- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
aardige doelstellingen heb je daar neergezet, je gaat toch niet stiekem snoepen van kwark's goedje
(niet het goedje wat uit z'n fietspomp komt)
GELUKKIG NIEUWJAAR alvast
Epic.
aardige doelstellingen heb je daar neergezet, je gaat toch niet stiekem snoepen van kwark's goedje
(niet het goedje wat uit z'n fietspomp komt)
GELUKKIG NIEUWJAAR alvast
btw we hebben allebei de 75KG niet gehaald![]()

Jullie moesten eens weten wat kwark allemaal in zijn snoeptrommel heeft zitten![]()

Thanks jij ook Keuning.
Epic.
Nee tuurlijk ga ik niet snoepen. Heb een heel jaar om het te halen. Moet jammer genoeg wel beetje rustig beginnen met DL en SQ, maar dat komt wel goed. Waren/zijn me beter oefeningen dusja, vind ze ook erg leuk om te doen haha.
Hoge doelen, houd me lekker gemotiveerdheerlijk.
---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:26 ----------
huh ?![]()
, ma
ik dacht dat jij altijd koekie kwakkie met je maten deed.
met zijn alle trekken, wie het laatst op het koekje komt moet het koekje opeten.
dacht dat je dat vertelde in de intro van je log, maar je hebt het gewijzigd

Beste doelstellingen Big Ronniej! Daar heb je wel een jaartje voor nodig.
Beter, dat houdt je van de straat.
Succes in 2010, en succes met kapot zuipen vanavond!
Hmmm trouwens net besloten, onder de gedachte van ''2010 een nieuw jaar''. Niet dat het enig verschil maakt, behalve dat vervelende ''oooohh gelukkig nieuwww jaar''. Grote haat jegens officiële ''feestdagen'' inclusief verjaardagen.

Expres om JOU te plagen
Ge-focking-lukkig nieuwjaar! lilleke struikrover!
Zo. Dat moest er ff uit.
Expres om JOU te plagen
---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------
Maar stiekum ben je wel DE swagger shit ronskivic![]()