XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
sssstt ze lezen mee :sad:

hahahahah..

:D kom weer ff spieken..al nieuws?

jaa het zijn gewoon hockeysletjes hooor <3

Mwah of het legaal is weet ik niet.

Ik kende vroeger op een spel de kerel met het grootste botnet van nederland. Ging ik van mensen die dat spel ook speelde hun IP halen via een fake msn adres en toen ik hun IP had ging die kerel met dat botnet zoveel bots naar zijn ip sturen dat ze internet crashte voor zolang wij wilden en dan killde wij hem voor ze spulletjes :D

YES ****ING OWNAGE BRO!

Was altijd lachen joh :p

kan je gewoon bij iedereen ze internet eruit leggen. Is wel zwaar illegaal geloof ik (mja ik deed lekker niets illegaals :D)

Dat is inderdaad behoorlijk strafbaar.

Mwah of het legaal is weet ik niet.

Ik kende vroeger op een spel de kerel met het grootste botnet van nederland. Ging ik van mensen die dat spel ook speelde hun IP halen via een fake msn adres en toen ik hun IP had ging die kerel met dat botnet zoveel bots naar zijn ip sturen dat ze internet crashte voor zolang wij wilden en dan killde wij hem voor ze spulletjes :D

YES ****ING OWNAGE BRO!

Was altijd lachen joh :p

kan je gewoon bij iedereen ze internet eruit leggen. Is wel zwaar illegaal geloof ik (mja ik deed lekker niets illegaals :D)

je stuurt geen bots maar een flood aan packets die een netwerk aanvraag doen, waardoor hij niet kan reageren op andere requests. DoS-Attack is dat. Denial of Service. dit noemen ze ook wel ping of deatg of syn flood.

jaja ik heb me huiswerk ook een keer gedaan :)

en btw zeer strafbaar!

je stuurt geen bots maar een flood aan packets die een netwerk aanvraag doen, waardoor hij niet kan reageren op andere requests. DoS-Attack is dat. Denial of Service. dit noemen ze ook wel ping of deatg of syn flood.

jaja ik heb me huiswerk ook een keer gedaan :)

en btw zeer strafbaar!

Nee volgens mij was het niet met packages. Kweet er niet zoveel van maar hij noemde het : Ddos = Distributed Denial Of Service. Dat zal dan wel hetzelfde zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.288
Volgens mij snap ik er geen ene tieves van

Nee volgens mij was het niet met packages. Kweet er niet zoveel van maar hij noemde het : Ddos = Distributed Denial Of Service. Dat zal dan wel hetzelfde zijn.

hoe ga je iets anders verzenden dan?! DDos is in feite hetzelfde alleen nu heb je meerdere machine in je macht die je ook die aanvraag flood laat doen.

pingflooden dat deden ze altijd in wars tussen guilds op een online spel dat ik speelde whehe

ik speelde runescape.

omfg , iedereen die runescape of wow speelde/speelt moet gewoon van dbb gebanned worden!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven