AndroidHealthClinic

Ronniej's Log : ecto boy met gel in hairs achterover haar matje boy met door vader betaald ralph lau

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.902
Lekker, doe ze zelf ook pas weer als je ze weer doet besef je hoe erg je ze gemist hebt!
Mooie weights, nu opbouwen :)

• #3.906
beschreef henk3 jou zo ''precies'' ?
mooie squats maar verder niks gedaan Ronniej, riep de god cod je

nee weer ff erin komen met benen, voel wel dat ze nu al dood zijn :thumbup:

Heb pas maar even COD gespeeld vandaag hoor, lekker buiten in het zonnetje wezen genieten van (een) mooie dame(s) hahaha!

nee weer ff erin komen met benen, voel wel dat ze nu al dood zijn :thumbup:

Heb pas maar even COD gespeeld vandaag hoor, lekker buiten in het zonnetje wezen genieten van (een) mooie dame(s) hahaha!
fappen in openbaar, i love it!!!1!1!

ik voel met je mee, als je benen een tijd niet meer hebt getraint, sterf je echt daarna!
had je trouwens vandaag die harrier langs zien vliegen, was ook op het nieuws:eek:

• #3.908
fappen in openbaar, i love it!!!1!1!

ik voel met je mee, als je benen een tijd niet meer hebt getraint, sterf je echt daarna!
had je trouwens vandaag die harrier langs zien vliegen, was ook op het nieuws:eek:

Niets fappen, eerder bewonderen :heart: hihi

Hahahahah ! choppergunner erachter aan of dat niet ?

• #3.910
nee man er sprongen 2 nuke-boosters eruit ik dacht echt omg!

pics trouwens?

Nee geen pics, misschien ooit nog, maar nu nog niet :D! hahah

Trouwens nog een semi-grappig verhaal van vanmiddag.

Ik zat dus in me pa's auto met me polo-tje aan beetje te chillen met een een vriend, terrasje hier en daar, beetje door Wassenaar heen, rustig! Alles op ze gemakkie. Niet aan het handje, geen vuiltje aan de lucht. Raampje open, lekker muziekie op, dakraampje op een kiertje, genieten! Druk stukje bij een rotonde dus er stond zo'n verkeersregelaar. Iedereen moet daar naar rechts, omdat ze dan de snelweg op kunnen, echter moet ik daar altijd rechtdoor.
Ik kon rechtdoor, makkelijk, ik rijd een beetje door steek me hoofd uit het raam en vraag vriendelijk ''Ja ik moet recht door kan ik er even tussendoor, er is namelijk ruimte''

nouuuuuuuuuuuuuuuu, alsof ik hem ''gore t*ring mocro met je bijstandsnor'' noemde. Helemaal sago en boos, kwam beetje autoritair doen aan me raampje ''Ja wat denk je wel, ik zeg wachten, dus je moet gewoon wacht''. LACHEN wat me deden, voel in ze bek, tranen in me ogen. Niet normaal gewoon. Ook express ons dan nog langer laten wachten, tijd van me leven :heart:
Sommige mensen snap ik echt niet he, hebben ze even de controle over iets en gelijk zo autoritair als de t*ring doen, hahahaahahahah klote poefter

hitlerrrrrrrrrrrr

saai verhaal, het is maar dat je een polo aan had!:p

• #3.913

achja, ik kan het wel begrijpen. Ik kei hard chillend net van een lekker terrasje, ijsje op, mooie dames. Hij tussen de stinkende auto's hahahaahh :thumbup:

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

saai verhaal, het is maar dat je een polo aan had!:p

Ja niet zo maar 1 he, wel op me stereotype te bevestigen, daar heb ik alles voor over tegenwoordig! BOTS

pPOLO2-5565244_standard_dt.jpg

• #3.915
OMG that's so me!

hahahahahah

Wat een geweldig volume zoals we van je gewend zijn :thumbs:

Nee hoor, flink gewicht verplaatst ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven