- Waardering
- 912
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je hebt toch wel geluk met zo'n homegym he,
even voor het stappen lekker pompen
kort maar krachtig.
even iets anders, laatst zei iemand in me log weet niet meer wie en ga het niet opzoeken
dat jij het zelfde schema als mij had, omgekeerde pyramide dus, maar die zal zich zeker vergist hebben.
wou ik even zeggen G

njah ik bedoel dus de gewichten verlagen en de reps verhogen p.setVoor het stappen pompen, ooo my gosh
Ja want ik heb geen schema,
Compounds = low reps, daarna even pompen. De rest zie ik wel als ik bezig ben.
Low reps, is meestal wel omgekeerde piramide( op bench ), want daar ga ik kennelijk lekker op haha.

njah ik bedoel dus de gewichten verlagen en de reps verhogen p.set
je wilt toch dat de chickiez je aders zien als je gaat stappen in je tanktop, of niet![]()
haha ik zie wel altijd ecto's met tanktops, en een van de laatste keren dat ik uit ging zag ik zo'n gastje.Ja bedoel ik ook. haha.
Stiekem wil ik dat wel Keuning :$! Epic scoren jeweet hahah
haha ik zie wel altijd ecto's met tanktops, en een van de laatste keren dat ik uit ging zag ik zo'n gastje.
ik zat dus even met een paar vrienden, en ging die vent even z'n tricepjes flexen, anaboluh jonguh, ik werd hellemaal gek, hij had dus niks en vroeg me af waar die mee bezig was.
ik pak me noten en kwark en ga slapen, ow ja gamen nog even jewheyt
HA, die zie ik ook altijd.
Laatst in de Harder zelfs 2 officiële Guido's gespot.
met gebruinde gezichten en al.
xD
Ik kan niet wachten, ooit moet en zal ik ze ook spotten!

x3
Maar zelfs dan denk ik niet want ik haat uitgaan.![]()
, hehe dacht al dat dat de reden wasx3
Maar zelfs dan denk ik niet want ik haat uitgaan.![]()
Ik haat het ook, maar ik wil de chicks al dat goddelijks niet ontnemen, dus ik stel mezelf maar beschrikbaar en ga gewoon met tegenzin.
)
)