MironT
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 274
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dus eigenlijk suggereer je dat apen slimmer zijn dan jij bent
j/k
dus eigenlijk suggereer je dat apen slimmer zijn dan jij bent
j/k

Squat vandaag niet zo hoog, heb volume even omhoog gegooid omdat ik normaal altijd 5reps deed @ squat!

kramp in hamstrings = zwaar klote tijdens het squaten

)geen deskundige op dit gebied maar feit is dat wanneer je vanaf de grond start, de bijdrage van je benen groter is.. Je mag best aan mijn advies twijfelen want ik ben ook (nog)geen deskundige op dit gebied maar feit is dat wanneer je vanaf de grond start, de bijdrage van je benen groter is..
Daarnaast vind ik de hang-versie vooral nuttig om de catch-fase onder de knie te krijgen en dan met name het onder de bar duiken.
mooie poten training kerel!
sjee, jij bent ook nog laat op! (moet ik nodig zeggen haha)

Je mag best aan mijn advies twijfelen want ik ben ook (nog)geen deskundige op dit gebied maar feit is dat wanneer je vanaf de grond start, de bijdrage van je benen groter is..
Daarnaast vind ik de hang-versie vooral nuttig om de catch-fase onder de knie te krijgen en dan met name het onder de bar duiken.
Zo niet dat wissel ik het om haha
oke, prima!

Jij doet toch ook aan basketball? Hoe gaat het daarmee?
Nu 2 weken ''out'' geweest door ziekheid. Jammer genoeg. Woensdag weer beginnen!hahaha.... Joh, die buffheid komt wel. Flink blijven trainen slapen en vreten en het komt goed!
Mooie training man, alleen zak echt een flink eind meer door de benen kerel, je reet staat veel te hoog! Nu overbelast je je onderrug.![]()
Benen dag is voor rug dag, misschien dat ik dan automatisch iets minder uit me benen pak.je tilt hem volledig uit je onderrug. Zoals je hem nu doet is behoorlijk schadelijk. Kijk ff naar mijn squat filmpje (staat ergens in mijn log, paar pagina's terug...)
Dan zie je wat ik bedoel.
Deadlift is een compound, dus zowel rug als benen
!Thanks
Eerste deel komt zeker uit me benen.
Zal kijken, maar ben nog steeds van mening dat rug recht = oke!

Met alle respect, maar dat zie je echt verkeerd kerel...
Kijk maar ff...