XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Malle trainingen laatste tijd.
Heb je een blessure dan? Heb niet echt gevolgd afgelopen wek(en).

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.602
Malle trainingen ? :o

Had en nu weer heb, vet chill, nieeeeeeeeeet

Ah damn :(

• #3.604
kan gebeuren, maar liever niet

• #3.605
BOR
3x8reps

Pull ups
5x7reps - raar steeds tot 7 LOL

BOR 1 second hold at the top
3x8reps

Biceps curls
12reps
10reps
8reps
Note : Met 30kg, blij SkaterMarvin :kiss: ? hahah

21'en
1 setje

Wel heerlijk gepompt. Bevalt me wel zo trainen /care weight maar focus op uitvoering en langzaamheid en muscle mind etc. blablabla :stfu:! haha

• #3.606
Bench
2x8reps
1x6reps
1x8reps

Incline Bench
8reps
6reps
8reps

Zo klaar. :)

Morgen rug, daarna een arm-dagje, eens wat anders :D!

interessant log, zo kan je ook goed je progressie bijhouden :D

kort :) normaal volume, ziet er gewoon keihard uit :)

• #3.610
kort :) normaal volume, ziet er gewoon keihard uit :)

Ja ging wel lekker, ondanks ik opeens moest beginnen omdat als ik COD speel de tijd zo snel gaat :( hahahah. Nee maar serieus, was lekkere training, epic p0mp!

Vandaag denk Rug-only of Rust, kijk zo even :)

trainen duurt zo lang, en codden gaat zo snel:sad:!
true story

• #3.612
trainen duurt zo lang, en codden gaat zo snel:sad:!
true story

:roflol: ik ga zo weer ff spelen hoor, ben nu met mini-uzi en marathon bezig, super grappig.

maar goed, ik heb trouwens wel zin in me aparte armen dag eerlijk gezegd, lijkt me wel chill om een keer te doen.

speelt er niemand van jullie fifa10 of ufc undisputed? :(

btw training gaat juist veel te snel, als ik niet uit kijk ga ik 3 uur door :roflol:

:roflol: ik ga zo weer ff spelen hoor, ben nu met mini-uzi en marathon bezig, super grappig.

maar goed, ik heb trouwens wel zin in me aparte armen dag eerlijk gezegd, lijkt me wel chill om een keer te doen.
haha ik ben baas met de intervention+raffica's!
ik maakte natuurlijk een grapje, me ware liefde blijft bb'en, maar staat gelijk met me vriendin en die staat weer gelijk aan cod mw2
i heb alleen cod 4 :( cod 6 moet ik die kopen???
JA! +headset niet zoals Ronniej
speelt er niemand van jullie fifa10 of ufc undisputed? :(

btw training gaat juist veel te snel, als ik niet uit kijk ga ik 3 uur door :roflol:
COD mw2 FTW!

he NAR!

zet je gewichten erbij man, die 2 minuutjes extra zal je ratio op CoD niet verpesten hoor <3

• #3.617
Doe express geen gewichten erbij, omdat jullie dat zo haten :thumbup:

• #3.618
Word je om half 2 opeens gebeld, terwijl je nog een beetje half slapend op bed ligt je ontbijt naar binnen aan het proppen ben of je even langs school wilt komen. Met langs school bedoel ik me oude middelbare school, adelbert college te Wassenaar.

Hop in de auto en vroem vroem, geld vergeten DX ****ed up. Nou toen dacht ik ''ga maar even naar huis want ik wil eten'', kwam er niet van omdat me p**mel besloot een meisje met uitermate goeie kwaliteiten een ritje naar huis te geven, geen e-big verhaal, kan ik er wel van maken, maar ik blijf liever bij de realiteit. Toen weer terug naar ''school'' en het 'OMFG IK MOET ETEN' gevoel was al bijna 100% aanwezig. Weer mensen gedag gezegd, toen ging ik maar richting huis.

NIET. Weer even naar iemand die ik lang niet had gezien, laten we het zo zeggen, was even gezellig, niets boeiend gebeurts. Wat LOGISCH is, ik ben epic lelijk IRL! weet toch. Heb me wel vermaakt, was erg gezellig. Ook de zin ''je bent helemaal niet zo breed'' te horen gekregen en ''Jezus wat ben je gegroeid'' op dezelfde dag.

TOEN, EINDELIJK! thuis, ik wil gaan eten en begin me opeens misselijk te worden. Waarvan geen flauw idee, denk door de honger, zo en dat is het einde van het verhaal zonder duidelijke clou of moraal :thumbup: hahah

Rug getraind net

BOR
3x8reps
2x6reps

DB row
3x6reps

Pull ups
7xbw

Vandaag getraind op het principe SQUUUUEEEEEZZZZZZEEEEEE!

Was nice.

Mooi verhaal, en squeezen moet je altijd doen!

• #3.620
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven