Fitness Seller

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.509
was ook meer omdat ik het hele kirsten circus zo mooi vond om te lezen. misschien zien we jou binnenkort in een aflevering voorbij komen als ''het vriendje dat haar nog verder van het pad afbracht'' :roflol:

''het vriendje'' bevalt me wel!

:roflol:
maar het is een erg aardig meisje, met een leuke persoonlijkheid!

waar staat die training van je swagger boi?

IK zou ook voor de fietspomp van kwark gaan Ron!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.520
Feelin' lucky Marv? :eyebrow:

wahaha

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:29 ----------

Een geweldig en gespierd 2010 mannen!

:thumbup:

Hmmm trouwens net besloten, onder de gedachte van ''2010 een nieuw jaar''. Niet dat het enig verschil maakt, behalve dat vervelende ''oooohh gelukkig nieuwww jaar''. Grote haat jegens officiële ''feestdagen'' inclusief verjaardagen.
Dat terzijde, iets over mijn trainingsschema. Ik wil dit toch iets strikter aan gaan pakken. Ik merk zelf dat ik bijvoorbeeld na mijn Rug totaal geen zin heb in me biceps en het stiekem maar een beetje afraffel met 5 setjes 8 reps BB curls bijvoorbeeld.

Kinda :gay: als je het mij vraagt.

Dus daar gaat verandering in komen beloof ik jullie, mijn dierbare E-bff'jes! Ik ga de structuur van me training ook wel,

Borst/triceps
Schouders
Rug biceps
Benen
Repeat

niet veranderen, het bevalt me wel om altijd iets te doen. Er zitten natuurlijk ook geimproviseerde ''rustdagen'' tussen, maar die houden we even buiten beschouwing.

De grote 3 + savickas press blijf ik [/b]low reps[/b] trainen voor 4 tot 5 setjes, maar daarnaast gooi ik er in ieder geval 3setjes high reps bij van +8 reps. Alle andere niet genoemde oefeningen ga ik +8reps doen.

Daarnaast wil ik mezelf ook leuk en misschien hoog gegrepen doelstellingen geven, voor het jaar 2010.

Huidige stats einde 2009:

Squat:1x110, nu na die rust voor me knie, lag hoger ( nooit max gedaan, dus neem dit aan )
Deadlift:1x150
Bench:3x82,5

Doelstellingen voor 2010:

Squat:1x160
Deadlift:1x200
Bench:1x120

Doelstelling qua gewicht:
Nu: 74kg
Doel 2010: 85kg @ zelfde vet% ( rond de 11, heb nog sixpack jewheyt )

Dus ik weet wat me te doen staat, en ga dit ook doen

Fijne jaarwisseling ( zeg ik met tegenzin maar goed )!
:wave:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven