermassen is daar zéker geen uitzondering op.

Bedankt voor de achtergrond-info over Vermassen, Big-T.

Toch wil ik er tegenin brengen dat hij een strafpleiter-criminoloog is.

Vond het ook beetje typisch toen Pauw het had over: ', de kennis die u ook etaleert in uw boek ....', waarbij Jeroen het nogal smalend bracht ...

Laatst bewerkt:
Ik denk dat Vermassen wel enige waarde zal hebben in zaken als dit, maar het is wel overduidelijk dat de enige reden waarom hij zijn mond opentrekt is om er van te kunnen profitten, en aan heel de wereld te tonen hoe goed hij alles wel niet weet, en dat irriteert. Net als al die k*tpsychiaters die aan de hand van dat ene barbecuefilmpje zijn hele leven en innerlijke gedachten weten te analyseren.

De berichtgeving rond deze zaak is all-round gewoon gedaan op een manier die lijkt alsof de waarde van het kijkcijferaantal boven de waarde van correcte berichtgeving ligt.

Ik denk dat Vermassen wel enige waarde zal hebben in zaken als dit, maar het is wel overduidelijk dat de enige reden waarom hij zijn mond opentrekt is om er van te kunnen profitten, en aan heel de wereld te tonen hoe goed hij alles wel niet weet, en dat irriteert. Net als al die k*tpsychiaters die aan de hand van dat ene barbecuefilmpje zijn hele leven en innerlijke gedachten weten te analyseren.

De berichtgeving rond deze zaak is all-round gewoon gedaan op een manier die lijkt alsof de waarde van het kijkcijferaantal boven de waarde van correcte berichtgeving ligt.

vermassen haalt gewoon resultaten
en daarmee is alles gezegd

god wat haat ik die vent.

on topic: wat me wel verbaast is dat hij een moord en verkrachtingen bekent waar hij nog niet van verdacht werd. gewetenswroeging? beseft hij dat nu zijn leven toch verpest volop in de rol van medogenloze killer te kruipen?
Persoonlijk denk er puik werk werd geleverd met hem onder druk te zetten.

god wat haat ik die vent.

on topic: wat me wel verbaast is dat hij een moord en verkrachtingen bekent waar hij nog niet van verdacht werd. gewetenswroeging? beseft hij dat nu zijn leven toch verpest volop in de rol van medogenloze killer te kruipen?
Persoonlijk denk er puik werk werd geleverd met hem onder druk te zetten.

ik denk dat hij nu zoveel mogelijk media aandacht wil

erkenning voor zijn "levenswerk"

Mediageile Vermassen zeker? :rolleyes:

Waarschijnlijk gaat hij nog even zijn boeken vermelden, kwestie van de verkoop in Nederland ook nog wat te promoten.

Heb ook vaak problemen met vermassen. De manier hoe hij altijd alles uitlegt, hoe erg en verschrikkelijk hij alles vind.. Hij wil precies teveel laten zien hoe hij zelf is, zijn eigen gevoel altijd laten overkomen ipv van gewoon te zeggen waar het op staat. Vind hem eig allesbehalve professioneel, maar de tegenstelling ervan.

Soms begint hij ook te stamelen van vervoering, dan denk ik toch altijd even van:rolleyes:

Laatst bewerkt:

Hier ben ik het toch niet mee eens, ik apprecieer zijn mening iig.

Terug
Naar boven