Balboa18
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Balboa18 zei:big ronnie doet het weer![]()
Maar hoe oud zijn zijn jay en ronnie eiglijk?

Maxwell zei:sorry maar dit vind ik echt de grootste onzin tot nu toe.
Balboa18 zei:big ronnie doet het weer![]()
Maar hoe oud zijn zijn jay en ronnie eiglijk?
Omdat ie er gewoon slecht uitzag.Medus@ zei:
was getrouwd is gescheiden heeft en nieuw grietje, hij heeft geloof ik ook nog een kind maar weet dat niet zekerGunsy zei:Ja, hij is getrouwd. Of die kinderen heeft weet ik niet.
In z'n dvd's zie je z'n vrouw verder nooit.
Sport2000 zei:was getrouwd is gescheiden heeft en nieuw grietje, hij heeft geloof ik ook nog een kind maar weet dat niet zeker

wazzup zei:Kookte zijn moeder niet zijn maaltijden voor hem ? (meen ik gelezen te hebben)

lol die ronny ging 10x per dag naar zon restuarant...lazy bastardGunsy zei:Vroegah ging 'ie iig altijd naar zo'n restaurant.
en 's ochtens maakt ie wel zo'n eigen papje klaar. 's middags weet ik niet hoe hij het tegenwoordig doet
Good ol' chicken with ******* barbeque sauce, the best there is![]()

Conza zei:Persoonlijk vind ik Cutler ook een leukere BBer.
hij weet elke keer weer anders op het podium te verschijnen,qua massa,gewicht...respect daarvoor
Maar ze kijken nog altijd grotendeels naar de meeste/grootste massa...en dan kan eigenlijk niemand het van Coleman winnen
maar toch had ik liever een andere Mr O gezien.

rtodeep zei:volgens mij is ronnie een stuk beter op het podium verschenen dan vorig jaar
is toch ook anders??![]()