critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ga geen gekke dingen doen, maar wel ff lekker rustig me rug trainen.kan je niet beter eerst benchen daarna rows doen, netjes die chins!
kan je niet beter eerst benchen daarna rows doen, netjes die chins!

+1... Ik keek naar de training, en dacht het meteen, en toe zag ik jou reactie al staan hahaha
Je kan idd beter eerst vborst pakken, dan pas rug gap, maar nette training, dat wel!

Ja dankje dankje
Maar waarom dan, als ik iets ga doen voortaan, dan wil ik ook graag weten waarom. haha
Maak me even een stukje wijzer.

Dit is wat ik weet...in die zin is bor idd een compound, maar is niet één van de grote 3, en wordt meer als een secundaire oefening beschouwd.
Of je nu aan het maxen bent, of pompen of whatever, je zou deze primaire "wetten" eigenijk niet moet negeren. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten kerelDit is wat ik weet...
! ps. we zijn nu vriendjes kwark
haha
voel je je alweer een stukje beter dan?
ik neig er naar om ook een shake te pakken nu, en kwark.
maar dat staat toch op de dopinglijst?
cut the crap lol
cut the crap lol
Ja voel me een stuk beter dan gistere! gelukkig. morgen/vandaag, big ass party @ villa, ga ik sowieso heen, beetje ziek of niet. Morgen denk wel weer redelijk beter. Op advies van Jerney ga ik goed bepakt, dus met 2 jassen etc. naar buiten![]()
goed bezig, wat een lieverd toch ook he die Jerney.
weekend moet je sowieso beter zijn xD
partyhardy.
Ja Jerney is een schatje
me lieve forum vriendin ( niet in jou manier bekjam ). hihiJa oke, maar ik voel niet dat mijn Rug training in de weg staat voor de prestaties van mijn Borst training! ps. we zijn nu vriendjes kwark
haha
---------- Toegevoegd om 00:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------
Goed net weer een shake op, ''verhoogt'' de weerstand, heb ik nu wel nodig lolz.
![]()

Proost!