- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die van gisteren was niet interessant, zelfs niet voor mij log.Me korte benen training staat nog in me handtekening volgens mij.
Vandaag weer een wedstrijd, tegen Tractortje, benieuwd! Zal vast heel anders worden als de vorige keer. Hopelijk merk ik dat me conditie al wat beter word ook trouwens hahah.
drama. onze coach is echt ****ing retarded. ik was echt brutaal gefrustreerd. ik werd helemaal para van die vent. hij bleef maar onzin blaten en de verkeerde dingen zeggen. die gast gaat gewoon shit ter plekke lopen verzinnen en dat moeten we dan lopen. iedereen is hem echt helemaal zat. met een normale coach was deze game gewoon close geweest, zoals in het eerste kwart.
en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat die mong**l mij maar 15 minuten liet spelen en een 15jarig ventje en een papz*k van 140kg in de basis zette.
! Dan kick je hem er toch uit, neem je een ouder mee zet je op de bank als ''coach'' en doe je het toch zelf ? Lijkt me prima oplossing. Merk wel dat jij en je broertje echt de bal pushen en iets proberen te creëren itt veel andere bij jullie. Toen jij er op het einde weer in kwam, kregen jullie ook meer kansen. Rare coach inderdaad.
Ik werd echt gelanceerd door die papz*k gek, en toen maakte ik nog de fout ook, jezus hahah. Ook alleen eerste helft liep bij mij, maarja.
Volgende keer gaan we even pilsen/tequila/sambuca/wiskey'en na de wedstrijd man, ik moest nu gelijk weg, want ik had een wedstrijdtaak ( tafelen ) en had iemand anders geregeld, dus moest wel weg, alsof ik iets te doen had!
ps.
Vandaag trainen met bankdrukken enzo.
hahaha ik ben erbij. kan ik je gelijk vertellen hoe ik die barchick anaal geraped heb.
( geen idee waarom niet eigenlijk )****in' nice, je hebt nog maar een weekje of 2 ervoor toch ? hahah.
10 april pas weer, maar goed. Kan ik me even in pilsen, want al maand of 2 geen drank aan geraakt( geen idee waarom niet eigenlijk )
ja ik ga deze week de deal closen. ze is 17, dus ik ga dr meenemen naar de bioscoop en zeggen "dat de film mooi is, maar zij veel mooier is".
epic skills.

ja ik ga deze week de deal closen. ze is 17, dus ik ga dr meenemen naar de bioscoop en zeggen "dat de film mooi is, maar zij veel mooier is".
epic skills.

Heb je gewonnen van tractortje?
woont hij ook bij ons in de ghetto ofzo?![]()
epic skills.

Haha nee, als ik tegen hem speel komt die toch ergens anders vandaan, d0h
Hahahah beter doen, echt zo'n figuur dat dan gaat ''ahw meen je dat echt, zo lief van je''![]()
No want misschien speel je wel tegen noordwijk (weet niet hoe die k*t basketbal club heet maar volgens mij zijn ze echt onwijs dramatisch) of tegen katwijk ofz0wwwwwwwww