MuscleMeat

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed bezig Ron voorzicht met je knie ;)

leuke avater, zelf gemaakt hihi?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.263
Goed bezig Ron voorzicht met je knie ;)

Maar natuurlijk. Daarom ook deze training. :) haha

Heeft trouwens net een chick mij toegevoegd op hyves en msn, 24 jaar en sowieso fake. Veeeeeeel te grappig. :heart:

http://miracle111.hyves.nl/

:roflol:

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

leuke avater, zelf gemaakt hihi?

Ik ja, greetje ja :$ hihi

waarom fake? ziet er leuk uit

• #2.266
waarom fake? ziet er leuk uit

27 vrienden en zo'n pm:

''hey meneer alles goed... was me laatst eens aan het vervelen en hier ff kijken. je zag er wel leuk uit, dus had ik je spontaan toegevoegd.kom je ook eens online op msn.kunnen we eens verder babbelen''

Maak dat de kat wijs.
Ze proberen me terug te pakken omdat ik altijd op hyves loop te kloten, ik wacht af haha

inderdaad een goede aanwinst voor je hockey-sletjes verzameling lijkt mij:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

27 vrienden en zo'n pm:

''hey meneer alles goed... was me laatst eens aan het vervelen en hier ff kijken. je zag er wel leuk uit, dus had ik je spontaan toegevoegd.kom je ook eens online op msn.kunnen we eens verder babbelen''

Maak dat de kat wijs.
Ze proberen me terug te pakken omdat ik altijd op hyves loop te kloten, ik wacht af haha

Spelletje mooi mee spelen :D lache man!

27 vrienden en zo'n pm:

Maak dat de kat wijs.

Ghehehehehhee Download Commview en krijg zo hun IP via msn. Dan track ze IP bij ze provider en dan ga je er langs :D

Altijd lachen

• #2.273

Mwah of het legaal is weet ik niet.

Ik kende vroeger op een spel de kerel met het grootste botnet van nederland. Ging ik van mensen die dat spel ook speelde hun IP halen via een fake msn adres en toen ik hun IP had ging die kerel met dat botnet zoveel bots naar zijn ip sturen dat ze internet crashte voor zolang wij wilden en dan killde wij hem voor ze spulletjes :D

YES ****ING OWNAGE BRO!

Was altijd lachen joh :p

kan je gewoon bij iedereen ze internet eruit leggen. Is wel zwaar illegaal geloof ik (mja ik deed lekker niets illegaals :D)

ik lees ff snel en zie hockey-dames staan.
maar nee, het zijn gewoon hockey sletjes hoor!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven