MuscleMeat

ronnie coleman skinny

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

skinny? gewoon nog goed in shape voor een retired builder

Ziet er naar uit dat nu de kans dat hij nog een comeback maakt volledig verdwenen is. Zen borst houdt het nog goed vol maar van die 24" guns blijft er weinig over. Check het verschil met Jay, minimaal helft groter, zelf uit andere hoek.

• Topic Starter Topic Starter
jay staat natuurlijk wel dichterbij maar idd alsnog.
armen van 60cm naar een 49 ofzo?

Die Jay Cutler is echt ontiegelijk lelijk hé, wtf!???

Rip!

Tjah je moet hem dan ook echt als een retired gaan zien nu he, Hij ken moeilijk als retired nog heel de tijd kuren. Je ken zon groot fysiek ook moeilijk op onderhoud gaan proberen te trainen. Ik denk dat hij het ook wel goed vond. En zal nu wel zoiezo stoppen met kuren en gewoon gaan leven met een wat minder focus op bb.

jay staat een eidn naar voor en dat scheelt veel ..maar het is duidelijk ja

beetje logisch, maar hij ziet er nog top uit! gezien zijn leeftijd en het aantal jaren dat ie al geen wedstrijden meer doet. Nu denken aan je gezondheid en op andere dingen richten.

hij ziet er iig een stuk gezonder uit zo

Tjah je moet hem dan ook echt als een retired gaan zien nu he, Hij ken moeilijk als retired nog heel de tijd kuren. Je ken zon groot fysiek ook moeilijk op onderhoud gaan proberen te trainen. Ik denk dat hij het ook wel goed vond. En zal nu wel zoiezo stoppen met kuren en gewoon gaan leven met een wat minder focus op bb.
ik denk dat die nog gewoon wel beetje test e spuit hoor

ik denk dat die nog gewoon wel beetje test e spuit hoor

o_rly.jpg

denk je dat echt, captain obvious?

• Like
Waarderingen: Loo
Volgens mij is dit niet meer dan normaal.... je gaat toch niet van een retired bodybuilder verwachten dat hij nog steeds 130-140kg droog kan staan met laag vetpercentage.
Nu kan hij gewoon rustig naar 100-110kg gaan, bij een lengte van 1.80 is dat nog steeds zeer indrukwekkend, zeker op zijn leeftijd.

Niets dan lof voor deze man

Elke jaar aan het eind van het jaar neemt hij 3 maanden pauze ; geen training en minder voeding....

Pas als hij er over 3 maanden nog zo uit ziet weten we dat hij echt afgebouwd heeft.

Er komen zeker ook geen dvd's meer uit van Coleman - want hij heeft ook een nieuw vrouwtje.

eindelijk is Jay groter dan Ronnie

Terug
Naar boven