XXL Nutrition

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
je gebruikt nu zeker die jack3d voor dat je cod gaat spelen, je werd er toch agressief van? :D

maar ik houd het wel beetje bij hoor :kiss:

Goed zo Ron;) Zijn we blij mee.

Waar heb je trouwens je knie wraps gehaald? Wil zelf ook wraps gaan gebruiken voor als ik heavy ga. Wel k*t zo heb al bijna twee maanden geen beentraining gedaan. Lees dat er weer knie problemen zijn bij jou. Problematisch of tijdelijke pijntjes?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.585
Goed zo Ron;) Zijn we blij mee.

Waar heb je trouwens je knie wraps gehaald? Wil zelf ook wraps gaan gebruiken voor als ik heavy ga. Wel k*t zo heb al bijna twee maanden geen beentraining gedaan. Lees dat er weer knie problemen zijn bij jou. Problematisch of tijdelijke pijntjes?

Hij was weer beter, toen heb ik hem met een gruwelijk basketbal move weer verdraaid :roflol: puur pech hebben.

Ik heb ze van XXL, wel prima dingen, maar eckte eckte zijn van Inzer ofso, kijk maar in PL-hok bij de sterke bazen van het forum.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:32 ----------

sorry het is real life, was even in de war, komt door het werk, echt fake deze wereld!

:thumbup: gelukkig maar.

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

je gebruikt nu zeker die jack3d voor dat je cod gaat spelen, je werd er toch agressief van? :D

Beter niet doen, ga ik net als me vrienden gooien met controllers :roflol:!!!

• #3.586
Schouders

Neckpress
4x8reps
laatste set over in military waarvan ook 8 reps

Upright rows
3x8reps
laatste set drop set hele zooi reps iig.

Aaah was wel even lekker :D!

edit/
****ed up layout weer, hahaha funny shit

Epic kort.. waar is het zijkant en achterkant werk ?

Excuseer mij, ik was even in de war met de spiergroepen van de upright row. Ik doneer wel wat karma

• #3.590
Oke maar je krijgt niet terug. :thumbup:!

• #3.592
Snap ik niet.

graag weer op een normaal niveau hier.

• #3.594
Dat kan niet Ron..dit is een spamlog!

Wel epic training gister!:o

Gewoon schouder training zonder de gewichten daarbij vermeld, wat me tegenwoordig echt niets kan schelen als ik eerlijk ben, voer nu alles lekker rustig uit en op massa gericht, vind wel prima allemaal :P

Op normaal niveau doelde ik niet op het spammen he! hahah go figure

Het gaat ook niet om gewichten..maar fake desnoods iets voor DBB..;):o

Dat wel, maar zo houdt je ons tevreden..;)

• #3.598
Ach het kan je :o Ik kijk nog wel, vandaag Rug+Biceps

Knie is nog net niet squat waardig imo

ach ja, je blijft tenminste gaan :D

• #3.600
Ja toch, gaat gewoon nog even hard, alleen train nu wat anders :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven