XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gelukkig nieuwjaar! 2010 wordt het jaar van rusten voor jou. ;)

en het jaar van Utrechtse studentes ballen samen met Marvin!

Beste wensen swaggerboii

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.548
ik dacht al even die smiley kan ik nog niet, jij hyve sletje :p

nog wat kunnen scoren gister

(dit jaar gaan we minimaal voor de 75KG, 80KG is ideaal!)

Naaaah was gisteren thuis gebleven, wel prima!

Ik heb als doel 85kg hahah. Tussendoel is 80kg :eyebrow:
Jij al zekerder over de wedstrijden die je eventueel wil gaan draaien ?

Ronniej swaggerboi, we gaan er voor in 2010 hé!

:D

Naaaah was gisteren thuis gebleven, wel prima!

Ik heb als doel 85kg hahah. Tussendoel is 80kg :eyebrow:
Jij al zekerder over de wedstrijden die je eventueel wil gaan draaien ?
85-90KG lijkt me wel een acceptabel gewicht met 19-20 jaar met een BF van 10%, met 18 wil ik eigenlijk wel de 80KG halen, word hard! maar ik heb vertrouwen, voornamenlijk in me nieuwe schema.

goed dat je het daarover hebt, wou het eigenlijk nog in me log vermelden maar niet gedaan.
ik stel het nog even uit, het zou wel nice zijn geweest als ik met 17jaar op het podium heb gestaan, maar dat zit er niet meer in.
en ja als ik 18 ben lijkt me fysiek minder impressive (of denk ik dit maar?)
ik stel het daarom nog uit tot dat ik tevreden ben, wil voornamenlijk me benen bij trekken en natuurlijk nog zwaarder komen te staan.
ik denk dat ik met 19-20 jaar er wel klaar voor ben.

• #2.552
85-90KG lijkt me wel een acceptabel gewicht met 19-20 jaar met een BF van 10%, met 18 wil ik eigenlijk wel de 80KG halen, word hard! maar ik heb vertrouwen, voornamenlijk in me nieuwe schema.

goed dat je het daarover hebt, wou het eigenlijk nog in me log vermelden maar niet gedaan.
ik stel het nog even uit, het zou wel nice zijn geweest als ik met 17jaar op het podium heb gestaan, maar dat zit er niet meer in.
en ja als ik 18 ben lijkt me fysiek minder impressive (of denk ik dit maar?)
ik stel het daarom nog uit tot dat ik tevreden ben, wil voornamenlijk me benen bij trekken en natuurlijk nog zwaarder komen te staan.
ik denk dat ik met 19-20 jaar er wel klaar voor ben.

Oke op die fiets.
Fysiek = fysiek, leeftijd zegt nooit wat eerlijk gezegd. Groot op jonge leeftijd natuurlijk mooi en gaaf, maar op podium ben je geen leeftijd natuurlijk. Je gaat wel andere klasse volgens mij, maar goed dat moet iedereen. Zijn ook pas je begin jaren dus maakt ook niet veel uit.
Zou ook als ik jou was rustig de tijd nemen. :D

• #2.553
Nieuwjaar training

Full squats
50x3
60x3
80x3
90x3
90x3
90x2

Bulgarian slit sq
30x10
- gestopt, me rare knie deed raar

Box sq
70x10
75x10
80x10

Holy shit ik merk echt dat me squat conditie WEG is

:roflol:

Lekker training ondanks weinig slaap + drank. Ik squat nu zo laag als ik kan, heerlijk :D!

Ey boy

Beste wensen

EDIT: Oh je heb net getraind, nice

Bulgarian slit sq
30x10

Waarom doe je uberhaupt die squat ? Ik zou het gewoon bij een gezonde parallel en fronsquat houden. Bouw het rustig op en niet meteen teveel willen.

• #2.557
Bulgarian slit sq
30x10

Waarom doe je uberhaupt die squat ? Ik zou het gewoon bij een gezonde parallel en fronsquat houden. Bouw het rustig op en niet meteen teveel willen.

30kg is rustig en het was niet me knie waardoor ik heen was gegaan, maar me rare knie.

een rare knie?
wat doet die dan? praat die over vlora en vauna?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven