Linke Greetje
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 539
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 74kg
na twaalven? fuuuu

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmmm wel trainingen daarvoor heb ik het in me handtekening staan.
kijk ik heb niets tegen spam hoor ( kijk maar bij top posters lol ), maar gisteren waren ze dus echt totaal niet grappig. Dat is dus gewoon k*t, als je niets te zeggen hebt en je komt met een goeie grap of opmerking prima.
Achja, het moest gebeuren hahah
Ja dat was ook bijna het enige grappige van gistere hihi!
vandaag benen trainen

Schema wat teakwonboxer volgt krikt je squat wel. Russian squat cycle ofzo
Hoezo train je niet in hogere rep ranges en meer oefeningen?
Even opbouwen dus.Nee oke maar omdat een goeie benen BB training toch wel 3 oefeningen quads 2 hams 1 calves moet bevatten vind ik..
!Nee oke maar omdat een goeie benen BB training toch wel 3 oefeningen quads 2 hams 1 calves moet bevatten vind ik..
Smolov proberen voor je Squat!!
Is lachen.
Nette training biatch, check me nieuwe log biatch en leave een comment biatch.![]()
Smolov proberen voor je Squat!!
Is lachen.
Nette training biatch, check me nieuwe log biatch en leave een comment biatch.![]()
Hehe Smolov is gruwelijk zwaar, lijkt me lastig te combineren met ook nog basketball.
)Smolov proberen voor je Squat!!
Is lachen.
Spam mother****er ''kom in me log kijken OMG OMG''
Ja ik ga kijken naar die shit, nu niet! Nu rusten haha.

Ik zal het maar uitleggen. Smolov is 3x per week Squatten, 10x3 met een bepaald % van je 1RM. Je bouwt het aantal % iedere training/week op en zo kom je op een gegeven moment dichtbij je 1RM en moet je setjes van 3 draaien. Het is een zeer zwaar programma, maar uiteindelijk/achteraf vliegen de PR's om je oren en dan sta je na een week of 10 met een kg of 30 meer met je 1RM @ Squat.

nog niet doen smolov. ik zou dit pas doen als je een squat hebt van 170+

Ik zal het maar uitleggen. Smolov is 3x per week Squatten, 10x3 met een bepaald % van je 1RM. Je bouwt het aantal % iedere training/week op en zo kom je op een gegeven moment dichtbij je 1RM en moet je setjes van 3 draaien. Het is een zeer zwaar programma, maar uiteindelijk/achteraf vliegen de PR's om je oren en dan sta je na een week of 10 met een kg of 30 meer met je 1RM @ Squat.
Klinkt leuk, me love squaten
---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------
Onderbouw die even met argumenten aub, dan heb ik er iets meer aan....![]()