XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hmmm wel trainingen daarvoor heb ik het in me handtekening staan. ;)

kijk ik heb niets tegen spam hoor ( kijk maar bij top posters lol ), maar gisteren waren ze dus echt totaal niet grappig. Dat is dus gewoon k*t, als je niets te zeggen hebt en je komt met een goeie grap of opmerking prima.

:roflol: Achja, het moest gebeuren hahah

:roflol:

Ja dat was ook bijna het enige grappige van gistere hihi!

vandaag benen trainen

trainse!!!

hop trainen die beentjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.765

Sorry, had eerst me wekker gezet, wakker net voor de wekker, wakker uit -> verder slapen!

Thanks

:thumbup:

lotgenoot, waar volg je het?

1 jaar thuis, propedeuse halen

Benen

Full squats
50x6
50x6
70x3
80x3
90x3
95x3
Note: Gaat al wat beter, Iemand een leuk schema om me squat omhoog te krikken ?

Quarter squats
95x7
90x8
90x8

Romain deadlift
40x10
80x10
90x10
Note: ''Eerste'' keer. Epic, voelde ze gaan als een gek :roflol:

Overall:
Damn me squat-conditie is echt weg. hahah.
Helemaal gesloopt na dit, zat echt een snel tempo in, komt denk door jack3d, normaal ben ik meer van de langere pauzes, om steeds vol te gaan. Ging nu echt hard achter elkaar en het voelde goed. Lekkere 2de benen training :thumbup:

:wave:
Kusjes,
Ron

Schema wat teakwonboxer volgt krikt je squat wel. Russian squat cycle ofzo

Hoezo train je niet in hogere rep ranges en meer oefeningen?

• #2.769
Hoezo train je niet in hogere rep ranges en meer oefeningen?

squats - op kracht

daarnaast is dit me 2de benen training pas na een lange tijd rust, andere reps ranges liggen boven de 6 dus vind ik wel prima. Ga eigenlijk nooit boven de 10, puur omdat ik dat k*t vind.

Was helemaal gesloopt, kon echt niet meer doen, in de loop der tijd komt er wel wat bij hoor :) Even opbouwen dus.

Nee oke maar omdat een goeie benen BB training toch wel 3 oefeningen quads 2 hams 1 calves moet bevatten vind ik..

• #2.771
Nee oke maar omdat een goeie benen BB training toch wel 3 oefeningen quads 2 hams 1 calves moet bevatten vind ik..

Ligt aan de hoeveelheid werksets imo! Calves kan ik niet trainen, omdat ze epic snel verzuren met de basketbal dan, jammer genoeg. Achja.

Volume en denk oefeningen gaat met de tijd omhoog dus :)!

Smolov proberen voor je Squat!!
Is lachen. :D
Nette training biatch, check me nieuwe log biatch en leave een comment biatch. :kiss:

• #2.774
  • #2.776
Hehe Smolov is gruwelijk zwaar, lijkt me lastig te combineren met ook nog basketball.

Zwaar = goed.

Ik kijk wel, sowieso benen training in combo met basketbal lastig, maar het moet gewoon haha. Ga me geld er toch niet mee verdienen, ook al speel ik nu wel hoog ( he Tractortje :p )

Spam mother****er ''kom in me log kijken OMG OMG''

Ja ik ga kijken naar die shit, nu niet! Nu rusten haha.

Ik zal het maar uitleggen. Smolov is 3x per week Squatten, 10x3 met een bepaald % van je 1RM. Je bouwt het aantal % iedere training/week op en zo kom je op een gegeven moment dichtbij je 1RM en moet je setjes van 3 draaien. Het is een zeer zwaar programma, maar uiteindelijk/achteraf vliegen de PR's om je oren en dan sta je na een week of 10 met een kg of 30 meer met je 1RM @ Squat.

• #2.779

Ik zal het maar uitleggen. Smolov is 3x per week Squatten, 10x3 met een bepaald % van je 1RM. Je bouwt het aantal % iedere training/week op en zo kom je op een gegeven moment dichtbij je 1RM en moet je setjes van 3 draaien. Het is een zeer zwaar programma, maar uiteindelijk/achteraf vliegen de PR's om je oren en dan sta je na een week of 10 met een kg of 30 meer met je 1RM @ Squat.

Klinkt leuk, me love squaten :heart:

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

nog niet doen smolov. ik zou dit pas doen als je een squat hebt van 170+

Onderbouw dit even met argumenten aub, dan heb ik er iets meer aan.... :)

waarom zou je nu al smolov gaan doen?
als beginner squatter kan je nog makkelijk progressie maken met gewoon 5 x 5, en gewoon zwaar squatten low reps

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Klinkt leuk, me love squaten :heart:

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Onderbouw die even met argumenten aub, dan heb ik er iets meer aan.... :)

zie hierboven.
je kan nog makkelijk gains maken met methodes die niet alles kosten om vol te houden

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven