- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed bezig ronnieboy! En lekker geshopt ook weer zie ik, nice, nice, nice
Heb je al eerder crack gebruikt? Zo nee, get ready for a bumpy ride![]()
Ja vaders is sponsor gelukkig haha.![]()
Bumpy ride dan maar hahahah..
Jonge je gaat knallen op die zooi, niet leuk meer hahaha

Ik zou het wel niet elke training gebruiken.
Bijv. been training, kan aantal mensen die daar van moeten braken uiteindelijk. ook op dit forum.
Ik zelf zou hem alleen nemen als ik voor een echte knal training wil gaan, bijv borst of rug dag.(maar dat moet je zelf bepalen)
Anders is die pot ja zo op, en dat willen we niet, tenzij vaderlief een geld boompje heeft
!aah je hebt wel al ervaring met dat soort producten dat scheelt dan weer.Ik heb denk wel genoeg aan 1 scoop of 1,5 trouwens. Was met Vapor ook wel ( lange tijd terug ) Ik wil elke training gewoon knallen hehe!

Ik zou het wel niet elke training gebruiken.
Bijv. been training, kan aantal mensen die daar van moeten braken uiteindelijk. ook op dit forum.
Ik zelf zou hem alleen nemen als ik voor een echte knal training wil gaan, bijv borst of rug dag.(maar dat moet je zelf bepalen)
Anders is die pot ja zo op, en dat willen we niet, tenzij vaderlief een geld boompje heeft
aah je hebt wel al ervaring met dat soort producten dat scheelt dan weer.
ik zou er toch niet al de gul op zijn.![]()
+1 alleen de heftige trainingen idd maat, e lichaam gaat er ook aan wennen, dus hebbie meer nodig.
Kom je trouwens uit het noorden van het land? "Anders is die pot ja zo op..." lijkt een beetje op Winschoten en omgeving....ghehehe
nee het zuiden! limburg de gekste!!+1 alleen de heftige trainingen idd maat, e lichaam gaat er ook aan wennen, dus hebbie meer nodig.
Kom je trouwens uit het noorden van het land? "Anders is die pot ja zo op..." lijkt een beetje op Winschoten en omgeving....ghehehe

nee het zuiden! limburg de gekste!!
Ik woon hellemaal in het zuiden van Nederland/limburg/kerkrade
Ghehehe, weet je waarom ik dat vroeg? Omdat die lui in Grunningen "de" altijd op de verkeerde plek zetten haha
hahaha..Is wel lang terug. achja. Bouw rustig op, begin gewoon met een halve scoop.
Bouw het even op zoals hier boven staat gewoon eerst een halve scoop. Even kijken hoe ik erop reageer. Kan nu nog niet zeggen wat ik allemaal ga doen. hehe
maar ik zei ''die'' niet ''de'' XDGhehehe, weet je waarom ik dat vroeg? Omdat die lui in Grunningen "de" altijd op de verkeerde plek zetten haha
maar ik zei ''die'' niet ''de'' XD
jij woont in Eindhoven toch?
niet zo ver van hier opzich
ik hahahah! Beschouw mezelf tegenwoordig half wassenaars 
Valkenburg Zuid-Hollandik hahahah! Beschouw mezelf tegenwoordig half wassenaars
![]()