AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog bij de gamma geweest? ;)

dus eigenlijk suggereer je dat apen slimmer zijn dan jij bent :P

j/k

• Topic Starter Topic Starter
Leg dayy bitches

Squat
70x6
90x10
100x7
90x6
Note: Kramp in hamstring

Leg extension
40x15
50x15
60x15
50x15

Front squat
50x15
60x15
70x6

Leg curl
40x12
40x10
40x8

Note over training: Ging lekker, even kramp, maar na even stretchen was dat wel weg :D Squat vandaag niet zo hoog, heb volume even omhoog gegooid omdat ik normaal altijd 5reps deed @ squat!

Cleans krijgen jullie vanavond van me

Bisous :kiss:

Update van net zoals belooft

Hang cleans
50x5
50x5
60x5
60x5
60x5
62,5x5

Note: Lekker lekker. Benen voelde wel vermoeid maar het ging gelukkig :D

MironT adviseerde me om hangcleans @ rug dag te doen en powercleans op benen dag te doen ( het is dan ''of'' en niet ''power en hang'', beide en ene of bij de andere dat verschilt dan per week ). Wie denken jullie hiervan. Ik dacht juist dat je bij powerclean meer rug pakt, omdat je uit deadlift positie begint en bij hangcleans hipswing geeft. Niet dat ik aan zijn advies twijfelen, alleen het komt niet overeen met wat ik in gedachte had, dus wil graag meerdere inzichten hier over !
Deel je kennis even zou ik zeggen mensen

Morgen : Rug & Biceps

kramp in hamstrings = zwaar klote tijdens het squaten

Laatst bewerkt:
Je mag best aan mijn advies twijfelen want ik ben ook (nog ;) )geen deskundige op dit gebied maar feit is dat wanneer je vanaf de grond start, de bijdrage van je benen groter is..

Daarnaast vind ik de hang-versie vooral nuttig om de catch-fase onder de knie te krijgen en dan met name het onder de bar duiken.

mooie poten training kerel!

---------- Toegevoegd om 02:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:57 ----------

Je mag best aan mijn advies twijfelen want ik ben ook (nog ;) )geen deskundige op dit gebied maar feit is dat wanneer je vanaf de grond start, de bijdrage van je benen groter is..

Daarnaast vind ik de hang-versie vooral nuttig om de catch-fase onder de knie te krijgen en dan met name het onder de bar duiken.

sjee, jij bent ook nog laat op! (moet ik nodig zeggen haha)

mooie poten training kerel!

sjee, jij bent ook nog laat op! (moet ik nodig zeggen haha)

Thanks Kwark :)

Meer been en ook meer rug, omdat je uit deadlift positie begint right ? Ik denk dat beide geeneens hoeveel veel verschilt nu ik er zo over nadenk. Ik wissel het gewoon af ( hang clean bij benen en powerclean bij rug ). Merk van zelf wel of dat lekker gaat ja toch :) Zo niet dat wissel ik het om haha

Tenzij iemand nog een nuttige bijdrage heeft ?

Lekkere spierpijn van gistere, staat rug voor de boeg :D oke, prima!

Eindelijk van de grond deadlift ipv rack pulls.
Handdoeken waren de optie, omdat ik te lui was om naar de gamma te gaan. Had gemeten en de bar stond eindelijk goed haha.

Deadlift
90x5
110x5 - dikke pr, oude was 110x1
120x4 - nog dikkere pr
130x1 - FILMPJUUUUUUUUUUHHH
http://www.youtube.com/watch?v=bC9m_6kfKp4
Even slechte mobiel als Jay Cutler, alleen ik lijk er niet extra buff door. :(
Me goude broekje brengt misschien wel geluk haha. Had er misschien nog wel 1 in gezeten, maar weer eerste keer in lange tijd van de goeie hoogte deadlift, dus volgende keer misschien haha!

Heel erg blij met dit :D

BOR
50x8
60x5
70x5
60x8
60x6
50x12

Chinnen
3xBWx6

BB curls
30x10
30x8
30x6
30x6

DB Curls
12x8
12x8
12x6
12x6
Note: Rustige uitvoering, langzaam naar beneden idem trouwens voor bb curls

Training: :woot::woot::woot::woot::woot::woot:
Super. weinig aan toe te voegen! :D

hahaha.... Joh, die buffheid komt wel. Flink blijven trainen slapen en vreten en het komt goed!

Mooie training man, alleen zak echt een flink eind meer door de benen kerel, je reet staat veel te hoog! Nu overbelast je je onderrug. ;)

Jij doet toch ook aan basketball? Hoe gaat het daarmee?

Jij doet toch ook aan basketball? Hoe gaat het daarmee?

Ja prima, was ziek afgelopen 2 wedstrijden, maar die hebben ze gelukkig wel gewonnen :) Nu 2 weken ''out'' geweest door ziekheid. Jammer genoeg. Woensdag weer beginnen!

hahaha.... Joh, die buffheid komt wel. Flink blijven trainen slapen en vreten en het komt goed!

Mooie training man, alleen zak echt een flink eind meer door de benen kerel, je reet staat veel te hoog! Nu overbelast je je onderrug. ;)

Onderrug is recht = no problemo toch ? :D Benen dag is voor rug dag, misschien dat ik dan automatisch iets minder uit me benen pak.

nice dat filmpje :) gaat goed!

je tilt hem volledig uit je onderrug. Zoals je hem nu doet is behoorlijk schadelijk. Kijk ff naar mijn squat filmpje (staat ergens in mijn log, paar pagina's terug...)

Dan zie je wat ik bedoel.

Deadlift is een compound, dus zowel rug als benen

je tilt hem volledig uit je onderrug. Zoals je hem nu doet is behoorlijk schadelijk. Kijk ff naar mijn squat filmpje (staat ergens in mijn log, paar pagina's terug...)

Dan zie je wat ik bedoel.

Deadlift is een compound, dus zowel rug als benen

Eerste deel komt zeker uit me benen.
Zal kijken, maar ben nog steeds van mening dat rug recht = oke :P !

Met alle respect, maar dat zie je echt verkeerd kerel... ;)
Kijk maar ff...

hmmmm dus meer naar achter hangend, zodat heupen lager komen?
edit/Net geprobeerd, lukt me wel iig, dit voelt gewoon normaler aan haha volgende keer nieuw filmpje dan denks.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven