- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
ik dacht dat je alleen wou trainen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Schouders
Military press
30x10
30x6
50x6
50x6
Note: geen zin om in me powerrack te zitten
Seated side raises
8x8
8x6
7x9
BB shrugs
90x10
90x10
90x10
90x10
Rustige training, wel lekker even

ronnie jonghe!hoest nou?
Gaat wel lekkah zeker zeker![]()

Pff Ron.
jij zal wel moe zijn.
zoveel reps gemaakt!
Ja gaat wel primaSchool is door de zelf genomen kerstvakantie beetje lafjes, maar daar ga ik morgen weer verandering in brengen!
Trainingen gaan ook wel chill, nieuwe Sup ipv Crack, dus weer hard knallen![]()

player 

player
alweer wat van die chick gehoord? lees het net onder je post
hahah.Ooh die ene een keer van hyves ? Was fake, had me verwijderd toen ik het zeihahah.
Al weer nieuwe hoor, maak je niet druk![]()
Ooh die ene een keer van hyves ? Was fake, had me verwijderd toen ik het zeihahah.
Al weer nieuwe hoor, maak je niet druk![]()
ach ja Hdames zat toch

oh ja die ja hahaach ja Hdames zat toch
maar las dit net onder Marvin zijn post
Afgesproken met een meisje in de stad om te gaan voetballen. Op een bepaalde plek, 13:30. Ik was er en heb een kwartier!! gewacht maar zag haar niet. Ben naar huis geraced en ging op msn; ze kwam online en schold me uit voor ******PLAYER, en blockte me.. Fijn. Ik heb gewoon zolang gewacht daar, en dan krijg je dit

oh ja die ja hahaach ja Hdames zat toch
maar las dit net onder Marvin zijn post
Afgesproken met een meisje in de stad om te gaan voetballen. Op een bepaalde plek, 13:30. Ik was er en heb een kwartier!! gewacht maar zag haar niet. Ben naar huis geraced en ging op msn; ze kwam online en schold me uit voor ******PLAYER, en blockte me.. Fijn. Ik heb gewoon zolang gewacht daar, en dan krijg je dit