Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik dacht dat je zoveel herhalingen alleen met bicep curl deed :D
Zonder grappen en grollen, goeie training je zou No-xplode NT een moeten proberen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.206
Sinds me topic nu toch is gebumpt :rolleyes:

borst en triceps vandaag !
+
Avatar in kerstsfeer gebracht! +1 voor mezelf

mijn avatar is een grotere baas<3

• #2.209
bench
77,5x6-pr
80x3-pr
77,5x2- wat een fail, had maar 1 kant gewichten veranderd hahaha daardoor tricep ook ****ed maar wel borst even afgemaakt een beetje
75x4
--
62,5x7
62,5x6
60x7

Note: Lekkere pr's zonder crack, gheghe! :eyebrow: maar wel een hard faal hahahah

seated side raises
7x8
7x10
8x8

BB front raises
15x8
20x8
25x8

Note: Schouders maar alvast gedaan ipv triceps. Even 2 oefeningen gepakt waarbij triceps weinig tot niets doen. :)

Heerlijk trainen op de failure + tricep na :hedbang:

Over fail gesproken :roflol: verder wel bazig getraind Ron

Nice fail baas. Mooie training, 3x80 is zeer nice man!

Het lijkt me wel een interessant principe die omgekeerde piramide. Hoe gaat de opwarming bij jou, bijvoorbeeld bij je bench vandaag? Of hang je meteen 77.5 kg eraan :p?

• #2.213
Brutal fail :roflol:

Is mij ook al wel eens overkomen hoor ;)

Mij ook @ Squat.. Een plaat van 15kg aan 1 kant vergeten dus ik kreeg de andere kant niet uit de rack ik denk van huh wtf lukt 1 kant wel en de ander niet.. Was ik gewoon 1 schijf van 15 vergeten aan 1 kant. :o

• #2.216
Het lijkt me wel een interessant principe die omgekeerde piramide. Hoe gaat de opwarming bij jou, bijvoorbeeld bij je bench vandaag? Of hang je meteen 77.5 kg eraan :p?

2x10x30kg
2x2/3x50kg
2x60
dan die 77,5kg

Ik doe niet echt een omgekeerde piramide, beetje wel natuurlijk. Steeds mijn PR verbreken, ziet ook na eerste set met 2,5 kg omhoog, omdat ik boven de 5reps kwam. Daarna zakte het weer zoiets doe ik dus. Niet echt een gedachtegang achter, gewoon zoveel mogelijk drukken haha :D!

Brutal fail :roflol:

Is mij ook al wel eens overkomen hoor ;)

Achje, overkomt de beste he Sanca ;)!
hahaha

---------- Toegevoegd om 18:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:24 ----------

Mij ook @ Squat.. Een plaat van 15kg aan 1 kant vergeten dus ik kreeg de andere kant niet uit de rack ik denk van huh wtf lukt 1 kant wel en de ander niet.. Was ik gewoon 1 schijf van 15 vergeten aan 1 kant. :o

:roflol:

hahahah schoot ook in me tricep tijdens unracken
niets ergs maar goed, wel even vervelend.

je had beter die bench fail gefilmd :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven