AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
dit draagt nou echt iets bij aan mijn logje:D:D:D

Zie dat je die crack niet eens nodig hebt :)

Moest zo lachen om je fail, heb ik nl een keertje met frontsquat gehad.
Iemand zat al een tijdje tegen me aan te kleppen terwijl ik er gewicht op deed.
Toen ik squatte dacht ik al, wat voelt dat toch verrot...zie ik opeens in de spiegel dat er aan 1 kant 5kg minder hing :roflol:
Ik dus met een tomatenkop zo :bang: om me heen kijken om te zien of iemand het had gezien...:o

Ondanks die fail :D toch een nette training Ron :D
Verveel je je al ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.233
Zie dat je die crack niet eens nodig hebt :)

Moest zo lachen om je fail, heb ik nl een keertje met frontsquat gehad.
Iemand zat al een tijdje tegen me aan te kleppen terwijl ik er gewicht op deed.
Toen ik squatte dacht ik al, wat voelt dat toch verrot...zie ik opeens in de spiegel dat er aan 1 kant 5kg minder hing :roflol:
Ik dus met een tomatenkop zo :bang: om me heen kijken om te zien of iemand het had gezien...:o

Zonder crack ja :eyebrow: hahaha

Jij ook al! Gelukkig niet de enige!

Ondanks die fail :D toch een nette training Ron :D
Verveel je je al ;)

Vervelen, vervelen, laten we zo zeggen, ik kan goed niets doen! Vervelen doe me me bijna nooit. Zo even wat aan school doen en dan eten en voor de tv hangen. Wel prima.

Die bench gaat nog steeds goed!
Volgens mij train je al een beetje als een powerlifter of niet? Met weinig oefeningen maar veel sets/lowrep op de 3.

bench
77,5x6-pr
80x3-pr
77,5x2- wat een fail, had maar 1 kant gewichten veranderd hahaha daardoor tricep ook ****ed maar wel borst even afgemaakt een beetje
75x4
--
62,5x7
62,5x6
60x7

Note: Lekkere pr's zonder crack, gheghe! :eyebrow: maar wel een hard faal hahahah

seated side raises
7x8
7x10
8x8

BB front raises
15x8
20x8
25x8

Note: Schouders maar alvast gedaan ipv triceps. Even 2 oefeningen gepakt waarbij triceps weinig tot niets doen. :)

Heerlijk trainen op de failure + tricep na :hedbang:

hahahaha wat een epic fail!!!!!!! :roflol:

Gebeurde een tijdje terug ook in onze gym, zo'n grote gast deed met een klein marrokaantje mee met benchen, vergat die kleine mocro aan zijn kant wat schijven erbij te doen. Dus die grote gast benchen, kwam hij er na 4 reps achter dat er 10kg verschil per kant zat.

:roflol: ik kwam niet meer bij van het lachen.

Gebeurde een tijdje terug ook in onze gym, zo'n grote gast deed met een klein marrokaantje mee met benchen, vergat die kleine mocro aan zijn kant wat schijven erbij te doen. Dus die grote gast benchen, kwam hij er na 4 reps achter dat er 10kg verschil per kant zat.

ik had het zelf ook een keer...
maar dan met db's.
had er 1 van 26kg en 1 van 28 gepakt.
En het erge was, ik had het zelf niet eens door tijdens mn setje.
pas toen ik ze weer neer legde wees iemand mij erop xD

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.240

:roflol: Hahaha dat is ook een mooie

Ik heb wel vaker failures thuis hoor, DB oppakken terwijl de sluiting er niet op zit. Vallen de schijven eraf, lijkt het net alsof iemand dood gaat. ( ook leuk voor de onderburen )
Op me bench bankje niet opletten, schijven verwisselen aan maar 1 kant, flikkert die stang eraf :roflol: Schijf op me voet laten vallen :roflol:

etc. hahahah

ik had het zelf ook een keer...
maar dan met db's.
had er 1 van 26kg en 1 van 28 gepakt.
En het erge was, ik had het zelf niet eens door tijdens mn setje.
pas toen ik ze weer neer legde wees iemand mij erop xD

Been there, done that

Dat ook al :sad: pffff

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven