- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze/Hij is niet online hahaha.. Je hoort wel wat van me als ik weer weet 

Mwah of het legaal is weet ik niet.
Ik kende vroeger op een spel de kerel met het grootste botnet van nederland. Ging ik van mensen die dat spel ook speelde hun IP halen via een fake msn adres en toen ik hun IP had ging die kerel met dat botnet zoveel bots naar zijn ip sturen dat ze internet crashte voor zolang wij wilden en dan killde wij hem voor ze spulletjes
YES ****ING OWNAGE BRO!
Was altijd lachen joh
kan je gewoon bij iedereen ze internet eruit leggen. Is wel zwaar illegaal geloof ik (mja ik deed lekker niets illegaals)
Mwah of het legaal is weet ik niet.
Ik kende vroeger op een spel de kerel met het grootste botnet van nederland. Ging ik van mensen die dat spel ook speelde hun IP halen via een fake msn adres en toen ik hun IP had ging die kerel met dat botnet zoveel bots naar zijn ip sturen dat ze internet crashte voor zolang wij wilden en dan killde wij hem voor ze spulletjes
YES ****ING OWNAGE BRO!
Was altijd lachen joh
kan je gewoon bij iedereen ze internet eruit leggen. Is wel zwaar illegaal geloof ik (mja ik deed lekker niets illegaals)

je stuurt geen bots maar een flood aan packets die een netwerk aanvraag doen, waardoor hij niet kan reageren op andere requests. DoS-Attack is dat. Denial of Service. dit noemen ze ook wel ping of deatg of syn flood.
jaja ik heb me huiswerk ook een keer gedaan
en btw zeer strafbaar!
Nee volgens mij was het niet met packages. Kweet er niet zoveel van maar hij noemde het : Ddos = Distributed Denial Of Service. Dat zal dan wel hetzelfde zijn.
pingflooden dat deden ze altijd in wars tussen guilds op een online spel dat ik speelde whehe
hoe ga je iets anders verzenden dan?! DDos is in feite hetzelfde alleen nu heb je meerdere machine in je macht die je ook die aanvraag flood laat doen.

zorg voor een goede firewall en probleem is opgelost

Daar deede we het op
Was lvl 137 . Je weet zelf
Iemand komt me account in januari ophalen voor 400 Eurotjes
omfg , iedereen die runescape of wow speelde/speelt moet gewoon van dbb gebanned worden!